"הדיכאון האחרון נמשך"/דביר בזנק
נמאס לי כבר להיות לבדי
להיות מאוכזב מאהבתי
הכאב הזה נהיה יותר מדי אמיתי
הכאב הזה הזמן לא יוכל למחוק
כשראיתי אותך ליבי לא הפסיק לדפוק
את הובלת אותי בדרכי אל האור
הוצאת אותי מן השחור
אבל הכל היה בזבוז שוב הוא חזר
הדיכאון האחרון חזר.
אני החזקתי את ידך
כל הזמן הזה אף אחד לא ידע איך
קשה לי לומר לך כמה קשה
מאז שאת נעלמת
אבל את כבר לא איתי ועכשיו ליבי חולה
ואת, את פשוט הלכת.
זה מה שרצית לשמוע
שעכשיו כואב לי וליבי אינו פועם
כאילו פגע בו איזה קליע
הייתי בטוח שאני פשוט חולם
אבל את באמת הלכת לעד
והשארת אותי פה לבד
קשה לי להסביר איך נראה השחור
אבל הוא גורם לכאב גדול
הוא ההפך הגמור מהדרך אל האור
אולי תמשכי אותי כבר מהעול.
השמש שוקעת לתוך הים
הלילה עולה ומשחיר את ליבי
יותר לא אהיה אני לעולם
כי אהבת חיי עזבה אותי.
וכן החורף בא
ואיתו הדיכאון הנורא
הדיכאון הזה שוב נמשך
כי אני עדיין אוהב אותך
ואני תמיד עדיין יאהב אותך
העצב שבעיניי הורג אפילו הוריי
הם שאלו אותי מדוע היני עצוב
לא עניתי להם כדי שלא ידעו עד כמה הכאב עצום
אבל התשובה האמיתית היא בגלל אהבת חיי
דבירושש איזה שיר עצובב 😢
דייי מאמיי תחייךךךךךךךך 😁
יהיה טוב בע"ה
היא עוד תגיעעעעעעע חח
בינתיים? תסבול אותנו 😛
חולה עלייךךך מאמי
QUOTE (יפיתי-דבירוש @ 01/01/2007) דבירושש איזה שיר עצובב 😢
דייי מאמיי תחייךךךךךךךך 😁
יהיה טוב בע"ה
היא עוד תגיעעעעעעע חח
בינתיים? תסבול אותנו 😛
חולה עלייךךך מאמי
חחחחחחח איזה חמודה=]
גרמת לי לחייך מילה
לסבול?
אני אוהב להיות איתכן=]
מדדדהיםם 😮
אל תדאג,
עוד תבוא האחת 😊
וואי זה פשוט מדהים,
מוכשר בטירוף !#
ויהיה בסדר מתוק 3>
QUOTE (MaaaMz @ 01/01/2007) וואי זה פשוט מדהים,
מוכשר בטירוף !#
ויהיה בסדר מתוק 3>
תודה=]
QUOTE (dvir12 @ 01/01/2007) שלומית מאמוש תודה=]
בכיף 😊
דבר אחד שלמדתי מהאכזבות שחוויתי
הוא שאין צורך לחכות.. תהיה אתה,והיא כבר תתאהב...
תהיה חזק אחי! אני יודע שקשה
ומדכא, אבל זה ייגמל לך.... כול הכאב יהפוך לשמחה
ובין רגע תדע את רגש האהבה! 😊 (חרוזיאדה ייצאה לי..חחח...)
בהצלחה גבר!😊
תמשיך לכתוב!
QUOTE (oshri_Ok @ 01/01/2007) דבר אחד שלמדתי מהאכזבות שחוויתי
הוא שאין צורך לחכות.. תהיה אתה,והיא כבר תתאהב...
תהיה חזק אחי! אני יודע שקשה
ומדכא, אבל זה ייגמל לך.... כול הכאב יהפוך לשמחה
ובין רגע תדע את רגש האהבה! 😊 (חרוזיאדה ייצאה לי..חחח...)
בהצלחה גבר!😊
תמשיך לכתוב!
חחחחחחח כן אחי תאמין לי גם אני בגידות וכאלה אתה יודע
אני חזק אבל אני פשוט בשירים מביע את הרגשות שלי
ותודה אחי=]
כמו כולנו,אחי!^...
זה טוב שאתה מוצא דרך לפרוק,זה מטהר ומשחרר!
תמשיך עם זה..במיוחד כשאתה עושה את זה כ"כ טוב ויפה! 😊
QUOTE (oshri_Ok @ 01/01/2007) כמו כולנו,אחי!^...
זה טוב שאתה מוצא דרך לפרוק,זה מטהר ומשחרר!
תמשיך עם זה..במיוחד כשאתה עושה את זה כ"כ טוב ויפה! 😊
תודה אחי=]
תופס ממך גבר😊
דברייי
איזה עצובייי
אבל אלתידאג אלתצפה והיא תגיע
הכול יכול להשתנותת רק תן חיוך
הכול לטובההה ומישהי עוד יכולה להתאהב
בחיוך הזהההה
אוהבתךךךךךךךךךךךךך
מוכשר שכמותךךךךךךךךךךך!!!!
אל תפסיק לכתובבבב
מור'צי 😊
איזה חמודה תודה מאמי שלי מואהה