בלילות, הכאב מזדחל
מתקרב, כשהמוח מתערפל.
פוגע, שורף, מדכא
אין לי כוח לזה, לא עוד הרבה!.
מרים ידיים לשמים, זועק לאלוהים
משתטח אפיים, צורח כפליים.
הסתלקו, שדים רעים.
היה קל יותר להתמודד עם זה בשניים.
שוב הכאב פוגע, מעצים את הבדידות
שוב הצרחה האילמת, מפילה את כול החומות.
פגיע כעת, מאי פעם
שבריר כעלה נידף- לחיות,
כבר א י ן טעם.
מרים ידיים לשמים, זועק לאלוהים
משתטח אפיים, צורח כפליים.
הסתלקו, שדים רעים.
היה קל יותר להתמודד עם זה בשניים.
החיים הופכים קשים עם הימים,
הופכים אכזריים, בלתי נסבלים.
חש כמו אחד, בלי אף אחד.
מרגיש חלש, מרגיש לבד.
מרים ידיים לשמים, זועק לאלוהים
משתטח אפיים, צורח כפליים.
הסתלקו, שדים רעים.
היה קל יותר להתמודד עם זה בשניים.
אושרי,
זה מדהים !!!$
קשור אלייך ?
עצוב 😢
אני מקווה שזה לא עלייך =/
אתה יודע שאני תמיד פה !!
אוהבת אותךךך (: !
עצוווווווב 😢
מקווה מאוד שזה לא עלייך מאמי.
בזמן האחרון אתה כותב דברים יותר מידי עצובים :\
אוהבת אותך.
QUOTE (יפיתי-דבירוש @ 27/01/2007) עצוב 😢
אני מקווה שזה לא עלייך =/
אתה יודע שאני תמיד פה !!
אוהבת אותךךך (: !
איייתה^
ואין כל פעם אני בשוק מכמה שאתה מוכשר!
מווואה
*מאיה*
תודה רבה מתווקות שלי!😊
שימחתן אותי..
וזה לא עליי, אבל מוצא הרבה מקומות שאני מתחבר בהם לשיר..
אולי יותר מידיי, לצערי.
תודה רבה לכן על התגובות!😊
שמח שאהבתן.
^
אושרי, יהיה בסדר אל תדאג 😊
תמיד פה אם אתה צריך 😉
ואוווווווווווווווווו כבר אין לי מילים
איך לתאר את הקטע הזה
הוא פשוט מדהיםם
במלא בכישרון ובעומק מרגש
ואפילו מצמררר...
כל אחד לפעמים מרגיש ככה מדוכא ושאין טעם לחיות
אבל תחשוב על זה עם לא היה לך חיים איך היית עובר דברים
גם משמחים וגם עצובים עם השמחים תמיד טוב ממלאים אותך באנרגיה כזאת טובהה
ועם העצובים? אף אחד לא רוצה רגעים עצובים אבל בלעדייהם לא היינו יודעים להתמודד בחיים
להילחם על מה ששיך לנו ומגיע לנו. לכל אחד יש רגעי משבר
ותקופות שהוא פשוט היה רוצה להעלם להעשות בלתי נראה לראות את הדברים מהצד
ועם הייתה אפשרות כזאת תאמין לי שהיית רואה פתאום שהדברים לא עד כדי כך מסובכים וכואבים
שכל דבר אפשר לפתור או שהזמן עושה את שלו ומעלים את הצרות.
תמיד אבל תמיד צריך להתסכל על חצי הכוס המלאה ולא כשרע להפוך כל דבר לכזה
זה מן הרגל כזה להפוך הכול לרע ! וזה לא הכי עושה טוב
אני תמיד פה בשבילך ואתה יודע.
תשמור על החיוך כי הוא התרופה הכי מהירה ליום מצויין!
אוהבת המוניםםםםםםםםםם!!
וסורי על החפירה ..הרגשתי צורך חיחיחיח
מור'צי 😊
קראתי כמה שירים שלך פה
ויש לך כישרון
תנצל אותו .
בקיצור,שיר מאוד יפה.
שלומית, תודה רבה מתוקה שלי!
באמת כיף לדעת את זה.... וכנ"ל לגביי, גם אני פה בשבילך!
מורצ'יק שלי.. את כול פעם מחדש מפתיעה
אותי עם התגובות הכנות והמלאות אהבה שלך.
אוהב אותך, ואולי לא אמרתי את זה אף פעם, אבל לכול דבר יש פעם ראשונה:
תודה, מכול הלב!!!
שני, תודה רבה..
שמח שאת קוראת ושאת אוהבת.
תודה על המחמאות
QUOTE (oshri_Ok @ 27/01/2007) שלומית, תודה רבה מתוקה שלי!
באמת כיף לדעת את זה.... וכנ"ל לגביי, גם אני פה בשבילך!
מורצ'יק שלי.. את כול פעם מחדש מפתיעה
אותי עם התגובות הכנות והמלאות אהבה שלך.
אוהב אותך, ואולי לא אמרתי את זה אף פעם, אבל לכול דבר יש פעם ראשונה:
תודה, מכול הלב!!!
שני, תודה רבה..
שמח שאת קוראת ושאת אוהבת.
תודה על המחמאות
חחח תודה לך ;]
ווואאאיי
זה כל כך ייפפה
אני כבר לא יודעת מה להגיד לך
אני שמחה שזה לא עליך,
ולכל שיר אנחנו מתחברים לפעמים
גם כשהוא לא עלינוו!
אל תדאג מאמי יהיה טוב =]
רק תזכור, - אם קשה, סימן שאתה בעלייה=]
ותמשיךך לפנק אותנו עם הכישרון העצום והנדיר שלךך
אווהבת אוותך
כל מה שאתה צריך - אני פה =]
מווואה
-דניאלו'ש-
אושרי, מקווה שזה לא עלייך..
ממש יפה..ועצוב..
הזכיר לי כ"כ את ידיד שלי..
=/..
את אתה צריך משו תזכור שאני תמיד תמיד פה בשבילך..