שוב הדמעות עולות בעיניי,
איך הימים חולפים בלי שום תנאי ..
איך הכל קורה כל כך מהר,
בלי שום אפשרות להקל ..
למה יש חיים בכלל ?
ומי קובע את הגורל ?
למה תמיד יש אכזבות ?
ומתי כבר יבוא הטוב ?
למה אי אפשר לשמוע,
את מה שרוצים ?...
למה אי אפשר לקבל,
את מה שמבקשים ?...
הכל כל כך אכזרי בחיים .. | ;
לפעמים הטוב הופך לרע,
ולפעמים הכל נראה נורא.. !$
פעם אתה עצוב, : (
ופעם אתה שמח. : )
פעם אתה נכשל, ; /
ופעם את מצליח . ; ]
איך אפשר כך לחיות,,,,,
כשיש כל כך הרבה ציפיות ? .....
וכשיש רגשות מוסתרים בלב ,
שאיתם אי אפשר לשחק ? .....
למה האהבה תמיד פוגעת ,
ואת ראשי היא קורעת ..
איך הלב בוכה,
בלי לאמר מילה ..
איך הכל נגמר ,
וזולגות הדמעות מעיניי .
אין דבר כזה שלא מתאכזבים,
אפילו אם אתה השמח בחיים ..
תמיד יש איזה מכשול,
שגורם לך לייפול.
ויוצר עוד תסבוכת,
שאינה נגמרת בזול .. O ;
חייבים להתאכזב,
זו לא שאלה... [?]
פשוט אסור לקבל,
את הכל ...
כמובן מאליו ; |
תגיבו ,
מקווה שאהבתם ..
ביי , לילה טוב . 😊
באמת אסור לקבל את הכול כמובן מאליו..
חיבור אמיתי ומציאותי כ"כ.. אני מתחבר אליו המון ואני
בטוח שכול אחד יימצא את הפינה בעצמו שהוא ייתחבר בה אליו..
תמשיכי לכתוב!!!
את עושה את זה כ"כ יפה וכיף לקרוא..
לעולם אל תפסיקי!
QUOTE (oshri_Ok @ 08/01/2007) באמת אסור לקבל את הכול כמובן מאליו..
חיבור אמיתי ומציאותי כ"כ.. אני מתחבר אליו המון ואני
בטוח שכול אחד יימצא את הפינה בעצמו שהוא ייתחבר בה אליו..
תמשיכי לכתוב!!!
את עושה את זה כ"כ יפה וכיף לקרוא..
לעולם אל תפסיקי!
תודה רבה רבה רבה 😊
אני מסמיקה פה ; ]]
חחח,
ותאכלס , זה נכון !
ואני לא יפסיק ,
אל תדאג ..
מתה על זה 😊
מדהייייייייייייייייייייייייייםםםםםםם ((:
כ"כ אמיתי..
אין מילים
חחחחח..
מסמיקה מהאממת, פפנאאן!😊
ותאכל'ס, מאוד נכון! חחחח
כדאי לך לא להפסייק, שמעת אותי?! P:
QUOTE (lidorushit @ 08/01/2007) מדהייייייייייייייייייייייייייםםםםםםם ((:
כ"כ אמיתי..
אין מילים
תודדדדדדה 😊
QUOTE (oshri_Ok @ 08/01/2007) חחחחח..
מסמיקה מהאממת, פפנאאן!😊
ותאכל'ס, מאוד נכון! חחחח
כדאי לך לא להפסייק, שמעת אותי?! P:
חחחחחחח,
כן הא D ; ?
ולא לא מפססססססיקה,
אל תדאג ..
😊
אמיתי כל כך. . .
את רושמתת ממש יפה ומהלב שפשוט כייף לקרוא
שאלות שאפשר להגיד כולם שואלים
וכמו שאושרי אמר כל אחד יכול למצוא את עצמו את המקום
בו הוא מתחבר אליו ...כמוני.
תמשיכי לרשום תמידדד
לפ יוווו
מור'צי 😊
יאו יפה שלי אמרתי כבר שאת מוכשרת@?!
אין לי מיליםםם
מ-ד-ה-י-ם
כל כך אמיתי ומציאותיי
פשוטט יוואא
חחח אהבתתיי מאממיי
תמשיכי לכתוווב=]]
מווווווואה
-דניאלו'ש-
תודה רבה רבה רבה 😊
שמחה שאהבתם [:
תודה רבה רבה רבה 😊
שמחה שאהבתם [:
מוכשרת שלי =]
זה פשוט מהממממממםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם