דניאל, איזו תגובה מחממת לבבות!
וואלה הפתעת! חחחח
תודה רבה..😊
סהר, תודה!!😊
מעייני.. עליי, באיזשהו אופן.
מתחבר המון לשיר, ולבין השורות.
מצטער שיש מישהו שאת מכירה שמזדהה עם זה,
אם זה מה שעובר עליי, אז אני בטוח שלא קל לו.
תהיי שם בשבילו, עכשיו יותר מאי פעם.
ותודה רבה לך..גם אני פה בשבילך.. למרות שדיי נעלמתי בתקופה האחרונה.





