חושבת עלייך,
כל יום קשה לי יותר בלעדייך ...
זוכרת את אותו היום שבו התאהבתי בך,
ומאז לא הפסקתי לחשוב עלייך ...
על החיוך ,על העיניים,
על הגוף ,על השפתיים ...
אתה נראה בעייני כל כך מושלם,
אך עדיין לא הכרתי אותך למדיי ...
מתי כבר תשים לב שאני אותך אוהבת,
ועלייך כל היום חושבת ...
ושאת שמך כל יום על דפים אני רושמת...
נזכרת בך,
ועדיין אוהבת | ;
סובלת כל כך בגלל האהבה הנכזבת...
רוצה כבר שתממש אותה,
ושלא תאכזב את ליבי...
כי לי ? כבר נמאס,
להתייאש כל פעם מחדש...
ולחשוב שאתה אוהב אחרת,
ועליי בכלל לא חושב ,אפילו בדרך ...
למה החיים כל כך לא הוגנים,
איך הגלגל תמיד מתהפך סביבי במעגלים ?
למה האהבה שלי לא מתקיימת,
ואת ליבי היא הורסת ...
עד מתי אני אצטרך לחשוב עלייך,
ולהבין שאולי לעולם לא נהיה יחד...
ומתי הכל ישתנה,
ואני יהיה מאושרת ?
מתי אתה תאהב אותי באמת,
ותגרום לי לפרפרים בלב...
רוצה אותך פה לידי,
שתלטף ותחבק אותי...
אך הכל כל כך שונה,
כי אותי אתה כלל לא אוהב...
אתה אוהב אותה,
כך נראה לי,
וכל יום יותר ויותר רע לי...
מתי האהבה שלי אלייך תיגמר ?
ומתי אמצא נער אחר ?
שיאהב אותי באמת,
וייתן את כולו,
בשביל אהבת אמת ........ || ;
= = =
תגיבו ,
שבת שלום 😊
מוואה ....!%
ואווו O:
זה מדהים !!
את כותבת ממש יפה ..
זה אמיתי מאמי ?
QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 13/01/2007) ואווו O:
זה מדהים !!
את כותבת ממש יפה ..
זה אמיתי מאמי ?
תודה רבבה בובי 😁
וכן,
לצערי זה אמיתי .
ואיייי איזה הפכיםםםם בין הסיפור לחיבור הזהה....
ולצערי אני מזדהה עם החיבור הזה....=\
יש לי גם מקרה כזה דומה..
QUOTE (na0r1 @ 13/01/2007) ואיייי איזה הפכיםםםם בין הסיפור לחיבור הזהה....
ולצערי אני מזדהה עם החיבור הזה....=\
יש לי גם מקרה כזה דומה..
אההא,,
משתתפת בצערך : ||
QUOTE (שלומיתי144 @ 13/01/2007) QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 13/01/2007) ואווו O:
זה מדהים !!
את כותבת ממש יפה ..
זה אמיתי מאמי ?
תודה רבבה בובי 😁
וכן,
לצערי זה אמיתי .
יאא יהיה טוב נסיכה..
בעזרת ה' :]
עצוב =[
סובלים ? אנחנו לא סובלים .. את כותבת ממש יפה
הכל יהיה טוב בעזרת השם .
QUOTE (G-A-L @ 13/01/2007) עצוב =[
סובלים ? אנחנו לא סובלים .. את כותבת ממש יפה
הכל יהיה טוב בעזרת השם .
אהא,
ותודה בובי 😊
חחח ,
שמחה שאתם לא סובלים ; ]]
QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 13/01/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 13/01/2007) QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 13/01/2007) ואווו O:
זה מדהים !!
את כותבת ממש יפה ..
זה אמיתי מאמי ?
תודה רבבה בובי 😁
וכן,
לצערי זה אמיתי .
יאא יהיה טוב נסיכה..
בעזרת ה' :]
רק בעזרת השם 😊
יאוו עצובבב:[
זה פשוט מדהיםםם
ויהיה טוב בובה הכול עוד יכול להסתדר
תמשיכי לחייך ואלתוותרי לעצמךךך
לפ יוו
ופהבשבילך תמידדדדדדד
מור'צי 😊
QUOTE (פיקולו @ 13/01/2007) יאוו עצובבב:[
זה פשוט מדהיםםם
ויהיה טוב בובה הכול עוד יכול להסתדר
תמשיכי לחייך ואלתוותרי לעצמךךך
לפ יוו
ופהבשבילך תמידדדדדדד
מור'צי 😊
תודה רבה רבה מורצ'י 😊
שמחה שאהבת : ]]
מואאה
עצוב ... אל תדאגי בסוף עוד תבוא לך אהבה בזמן שלא תצפי לה .
יהיה בסדר,
"הזמן מרפא את הכאב" . את כותבת ממש יפה. תמשיכי לכתוב 😊
QUOTE (hila1990 @ 13/01/2007) עצוב ... אל תדאגי בסוף עוד תבוא לך אהבה בזמן שלא תצפי לה .
יהיה בסדר,
"הזמן מרפא את הכאב" . את כותבת ממש יפה. תמשיכי לכתוב 😊
כן , אני מקווה בובי 😊
ותודה רבה !#
יאאאאאא שלוומייייתייייייייייי!
כ"כ אהבתי תשיר הזה!
הזדהיתי בחלקו!
את כותבת מעללללללף!
וסורי על ההפקרה בסיפור התחלתי כבר להשלייים=]
מווווואה עצומה!
ואת תראי שעוד יהיה טוב!
הוא עוד יבין מה יש לו בידייים!!!
אוהבתותך ופה בשבילךך
מאיה