QUOTE (אוהבת-וכואבת @ 13/01/2007) יאאאאאא שלוומייייתייייייייייי!
כ"כ אהבתי תשיר הזה!
הזדהיתי בחלקו!
את כותבת מעללללללף!
וסורי על ההפקרה בסיפור התחלתי כבר להשלייים=]
מווווואה עצומה!
ואת תראי שעוד יהיה טוב!
הוא עוד יבין מה יש לו בידייים!!!
אוהבתותך ופה בשבילךך
מאיה
חחחח ,
איזה חמודה את !@#
תודה רבה רבה ,
ומהפה שלך לאלוקים 😊
ואני מחכה [[:
מואאאאה
יאוווו זה פשוט מדהיםם!!
דיי..
כל מה שאני מרגישה זה ממש כתוב פהה 😢
אני מרגישה שזה ממש אניי!!
את מווכשרת ברמותתתת!!
לוובב יווו!!
מווואהה!!
אה ודרך אגב, וזה אמיתי?! כאילו עליך?!
QUOTE (_ליווש_ @ 13/01/2007) יאוווו זה פשוט מדהיםם!!
דיי..
כל מה שאני מרגישה זה ממש כתוב פהה 😢
אני מרגישה שזה ממש אניי!!
את מווכשרת ברמותתתת!!
לוובב יווו!!
מווואהה!!
אה ודרך אגב, וזה אמיתי?! כאילו עליך?!
חבל שאת מזדהה בובי 😢
ותודה רבה,
ואכן, זה אמיתי ,
לצערי ....... | ;
QUOTE (שלומיתי144 @ 13/01/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 13/01/2007) יאוווו זה פשוט מדהיםם!!
דיי..
כל מה שאני מרגישה זה ממש כתוב פהה 😢
אני מרגישה שזה ממש אניי!!
את מווכשרת ברמותתתת!!
לוובב יווו!!
מווואהה!!
אה ודרך אגב, וזה אמיתי?! כאילו עליך?!
חבל שאת מזדהה בובי 😢
ותודה רבה,
ואכן, זה אמיתי ,
לצערי ....... | ;
יוו מצטערת בשבילךך מאמי..
אבל לא נורא תהיי חזקה 😛
כמו שאני..לפחות מנסהה.. 😢
ביושש מואהה
QUOTE (_ליווש_ @ 13/01/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 13/01/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 13/01/2007) יאוווו זה פשוט מדהיםם!!
דיי..
כל מה שאני מרגישה זה ממש כתוב פהה 😢
אני מרגישה שזה ממש אניי!!
את מווכשרת ברמותתתת!!
לוובב יווו!!
מווואהה!!
אה ודרך אגב, וזה אמיתי?! כאילו עליך?!
חבל שאת מזדהה בובי 😢
ותודה רבה,
ואכן, זה אמיתי ,
לצערי ....... | ;
יוו מצטערת בשבילךך מאמי..
אבל לא נורא תהיי חזקה 😛
כמו שאני..לפחות מנסהה.. 😢
ביושש מואהה
כן,
מנסה בובי 😢
גם את תנסי,
ומקווה שנצליח !
אוהבת המון ......(:
אמאא 😮
איזה ייפפה את כותבתת!!
יהיה טוב מאמוש אל תדאגיי
אם את צריכה משו אני פפהה
ואנחנו לא סובלים אנחנו רק נהנייםם =]
מווואה
-דניאלו'ש-
QUOTE (סקסי-ליידי @ 13/01/2007) אמאא 😮
איזה ייפפה את כותבתת!!
יהיה טוב מאמוש אל תדאגיי
אם את צריכה משו אני פפהה
ואנחנו לא סובלים אנחנו רק נהנייםם =]
מווואה
-דניאלו'ש-
חחח,
אני שמחה שאתם נהנים 😊
ותודה רבה מאמי שלי 😊
מואאה
שלחת לי באיסיקיו אהובתי ,
זה מהמם ..
חבל שהחיים שלי לא ככה😢
אאאאאוף
אני אוהבת אותך תדברי איתי כשאת כאן יפתי 😢😢😢
QUOTE (tal15 @ 14/01/2007) שלחת לי באיסיקיו אהובתי ,
זה מהמם ..
חבל שהחיים שלי לא ככה😢
אאאאאוף
אני אוהבת אותך תדברי איתי כשאת כאן יפתי 😢😢😢
קוקקקי,
תודה יפה שלי 😢
ולמה ?
את רוצה חיים כאלה ?
איכ ,,,,,,.
תאמיני לי , לא מאחלת לך כאלה || ;
התחברתי לאייסי,
דברי איתי קוקי.. [ ;
אל תהיי עצוובה !