יואו מאמי 😢
כל כך מצטערת בשבילך.
אבל לפי מה שהבנתי זה כבר לא היה אותו הדבר בימים האחרונים.
עדיף היה לגמור את זה כי הדיבורים בינכם לא עזרו.
יהיה בסדר מאמי.
אני פה אם את צריכה!
זה כואב, אבל אני באמת מאמינה שנחזור.
הוא רודף אחריי מאז...
זה מדהים ..
אני ממקווה בשבילך שיהיה בסדר !@
יאיייי 😢
אבל הכל יהיה בסדר את עוד תראי 😊
לווווב יווו ואם אתת צריכה משו אני פה בשבילך..
וווואאאאאאאאאו
איזה מדהההיםם !
אני מקווה שהכל יהיה בבסדר .
אם את צכה משו' אאני פפפה (:
וואי מאמי איזה מרגש
זה מצממר כמה שזה יפה
זה עלייך בובי ?..
עם צריכה משהו פה בישבליך
לוב יו
*שרון* 😁
QUOTE (-sex-appeal- @ 19/01/2007) זה כואב, אבל אני באמת מאמינה שנחזור.
הוא רודף אחריי מאז...
אם הוא מזלזל ואת ממשיכה לסבול לא ממליצה לך לחזור אליו.
אבל איך שאת רוצה.
סתכלי איך הוא מתנהג קודם ואז תחשבי מה לעשות.
בהצלחה (:
כתיבהה ממש יפה ומרגשת...
ואני עם בתאלוש...
תראי איך הוא מתייחס אלייך עכשיו..
ותלכי לפי זה ולפי הרגשות שלך..
ואני פה בשבילך..
מווואה
מאיה
ואאאוו 😢
זה כ"כ עצוב ..
הכתיבה שלך מדהימה
תמשיכי לכתוב מאמי ..
יווא איזה עצוווב ..!!
זה מהממםםם
רגעע אבל אם הוא רודף.. את לא רוצה שתחזרו ?
מהמם..
ומאמי אם את אוהבת אותו והוא רודף אחרייך תחזרי אליו.
חבל לוותר על אהבה כזאת
אני מאמינה שאני אחזור אליו...אבל הוא צריך כל כך להתאמץ...אין לכם מושג בכלל.
למה להתאמץ יותר מידי ? מה זה עד כדי כך רציני ? |:
טוב העיקר זה שבסוף תחזרו .
ואגב,xX_NUNA_Xx את מהממת .. (:
מה הוא עשה לך מאמי?
הקטע עם החברים? שהוא איתם הרבה?