QUOTE (MaaaMz @ 09/01/2007) מוכשרת שלי =]
זה פשוט מהממממממםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
תודה נשמתי 😊
אני לא אחת שמחבבת שירים נכנסתי אבל ישר יצאתי אבל הרגשתי שאני חייבת להיכנס לזה שוב.
קראתי ופשוט בכיתי כי זה כל כך התחבר אליי.
זה פשוט מדהיםםם
QUOTE (oshritsa @ 09/01/2007) אני לא אחת שמחבבת שירים נכנסתי אבל ישר יצאתי אבל הרגשתי שאני חייבת להיכנס לזה שוב.
קראתי ופשוט בכיתי כי זה כל כך התחבר אליי.
זה פשוט מדהיםםם
😮
יא בכית ?????
איזה מחמאה זה,
את לא מבינה 😮
תודה רבה רבה רבה !
ומזל שנכנסת שוב,
היה שווה לא ? 😊
ווואאאאוו
אייזה מדהההים,
כ"כ נכככון,
כאילו נכתב עליי :\
מזדה עם זה...
את כותבת יפפפה!
זה משו' עלייך?
תקופה שאת עוברת?
אל תשככחי..
"גם שעצוב תמיד לחייך,
כי החיוך מכסה ת'כאב!"
QUOTE (מוררני @ 09/01/2007) ווואאאאוו
אייזה מדהההים,
כ"כ נכככון,
כאילו נכתב עליי :\
מזדה עם זה...
את כותבת יפפפה!
זה משו' עלייך?
תקופה שאת עוברת?
אל תשככחי..
"גם שעצוב תמיד לחייך,
כי החיוך מכסה ת'כאב!"
תודה רבה בובה 😁
וזה לא משהו שעובר עליי,
אולי קצת בעצם ..
| ;
תמיד אכזבות ..
אחת אחרי השנייה . 😨
יאא שלומיתוווש
זה מהממם בובה!!
והכי נכון בארץץץץץץץ!
אשכרה שיר לחייים 😉
חחח מוואה אוהבת אותך
ובסוף יהיה טווווווווווווווווווב!!!!
מאיה
QUOTE (אוהבת-וכואבת @ 12/01/2007) יאא שלומיתוווש
זה מהממם בובה!!
והכי נכון בארץץץץץץץ!
אשכרה שיר לחייים 😉
חחח מוואה אוהבת אותך
ובסוף יהיה טווווווווווווווווווב!!!!
מאיה
שמחה שאהבת מאמי שלי ,
ואני באמת מקווה שיהיה טוב 😊
תודה ענקית 😊