QUOTE (שננניני @ 26/01/2007) יופי שזה בול עליי :\
ואת כותבת ממש יפה.
מרגש..
חבל שאת מזדהה 😢
אבל לפחות את מבינה אותי...
ותודה רבה מאמי [:
QUOTE (אוהבת-וכואבת @ 26/01/2007) יאאאא שלומיתוש זה מעלףף בובי שלי
אבל באמת שאל תתני לאפחד לגרום לך להיות עצובה!
מי ששווה אותך לא יגרום לך לזה 😉 --> תחשבי על זה😛
את תראי שמה שצריך לקרות - יקרה!
רק תאמיניייי!
מווווואה אוהבת המון
*מאיה*
חחח מאיווש [:
תודה רבה מאמי !!
ואת צודקת,
אבל אני אוהבת אותו 😢
ואולי הוא שווה ?
נראה כבר, ואני באמת מנסה להאמין ,
יש לי עדיין תקווה .
אוהבת מלא 3>
יאוו שלומיתייי!!
זה פשוט מדהיםםםם
אפחד אבל אפחד לא שווה את הדמעות שלך ומי שכן שוובה לא יגרום לך לבכות
תזכרי את זה אני אומרת לך ..
חיים רק פעם אחת את צריכה לנצל את החיים לא לבזבז אותם
בסבל דמעות תתחילי לחיות יש עוד המון בנים בעולם :]
תחייכי תצחקי אפילו סתם ככה.
הכול קורה לטובה ולטובתך
תחייכי תמידדדד
לפ יווו
ופה בשבילך תמידד
מור'צי 😊
QUOTE (פיקולו @ 26/01/2007) יאוו שלומיתייי!!
זה פשוט מדהיםםםם
אפחד אבל אפחד לא שווה את הדמעות שלך ומי שכן שוובה לא יגרום לך לבכות
תזכרי את זה אני אומרת לך ..
חיים רק פעם אחת את צריכה לנצל את החיים לא לבזבז אותם
בסבל דמעות תתחילי לחיות יש עוד המון בנים בעולם :]
תחייכי תצחקי אפילו סתם ככה.
הכול קורה לטובה ולטובתך
תחייכי תמידדדד
לפ יווו
ופה בשבילך תמידד
מור'צי 😊
איזה חמודה את [:
תודה רבה מתוקה !!
ואני יודעת שאת צודקת,
אבל אין מה לעשות 😢 .....