דבירו'שששששששש מאמי שלי
אתה כישרון תהיה גיבור
עוד תהיה לך אהבה אתה תראה
היא תבוא רק תתמודד
אתה כותב מקסים
מתה עלייך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
דבירושששששש חייייי אני אוהבת אותך מותקקקקקקקק
חחחח
ובקשר לשיר@?מה אני אמרתי שזה פשוט לשטוף ת'עיניים במשהו טוב
?#האאאא??? אני תמיד צודקת חחחח
אתה פשוט מוכשר..אין איןןן
אבלל עצוביי ביותר😢
וכמובןן לא לשכוחחח תמשיך לחייך תמיד ..זה שווה ז ה ב תאמין ליי
נשיקותת וחיבוקיםםם
ותמסור לחבר שלך את אהבתי😁😁
עצוב 😢
אל תדאג .. האהבה עוד תגיע מתי שלא תצפה לה .
מקווה שמהר ..
ויקוש את יודעת שגם אני אוהב אותך נכון?
ובדסדר מסרתיי לו =]
הוא גם אוהב אותך חחחח
איזה כיף זה שאתם ככה =]
ואני מחייך רק בזכות האהבה שלכםם
וחן מאמוש תודה מאמי=]
דבירוווש
אני בטוחה שיהיה בסוף טוב מאמי
ייקח קצת זמן
אבל כמו שאושרי אמר
תהיה אתה ואני בטווחה שהיא תשים לב
לכמה מדהים שאתה!
אין מצב היא נותנת לך לחמוק לה בין האצבעות😉
היא תביןן שהיא מפסידה 😉
מווווווווואה
מאיה
QUOTE (אוהבת-וכואבת @ 02/01/2007) דבירוווש
אני בטוחה שיהיה בסוף טוב מאמי
ייקח קצת זמן
אבל כמו שאושרי אמר
תהיה אתה ואני בטווחה שהיא תשים לב
לכמה מדהים שאתה!
אין מצב היא נותנת לך לחמוק לה בין האצבעות😉
היא תביןן שהיא מפסידה 😉
מווווווווואה
מאיה
חחחח איזה חמודה תודה מאמוש=]