חח בתאלוש אילו זה היה רק זה...
בגד בך או משו?
בכל אופן לדעתי אם סתם תמרחי אותו יותר מדיי
הוא יכול לוותר ומה אז? את תרדפי אחריו?..
אושזה סתם יימאס עלייך
בקיצורר תזהרי לא להרוס ..
אגב השירר ?! מעלףף .. (:
ממההממם . . . #
כ"כ מזכיר לי אותי.. : (
יהיה בסדר מאמי.
תיהיי חזקקה - מה שאני ללא \:
גאאד זה לא הגיוני פשוט . לפי התיאורים שלך הייתם זוג מושלם .
למה הוא לא רוצה?
תשמעו אם תקראו את הפוסט האחרון בבלוג שלי תבינו פחות או יותר.
הוא רודף אחריי אני מסננת אותו והוא שלח 10 חברות שלי כבר לדבר איתי
הוא יבוא יום ראשון לבית ספר שלי רק כדי לנסות לשכנע אותי לסלוח לו...
ובאמת היינו זוג מושלם, הכל היה מושלם,
עד לתקופה האחרונה..
מה לא קרה לקשר הזה לפעמים אני מרגישה שהוא נדרך נחרך נשרף נבעט נהרס ועדיין שנינו מאוהבים בטירוף ומתים לחזור.
זה פשוט הכבוד.
הוא בינתיים רודף אחריי...הוא בינתיים מתקשר ומדבר עם כל העולם..למה? כי עשיתי לו שחור. אני נותנת לו הרגשה שאני לא רוצה לחזור וזה מה שגורם לו כל כך לרדוף אחריי...והוא מדבר אליי ממש יפה, אבל אני צריכה כבר יותר ממילים-מעשים.
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 19/01/2007) זה מדהים ..
אני ממקווה בשבילך שיהיה בסדר !@
😮 😢
אין לי את הבלוג שלך. .
ואם את יכולה תספרי בקצרה מה קרה.
אני אישית חושב ומרגיש שהאהבה הזו,
עם כמה שהיא עשתה לך טוב- ככה היא עושה לך רע.
אני חושב שאת צריכה להשאיר את הזמנים הטובים
של האהבה בלב, ולעבור הלאה.
אני באמת ובתמים חושב שאם הוא פגע בך פעם אחת, אין
לו שום דבר שייעצור בעדו מלפגוע בך שוב.
התשובה היא בידיים שלך.
האם לך יהיה את הכוח? איתו, בלעדיו?
כול התשובות לשאלות מונחות לך מתחת לאף, השאלה באיזו תשובה תבחרי..
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 19/01/2007) אין לי את הבלוג שלך. .
ואם את יכולה תספרי בקצרה מה קרה.
שולחת לך בפרטי
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 19/01/2007) אין לי את הבלוג שלך. .
ואם את יכולה תספרי בקצרה מה קרה.
לא נשלחת לי הפרטית, טוב המספר שלו זה 254852