פיקולו > תודה מאמי חח אם אני יפסיק לכתוב ניראלי אני לא חייה אני לא יכולה בלי זה (: אוהבתותך!
ליאןןן16 < תודה רבה (: חחח כולי פה מול המחשב עם חיוך דבילי (: אוהבת הכי שיש.~!!@#
סהרוש_הנסיכה > תודה נסיכה (: למה מזכיר לך את עצמך? אם את צריכה משו אני פה (; אוהבת
סקסי-ליידי > תודה כפרוניי (: חח יאוו איזה חמודות!..מתה עליך! 😘
אוהבת-וכועבת > תודה מאמוש =] חח וניראלי לא הבנת.. הוא גרם לי לפתח ציפיות שניהיה יחד וכל הזמן חיכיתי וחיכיתי ולא היינו כלום.. בסוף הוא אהב אותי אבל לי זה כבר לא הפסיר (: חח תנסי לקרוא שוב (; אוהבת הכיייייי שיש =]
רעות233 > יאוו תודה מאמי! איזה מתוקה את =] אני אגיד לך משו למה אני לא סומכת על בנים, זה לא רק בגללו.. אחריו היה לי עוד מישו ובשבילו היינו רק סטוץ'..אחר כך הוא הולך לאחרות כל יום מישהי אחרת הוא רגיל שכולן רודפות אחריו.. ואני פשוט החלטתי להתעלם ממנו לגמרי.. וזה מה שעשיתי.. עכשיו אני רואה את אותו אחד איך הוא כל יום עם מישהי אחרת אבל כל הבנות הסתומות החננות האלה שתופסות מעצמן.. חח איך הוא ראים שהוא ירד ברמה כבר אף אחד לא יורקת לכיוון שלו~!.. בגללו גם חלק מהחברות שלי השתנו וכל השטויות האלה.. קיצר.. נימרס לי מהם! חח אוהבת 😘
(חפרתי חח)





