זה מוקדש לו..
Because of Yo
אני עושה את זה,
אני עושה את זה עכשיו..
אני שומעת,
וכל מילה ומילה מחלחלת ללבי
ודוקרת כמו סכין..
מסתובבת לי לאטט לאטט ובכאב ללב..
בגללו,
רק בגללך.
עבר אולי כבר חצי שנה מאז ..
ששמעתי
את זה..
קשה לי..
כל הזיכרונות באות אלי כמו פלאשבקים..
זה כ"כ קשה להיזכר בתקופה ההיא,
תקופה - שלא תחזור על עצמה..
שלא תיהיה עוד..
הרגשות שהיו לי אז..
כ"כ טהורים,
כ"כ נקיים..
כ"כ..
אמיתיים..
למה היית צריך להרוס?!
לתת לי לחכות ולחכות....
ולחכות..
למה?!
פשוט תגיד לי למה לחכות?!
לכלוםםם..
כלום לא יצא..
כלום לא היה.
באותו יום,
לפני 18 ימים בדיוק
שמעתי את השיר..
לא מרצוני כמובן..
דווקא במסיבה..
החליטו לשים שיר ,
שבכלל יצא לפני שנה..
בכיתי,
התפרקתי,
והרגשות חזרו ..
יום יום,
שבוע שבוע,
חודש חודש,
מילה, מילה,
רצו לי בראש כמו סרט..
דמעה אחר דמעה
מחלחלת לתוך פי..
כאב אחר כאב
חודר לתוך ליבי..
אני פשוט לא מבינה..
על מה או על מי בדיוק....
בזבזתי שנה?!
אבל אתה -
הפסדת..
התחרטת..
אבל היה מאוחר מידי..
אני אהבתי אותך..
אתה אהבת אותי..
כל זה - לא הספיק..
אבל אתה,
לא בוגר מספיק..
אני יודעת..
אתה -
או בעצם זו אני..
שלא מגיעה לך,
פיספסת את הרכבת..
באותו יום,
באותה דקה
ובאותה השניה,
ו..באותו המבט..
נתתם ידיים..
התחבקתם,
והסתכלתם לי לתוך העניים..
עמווק עמווק..
לתוך העניים..
עכשיו,
עברתי..
ניגמר.
אין יותר אני ואתה - אתה ואני..
התגברתי על המשבר..
עברתי את המכשול..
את המכשול?!
את החומה..
את הדכאון..
עכשיו?!
נשאר רק הזיכרון..
שלי,
ושלך,
שלך,
ושלי.
סתם עוד פריקה, שמשמעותית בשבילי.. פתחתי דף חדש.
אם באלכן, תגידי מה אתן חושבות, רק את האמת.
אני לא יודעת מה קרה,ואי לא יודעת מה עבר עלייך.
אבל מצד כלשהו אני מזדהה איתך..
עשית לנכון שאת פותחת דף חדש.. מגיע לך..
ולפי מה שכתבת הבנת הוא לא שווה אותך.. וזה ככה..
אני מקווה בשנה החדשה הזאת.. תשיגי ל משהו תיהיה גאה בו..
שבשנה החדשה הזאת הכל יסתדר שלך..
שנה חדשה בלעדיו.. אותו תשארי בשנה הישנה..
שנה חדשה.. אהבה חדשה.. חיים חדשים..
כי חיים רק פעם אחת..
ואהבתי ת מה שכתבת.. אהבתי את זה שזה פשוט,שזה הגיע מהלב.. לתוך הל.
3> דולסהה
שייר חזק..רואים שהיה לך קשהה מאמיי..
אני לא יודעת מה בדיוק הלך שם..אבל זה היה לך כ"כ קשה..
מה שאני שמחה בשבילך זה שפתחת דףף חדשש ובע"ה תחיי את החיים החדשים בלי הצל שלו עלייך..אלא את חדשה!!!!
שמחה בשבילך מאמיי...מקווה שלא יירד לך חיוךך מהפנים :]
אוההההההההההההההבת..
-רעות-
QUOTE (Guest @ 31/12/2006) אני לא יודעת מה קרה,ואי לא יודעת מה עבר עלייך.
אבל מצד כלשהו אני מזדהה איתך..
עשית לנכון שאת פותחת דף חדש.. מגיע לך..
ולפי מה שכתבת הבנת הוא לא שווה אותך.. וזה ככה..
אני מקווה בשנה החדשה הזאת.. תשיגי ל משהו תיהיה גאה בו..
שבשנה החדשה הזאת הכל יסתדר שלך..
שנה חדשה בלעדיו.. אותו תשארי בשנה הישנה..
שנה חדשה.. אהבה חדשה.. חיים חדשים..
כי חיים רק פעם אחת..
ואהבתי ת מה שכתבת.. אהבתי את זה שזה פשוט,שזה הגיע מהלב.. לתוך הל.
3> דולסהה
תודה רבה לך דבר ראשון.
והוא עבר דיי מזמן, בתחילת שנה..
ואז חזר כמו שכתבתי לפני שבועיים בערך..
אבל ת'אמת?!
אני לא רוצה לפגוש אף אחד.
כולם נצלנים ורעים..
היה לי לא מזמן עם עוד אחד..
שסתם ניצל אותי..
וזה ניגמר.
אני גמרתי..
מאז,
אני לא רוצה אף אחד..
לפחות בנתיים טוב לי ככה.
ושוב, תודה
שנה טובה! (:
QUOTE (שלומיתי144 @ 31/12/2006) מדהים 😮
ועצוב......
😢
תודה מאמי.
חח בשבילי - לא עצוב..
אני לא מתחרטת אפילו לרגע..
כי למדתי לקח.
והתחלתי מחדש (:
שנה טובה שתיהיה! 3>
QUOTE (רעות233 @ 31/12/2006) שייר חזק..רואים שהיה לך קשהה מאמיי..
אני לא יודעת מה בדיוק הלך שם..אבל זה היה לך כ"כ קשה..
מה שאני שמחה בשבילך זה שפתחת דףף חדשש ובע"ה תחיי את החיים החדשים בלי הצל שלו עלייך..אלא את חדשה!!!!
שמחה בשבילך מאמיי...מקווה שלא יירד לך חיוךך מהפנים :]
אוההההההההההההההבת..
-רעות-
תודה! (:
איזה מאמי את חח
באמת תקופה לא קלה..
לפתח כל פעם ציפיות חדשות ואז הן מתפוצצות לך בפנים..
אבל....
הכל לטובה! זה המוטו שלי חח תאמצו את זה!
אוהבתת ושנה טובה! 3>
QUOTE (_stefani_ @ 31/12/2006) QUOTE (שלומיתי144 @ 31/12/2006) מדהים 😮
ועצוב......
😢
תודה מאמי.
חח בשבילי - לא עצוב..
אני לא מתחרטת אפילו לרגע..
כי למדתי לקח.
והתחלתי מחדש (:
שנה טובה שתיהיה! 3>
חחחח,,
צודקת 😊
העיקר שהתחלת מחדש.... !@
שנה מעוללה 😘
מדהיםםםםם
ואני שמחה שהכול מאחוריייךך
אל תפסיקי לרשוםםם
לפ יוו
ופה בשבילךךךך
מור'צי 😊
מדההים !
כל כך מרגש..רואים שזה בא מהלב..
את פשוט מוכשרת !
אני שמחה שהחלטת להתחיל מחדש..תאמיני לי, הכי טוב !
אוהבתת מלא
ליאני (:
מזכיר לי את עצמי.... :\
מהמם ועצוב.. יהיה טוב מאמיי 😉
איזה מדהיםםם
אהבתי את הכתיבה שלךך
אני שמחה שהכל מאחורייך
וכל כך מזדהה איתךךך
זה ממש מרגשש!
אל תפסיקי לרשוםםם
מווווווואההה
-דניאלו'ש-
יאאא בוובה ממש יפה=]
ואת צריכה לחשוב על
היה וטוב שהיה ויאללה צריכים להמשיך!
תחשבי שהיה לך תמזל להיות איתו הבנתי שנה?!
תחשבי שיש בנות שאוהבות מישו
שלא מחזיר להן אהבה...
היית איתו שנה
היה כיף?! היה טוב?!
יאללה ממשיכים הלאהה
ואנחנו פה איייייייייתך=]
תמיד תמיד
ובהצלחחחחחה
מאיה
אני שמחה שאת רואה את זה כיוםם אחרי הכל כדבר שעבר עליךך ועזר לך להתחשל!!!כי יש כאלה שהיו מתייאשים ועזבים הכל!!אל תחסמי את עצמךך כלפי אנשים כי בסופו של דבר את תיווכחי שלא כולם כאלה אז יש את הנצלנים וצריך פשוט לדעת לזהו אותם!!אתת עדיין צעירה:] ישלך את כ=ל החיים מאמי...שיהיה לך המון ב=ה=צ=ל=ח=ה..
(ת'אמת אני יגיד לך יותר קל לפרוק בפני אנשים שלא מכירים אותך חח..)
אוהבתתתתתתת
-רעות-