הדמעות שבעיניי שורפות,
שוב אותה אכזבה, ממך.
שוב כואב הלב,
והפצע רק מתרחב.
למה אותך אני אוהבת ?
ולמה רק עלייך אני חושבת ?
מתי תצא כבר מליבי,
ותתן מנוחה לנפשי?
כואב לי בגללך עמוק עמוק בלב,
נמאס לי לסבול, ולאגור את הכאב.
רוצה רק חיבוק, או נשיקה,
שתאמר 'אני אוהב אותך' .
אך זה לא יקרה,
לפחות לא איתך.
כי אותה אתה אוהב,
ועליי כלל לא חושב.
למה בכלל התאהבתי בך,
אני לא מבינה.
למה בכלל נכנסת לליבי כך,
בלי שום אזהרה.
למה רק אני סובלת,
ולך זה לא מזיז.
למה בגללך זולגות לי הדמעות,
ולא רוצות להפסיק ?
רוצה כבר לצעוק,
שאותך אני אוהבת,
ושעלייך ?
אין יום שאני לא חושבת.......= |
- - - - - - -
ילד ? אני אוהבת אותך,
למה רק לי מגיע לסבול ......?
- - - - - - -
שלומיתי?!
דיבור באייסי ודחוף!
וחלאאאאס להתבכיין על חאאארות ..תאמיני לי?
מה זה לא שווייים אותך . .
באאמת !
אואאואו הנה החיים שלי,
אני אוהבתה אותך כ"כ
וזה מדהים את כ"כ מוכשרת,
אהובה שלייייי 😢
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 26/01/2007) שלומיתי?!
דיבור באייסי ודחוף!
וחלאאאאס להתבכיין על חאאארות ..תאמיני לי?
מה זה לא שווייים אותך . .
באאמת !
אנחנו מדברות ;]
ואני לא מתבכיינת על חראות,
הוא לא חרא בכלל ..
😢
אוהבת 3>
QUOTE (tal15 @ 26/01/2007) אואאואו הנה החיים שלי,
אני אוהבתה אותך כ"כ
וזה מדהים את כ"כ מוכשרת,
אהובה שלייייי 😢
כפרה על קוקי שלי [:
אני אוהבת אותך כ"כ חיים שלי,
ותודה על הכל 😢
וואי מדהים בובה
את מוכשרת כל כך !!!!
זה מרגש יש לך כישרון
אי אפשר לתאר במילים
אוהבת
**שרון**
יפיופה, זה מ^ד^ה^י^ם:]
אבל זה לא שווה שתהיי עצובה בגלל זה:\
את תמצאי מישו שיאהב אותך, אני בטוחה!@ תחכי;]
הוא כן חרא. .
זה שהוא גורם לך לבכות , זה כבר אומר שהוא כזה (:
אווהבת אותך קופה שלי,
את עוד תשכחי אותוו..אל תדאאאאגי
QUOTE (שרוני110 @ 26/01/2007) וואי מדהים בובה
את מוכשרת כל כך !!!!
זה מרגש יש לך כישרון
אי אפשר לתאר במילים
אוהבת
**שרון**
😁 תודה רבה רבה מאמווש [[:
אוהבת 3>
QUOTE (רוווותמיXD @ 26/01/2007) יפיופה, זה מ^ד^ה^י^ם:]
אבל זה לא שווה שתהיי עצובה בגלל זה:\
את תמצאי מישו שיאהב אותך, אני בטוחה!@ תחכי;]
חחח רותמי [:
תודה רבה מאמווש,
והוא כן שווה \ :
ואני מקווה גם כן..
אבל אולי גם הוא יאהב אותי,
מי יודע.....
רק אלוקים (:
קוף :]
אני מקווה שאת יותר בסדר.
אווהבת אאאאאאותך זית ירוק שהפפך לזית שחור ורקוב שללי (:
חעחעחע 😁
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 26/01/2007) הוא כן חרא. .
זה שהוא גורם לך לבכות , זה כבר אומר שהוא כזה (:
אווהבת אותך קופה שלי,
את עוד תשכחי אותוו..אל תדאאאאגי
רקובה אחת XD =
חחחח אז ממה !!
מגיע לי לבכות,
כי אני אוהבת אותו ..
אוהבת מלא 3>
ולא נראלי שבקרווב .... |:
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 26/01/2007) קוף :]
אני מקווה שאת יותר בסדר.
אווהבת אאאאאאותך זית ירוק שהפפך לזית שחור ורקוב שללי (:
חעחעחע 😁
יאוו בתאל יא' חופרת,
כמה את מגיבה
חחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סתם סתם DD ;
מתה עלייך 😊
ותודה קופיפו [:
אוהבת פול חחחחחחחחח
אני סתומה,
עלק ירוק רקוב זה שחור XD =
עד שהבנתי חחחחחחח
יאאאא שלומיתוש זה מעלףף בובי שלי
אבל באמת שאל תתני לאפחד לגרום לך להיות עצובה!
מי ששווה אותך לא יגרום לך לזה 😉 --> תחשבי על זה😛
את תראי שמה שצריך לקרות - יקרה!
רק תאמיניייי!
מווווואה אוהבת המון
*מאיה*
יופי שזה בול עליי :\
ואת כותבת ממש יפה.
מרגש..