פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

עוד פעם אחת ודי - סיפור חדש

✍️ avril14 📅 29/12/2006 03:53 👁️ 1,773 צפיות 💬 22 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
אוקיי מכיוון שאני הולכת לגמור בקרוב את "הצ'אנס שלי לחיות מחדש" ואת "לא כמו כולן" [החלטתי לסגיגים], אני מתחילה סיפור חדש. הסיפור הזה אמיתי, לא קרה לי אבל אני מספרת אותו. אני מעדיפה לא לחשוף פה יותר מידי פרטים אבל מי שבאמת יעניין אתה מוזמנת תמיד לבוא לפרטי ולקבל את האייסיקיו של הילדה שעלייה נכתב הסיפור. חשוב לציין שזה נעשה בידיעתה ואפילו ביוזמתה. אני מקווה שתאהבו, אם לא תגידו, אני אפסיק, חבל סתם לכתוב סיפור לאף אחד. מי שקורא את הסיפור שלי [הסיפור שלי] על החייםש לי בטח יזהה פה כמה מהדמויות, תראו כמה וכמה פעמים את הכינוי שלי בסיפור השני [אב'] בסיפור הזה מכיוון שאנחנו חברות מאוד טובות. 1-3 הפרקים הראשונים יהיו מעין הקדמה, הרוב מועתק מהבלוג שלה בפוסט ארוך בו היא כתבה על חייה. כששמתי לב שחלק מהדברים שהיא כתבה דומים מאוד לספר שקראתי היא הסבירה שהיא נעזרה בספר, חשה הזדהות איתה וזה עזר לה לסגנן את מה שקרה לה. אדם אחר היה חושב שאני משקרץ, אני שמכירה אותה, יודעת שהיא לא.

=פרק 1=

נולדתי ב16.6.1989, קוראים לי יאנה. החיים שם ברוסיה מאוד שונים מהחיים בישראל. אני לא ממש זוכרת מה היה שם, בגלל שהייתי קטנה. רוב הזמן היה שם קר, אולי בגלל האיזור שגרתי בו, אני לא יודעת. גרנו בבית רגיל, לא גדול מידיי ולא קטן מידיי. אני זוכרת שאף פעם לא קיבלתי יחס מההורים, אולי קצת. היה לנו משעמם. זה לא כמו פה, בישראל. שם לא היו חוגים, ואם היו זה היה עולה הרבה כסף, מה שלהורים שלי אין. חלק מהבנות בגן היו לומדות בלט ואני נורא קינאתי. תמיד חלמתי שיהיו לי בגדים מיוחדים רק לחוג, נעליים עדינות. מישום מה אני התחברתי לבנות היותר עניות, יותר במצב שלי. שלהורים שלהן אין כסף לקנות להן הרבה בגדים, נעליים, צעצועים, לרשום אותם לחוגים ולקחת אותן לסרטים. תמיד שנאתי את מה שיותר טוב מימני, מה שיותר מצליח מימני. בגיל 4 אני ועוד כמה בנות גנבנו לגננת סיגריה, בגיל 4. הדלקנו אותה אבל לא ידענו איך להשתמש, נחנקנו ובכינו. אני גרתי שם עד גיל 6. בגיל 6 עלינו לישראל. גרנו בת"א, שכונת קרית שלום למי שמכיר, שכונה חרא..אני זוכרת בתור קטנה בקושי ידעתי עברית וכמובן שבבית דיברנו רק רוסית. בבית הספר היה לי מ-א-ו-ד ואני מדגישה את זה..מאוד קשה להשתלב. אז, רוסיים היו מיחוץ לחברה, מי שזוכר. להיות רוסי או רוסיה זה היה ממש בושה. היינו מסתגרים בחברה של עצמנו. אמא שלי מאוד לא אהבה את השכונה הזאת וגם אני לא, לא יודעת למה. בכיתה, הראשונה שניגשה לדבר איתי זאת ילנה. העובדה שהיא ידעה גם עברית וגם רוסית שוטף עזרה לי מאוד. היא למדה אותי לקרוא, לכתוב ואפילו אחריי חצי שנה היא לימדה אותי לקלל. מהר מאוד קלטתי את כל הטכניקות שבשפה אני זוכרת שכל הציונים שלי היו מאוד טובים וגבוהים וזכיתי להמון שבחים מהמורים ומהמנהלת "עולה חדשה עם הציונים הכי טובים בשכבה" וכל מיני דברים כאלה. בגיל 8 עברנו לגור בבת-ים, בבית שבו אני גרה כיום. לאחר שנה ההורים של ילנה גם עברו לבת-ים, כ-20 דק' מימני..יחד איתה כמובן הם עברו:] ההורים שלי רשמו אותי לבית ספר בבת-ים ושם היו עוד עולים חדשים שיכולתי להשתלב איתם. היה לי מאוד מוזר לראות ישראלים מדברים עם עולים חדשים. זה היה ניראה לי שונה כזה, כי לא הייתי רגילה לזה. בגיל 9 הכרתי את נטלי. איך הכרתי אותה? היא הייתה שכנה שלי, גרה בלוק מאחוריי..היה לה אח שעכשיו הוא בן 21 עוד מעטו כל פעם שהוא היה יוצא מהבית לבית הספר (הוא היה אז בן 12, חביב הבנות) אני וחברותיי הרוסיות אימצנו לנו מנהג חדש: לזרוק ביצים על אייל :] וזה מאוד שיעשע אותי אז עד שאמא שלו באה לדבר עם אמא שלי ומכאן הצרות התחילו. אמא שלי, שהעברית שלה לא ממש טובה עד היום התקשתה למצוא עבודה. את כל העצבים שלה היא הייתה מוציאה עליי. כל חצי שנה היא הייתה טסה לחודש לבלה רוסיה לבקר את סבתא וחודש אחרי זה לניו יורק לבקר את אבא . הוא היה מיבא מכוניות הונדה, הונדה סיוויק לארץ ולארצות אחרות. משהו מסובך=/ כבר בגיל 9 מצאתי את עצמי אחריי בית הספר שוהה בקניון עד הערב, משדתוללת רצה וקופצת. אני זוכרת באותה תקופה הייתי גם מאוד צעקנית ופלפלית כזאת ונורא חוצפנית ועם זאת גם מאוד חטטנית (ולא רק באף=/) הייתי חייבת לגעת, לפתוח, להציץ לכל דבר ולגלות כל דבר הייתי נורא סקרנית. ברגע שאחי הגדול (עכשיו הוא בן 20..אז הוא היה בן 11-12..עמד לסיים יסודי) היה יוצא מהבית הייתי רצה לחדר שלו ומתחילה לחטט לו בתיק, במיטה במחשב. עד שיום אחד מצאתי בתיק שלו קופסת סיגריות, אני לא זוכרת מאיזה סוג. שלפתי אחת והדלקתי עם גפרורים התהלכתי בבית כמו דיווה מעשנת בפוזה ונורא התלהבתי כי זה הצחיק אותי וחשבתי שאני מלכת העולם ושולטת על כולם..נההההה...כשהייתי בת 10 היה החבר הראשון שלי שהיה בן 11. קראו לו דימה. הייתי מתנחלת אצלו שעות בבית ולא הבנתי את הרמז מצד אימו.. שרצתה שאני אעוף כבר. חעחעחע היו זמנים. היינו חברים 3 חודשים כל מה שהיינו עושים זה שהייתי באה אליו או הוא אליי והיינו רואים טלוויזיה, המומינים וכל מיני שטויות כאלה. אחריי זה היינו מכינים שיעורים ואוכלים המבורגר=] רר איזה מוזר זה להיזכר בכל זה.
כשהייתי בת 11 פיתרו את אבא שלי מעבודתו. אמא שלי נורא כעסה כי לא היה מי שיפרנס אותנו והתחילה לעבוד בניקיון. הוא היה מתוסכל מהחיים וכל יום היה יוצא ומשתכר עם חברים שלו ליד המכולת של אסיה (המכולת השכונתית) היה חוזר כל יום ב3 לפנות בוקר שיכור. זה הגיע למצב שאמא שלי לא רצתה להכניס אותו הבית בכלל וככה הוא היה מתחיל לדפוק לשכנים בדלתות ולהפריע להם וכמעט העיפו אותנו מהדירה. יום אחד אמא שלחה אותי לקנות במכולת כמה דברים וסחבתי איתי את אחי הקטן סשה (אלכס היינו קוראים לו). הוא היה קטן מימני בשנה וחצי אז הוא היה בן 9 וחצי ואני בת 11. זה היה בערב, 9 בערב. מיחוץ למכולת שכבר עמדה לסגור ראיתי את אחי הגדול, אמיל, שאז היה בן 13 וחצי ומסביבו כמה בחורים שנראים יותר גדולים מימנו. התקרבתי והוא אמר לי ברוסית ואני לא אשכח את המשפט הזה בחיים.. "שום מילה לאמא. אבל שום מילה כי אז אני אהרוג אותך נשבע לך!" ונופף בשקית שקופה שבפנים היה מה שאני מבינה היום, הגראס. הוא הכיר לי את חברו הטוב החדש עופר. מאותו יום עופר היה בא כל יום אלינו והוא ואחי אמיל היו ממש צמד חמד. כל הזמן היו ביחד, מסתובבים ביחד יוצאים ביחד והם היוב אותו הגיל למדו באותה כיתה. יום אחד בגיל 11 וחודש אולי עקבתי אחרי אחי אמיל כשיצא מהבית והלכתי אחריו ראיתי שהוא הולך לכיוון בית הספר היסודי שלי. יד מורדכי..בית ספר מגעיל! לא הבנתי מה יש לו לחפש שם בלילה..! השעה הייתה 11 בלילה. התקרבתי בשקט נכנסתי דרך השער האחורי ואז ראיתי שלידו היו 2 בנות ועוד 2 בנים. עם עשו משהו עם הידיים שלא הצלחתי לקלוט. רצתי לכיוון שלו וראיתי שהוא מחביא משהו מאחורי גבו. לאחר שכנועים רבים ואיומים מצידו שאני לא אספר לאמא..הוא הראה לי, בפעםה ראשונה בחיים שלי ...באנג. שאלתי מלא שאלות ביקשתי לנסות הוא צעק ואמר שבחיים לו. הוא התחיל להתמסטל..(פאק הוא היה רק בן 13 וחצי..טיפטיפה יותר...) וכעבור רבע שעה הוא הלך עם אחת הבנות שהייתה גדולה מימנו בשנתיים...לחצר האחורית. וכבר אז הבנתי מה הם הולכים לעשות. אני ישבתי עם חבר שלו עופר שגם היה מסטול.. "אני רוצה לנסות..מה זה..איך עושים..? איזה טעם יש לזה?" הוא הסביר לי ופיתה אותי יותר..אחריי זה נסייתי. בהתחלה היה לזה ריח של נבלה. כל כך מסריח..! אחריי 2 דקות פתאום זה דווקא היה לי סבבה. אלדד התקרב אליי "אני יכול לנשק אותך?" חיכתי וכאןהתנשקתי בפעם הראשונה. היה הרבה לשון ואני זוכרת שזה היה מצחיק כי נשכתי לו את הלשון והוא לימד אותי איך להצטרפט. אחי חזר אחרי חצי שעה ואני כולי צחקתי והייתי מאושרת. אחי צעק עליי ואמר שאני והוא לא יכולים לחזור ככה הביתה ואני אמרתי בקול תמים "אמא במילא לא תשים לב שאנחנו בחוץ! היא כל הזמן עסוקה בדברים אחרים..!" וכאן נשארו עד 5 בבוקר מעשנים סמים וסיגריות ואני הייתי כל כך מאושרת. למחורת לא קמתי לבית הספר. לא יכולתי לזוז מהמיטה. אחי היה כל כך חרוץ וזריז והוא אמר שהוא הולך קלנות חומר. שאלתי אותו מה הכוונה והוא אמר בקשר לאתמול. לפני שהוא יצא מהדלת של החדר שלנו [אז היינו ביחד באותו חדר] הוא שאל "יאנה נשמה יש לך אולי כסף להביא לי ..אני אחזיר לך נשבע לך באמא!"..הבאתי לו את כלה חסכונות שלי 347 (כן אני זוכרת..) שקל. ואולי כמה אגורות. ואם אתם תוהים, אז לא! הוא לא החזיר לי את הכסף הזה עד עכשיו. לא שאכפת לי. באותו יום ירדתי לגינה..הכרתי אותה, אב'. היא הייתה קטנה מימני בקצת, ישבה על אחד הספסלים עם עוד ילדה וגם עופר ואמיל היו שם. הבנתי שהן התחילו להסתובב איתן, למרות שהיו קטנות. אני ואב' נהיינו חברות, באות אחת אל השנייה, הולכות לאכול ביחד בקניון, מסתובבות ביחד. ואז התחילו ממש הצרות. מבחוץ הבית שלי היה ניראה מושלם, הרוסיות התחילו לתפוס (יו קנואו שיער בלונדי עיניים בהירות) זה מה שהעלה את הערך שלי, נהיו לי יותר ויותר חברות בגיל 12 כבר הייתי מסתובבת ברחוב יורדת לגינה, מעשנת נרגילה וסיגריות קונה סיגריות (קופסה הייתה מספיקה ליומיים) פעמיים בשבוע הייתי מרשה לעצמי לעשן גראס, הייתי מתנשקת עם כל מיני בנים..בגיל 12 הגעתי למס' של 9 בנים והגדול בניהם הוא בן 19. לא יודעת איך אבל כבר הקטע שלה גראס התחיל ממש לשעמם אותי. החלטתי לא להתייחס כי שמעתי שיש אנשיםש קורים להם דברים גרועים בגלל זה. כמושאמרתי הייתי ילדה מאוד חוצפנית. בגיל 12 המורה העיפה אותי מהכיתה משיעור גאוגרפיה בגלל שקראתי לה "מזדיינת". יצאתי החוצה בכעס סיננתי קללות ברוסית. הדלקתי לי סגיריה באמצע הביצפר עם טייץ צמוד וחולצת בטן שאני לא מבינה איך אמא שלי לא העירה לי עלייה (בגיל 12 קולטיםםםם!) השיער הבלונדיני על הפרצוף ואודם ורוד-אדום בוהק מהשפתיים. החלטתי שאני אברח מבית הספר ניסיתי לטפס דרך הגדר, היא הייתה גבוהה מידי, הלכתי כמה מטרים לגדר אחרת של אולם הספורט, טיפסתי ונפלתי על הברך. ירד לי מלא דם ואני זוכרת שבכיתי כי זה מאוד שרף לי והפצע היה מלא בחול. באתי לקום ופתאום ראיתי יד מושטת לעזרה. הבנאדם הזה, היה אז (לפי חישובים של הרגע) בן 22.קוצים, גבוה, משקפי שמש שחורות, בגדים שחורים וחגורה עברה עם אבזם כסוף. נחמד, חשבתי לעצמי. "תודה" אמרתי ופניתי לכיוון הבית שלי..
הוא קרא לי ואמר לי שאני נכראית קצת מצוברחת, אמרתי שנכון, הוא הציע להרים לי את המצב רוח, לא האמנתי שקיים משהו שיכול לעזור לי כרגע. אחרי הכרות קטנה, הבנו שלי קוראים יאנה ולו קוראים יובל. לא לקח לו יותר מחצי שעה להשחיל לתיק שלי שקית גראס, הסביר לי תוך 2 דקות איך הלכין את הג'וינט ושלח אותי לביתי. במשך חודש הוא היה מביא לי במתנה [עאלק..] גראס וזה היה ניראה לי נורא נחמד מיצידו. כאילו תראו איזה בנאדם נחמד מביא לי גראס בחינם, ועוד אפילו לא ביקש תמורה! כמה יפה מצידו, כבר חשבתי שאין אנשים טובים בעולם הזה. אני ויובל נהיינו "חברים". הייתי עוזרת לו להעביר ולמכור את הגראס לאנשים אחרים והכל היה נחמד עד שיום אחד ישבתי בביתי. אחרי שאבא הכניס לי מכות עם החגורה שלו בגלל שלא שטפתי כלים. כולי בכיתי ורציתי פשוט למות..הייתי בת 12 וקצת. למחורת חיכיתי ליובל בנקודת המפגש שלנו מאחורי בית הספר הושטתי את היד, בכוונה שיביא לי עוד גראס! אני הייתי צריכה את זה! הוא עצק ואמר ש"אין יותר בחינם! את רוצה חומר? תביאי כסף!" זה עוד אחד מהמשפטים שחרוטים בזכרוני. אחריי שכנועים רבים יובל הסכים להביא לי מנה אחרונה אבל הזכיר לי שבפעם הבאה אם אני לא אביא לו כסף הוא לא ייתן לי ואני יכולה להתפגר פחדתי ובכיתי כל הדרך הביתה. הלכתי לאחי אמיל, אחי! אח שלי! שתמיד היינו כל כך קרובים! ביקשתי מימנו כסף, רק 80 שקל..רק 80..! הוא צעק וזרק עליי את הטלפון. הוא גם חשב איך להשיג כסף למנות שלו. לסמים שלו. הוא כבר היה בקטע של הזרקות. אחי הקטן, לא ידע כלום. הוא חי את החיים שלו בשקט. במשך שבועיים הייתי כל יום גונבת לאמא מהארנק 20-40 שקל עד שהיא התחילה לשים לב שכסף נעלם לה, צעקה עליי והכניסה לי מכות. היא הרעיבה אותי במשך 3 ימים! עד שהשכנה הכינה לי מקרונים עם שניצל תירס..אכלתי פאקינג 4 מנות כאלה. חזרתי הביתה והתחלתי לבכות לאבריל בטלפון שאני שמנה. הלכתי להקיא. אז נעבור טיפה קדימה.. תמונת מצב:
גיל 12 וחצי.
מכורה לגראס.
גונבת מחברות, שכנים, משפחה כסף.
בנים שהתנשקתי איתם? 28.
בנים שנגעו בגוף שלי? 19.
אחי הגדול? מזריק, צועק משתולל. ואני? כל יום אוכלת ומקיאה על בסיס קבוע. אני זוכרת את היום שלא היה לי מאיפה להשיג כסף בכלל. אני ועוד 5 נערים (אחת מהן הייתה בת) שגדולים מימני בשנה לפחות פרצנו לבית של השכנים של אחד מהם. גנבו כל טיפה שהייתה בבית הזה. סיגריות, כסף, בירה ותכשיטיםש אותם משכנו (אם ככה כותבים) לחנות מקומית של איזה נוכל. מה עשינו בכל הכסף הזה?
סמים רבותיי, סמים.
באותה תקופה בערך אמא שלי הייתה ברוסיה אצלה סבתא, כרגיל ואני חזרתי הביתה בלילה ב2 בלילה אחריי שדפקתי באנג ושתיתי כמו מטורפת נכנסתי הביתה ושמעתי רעשים מחדר השינה של ההורים שלי. "מה..אמא חזרה?" ישר חשבתי לעצמי. פתחתי את הדלת והייתי בשוק לגלות .. שאיזה ג'ינג'ית אחת רוכבת על אבא שלי והוא נאנח כמו מטורף. ישר סגרתי את הדלת יצאתי מהבית והתחלתי לבכות. לא ידעתי מה מהשמעות של זה בכלל. להגיד לאמא? לספר לה? כדאי בכלל?! ...ברחתי לים והתחלתי לבכות, חשבתי אפילו על להיכנס ולטבוע שם. אני זוכרת שקניתי לי וודקה
"ילדה בגילך שותה וודקה?"
"זה לאבא שלי"
ושתיתי את כולה לבד.
הייתי מהופנטת.
אחרי שעה בא לשבת לידי בחור נחמד. בן 17. אז שהייתי בת 12 וחצי הייתי נראית כמו
בת 14 - 15. דיברנו התחלנו להתנשק ולהתמזמז ושם, על החול, הייתה הפעם הראשונה שלי. כואבת, דם, דמעות..והוא? הוא בשלו. הוא נירדם ואני פשוט הלכתי הביתה. הרגשתי מאוד גדולה והייתי מאוד שמחה.
נעבור קצת קדימה כי זה לא מעניין.
בגיל 13, כבר...לא היה לי שקל. עבדתי פה ושם בבייבי סיטר גנבתי קצת אבל זה פאקינג לא הספיק! הבנתי שאני בצרה גדולה. הלכתי לאמבטיה ובכיתי וחתכתי את עצמי. כאן הפעם הראשונה שפגעתי בעצמי מיתוך ידע, בכוונה. חתכתי את עצמי עם חתיכת מראה שהייתה על הרצפה, כניראה שנברה מראה או משהו. ירד כל כך הרבה דם. הלכתי לשרותים אני לא מבינה למה יש ריח כל כך מוזר..התחלתי לחפש כסף באמבטיה בשרותים פתחתי את הניאגרה. ומה מצאתי? שקית קרטון חומה. בפנים? מזרקים, חומר, הירואין. לקחתי מזרק ואת השקית הכסופה הקטנה ויצאתי מהבית, רצתי למטה ונםגשתי עם יובל. הוא אמר שאנ עושה שטויות, שאין דרך חזרה, שאני מפגרת וחבל על החיים שלי. האשמתי אותו, הרי הוא התחיל עם זה! הוא קשר לי משהו על הזרוע, עשה משהו עם החומר והזריק לי.
לא כאב, רק דקירה קטנה. הרגשתי את זה זורם בדם שלי. צחקתי והייתי נורא שמחה ועליזה. הלכתי לחדר וחשבתי לעצמי שזהו אני תמיד אלך למחבוא הקטן בתוך הניאגרה ואגנוב מישם בלי שאחי אמיל ירגיש.
עברו בדיוק 10 דקות, שדלת חדרי נפתחה בכח...זה היה אמיל. הוא צרח והשתולל וזרק דברים. הסתתרתי מאחוריי הארון ואמרתי "אמיל סליחה אל תעשה לי כלום" הוא התיישב על המיטה והתחיל לבכות בכי מר. התחיל לבכות ולהשתולל ואז הוא נרגע, נשכב מתחת לשמיכה שלי ונרדם.
הוא ביקש מימני לא לגעת יותר שם במחבוא. באותה תקופה הוא היה מסתובב עם אבריל בשכונה, היא הייתה כמו אחות קטנה בשבילו ובשביל אלדד, ואני מאוד אהבתי אותה. חמודה וחצופה כזאת. אין, פשוט מדהימה..נקלעתי למצב שלא היה לי שקל. אבריל לפעמים הייתה מביאה לי פה 50 שקל ופה 100 שקל. הייתי מבטיחה לה שאני אפסיק אבל בכל פעם מצאתי תרוץ חדש. אז ..תמונת מצב?
אני בת 13.
אב' בת 12 ועוזרת לי בכסף.
אחי הקטן בן 11 וחצי לא יודע כלום.
אחי הגדול, אמיל, בן 15 וחצי מכור לסמים ברמות קשות, כל יום היה מביא מישהי אחרת הביתה היה מזיין אותה וזורק אותה וככה זה הלך.
מבחוץ נראינו משפחה מושלמת, אבל ברגע שהיו נכנסים לתוך הבית היו קולטים שזה ממש להפך. אבל משתכר, בוגד באמא וצועק. מרביץ לה ומרביץ לי. אמיל מתגונן ובורח מהבית כל שני וחמישי. אני ואמיל עושים סמים ביחד ומזריקים אחד לשני. אחי הקטן היה התקווה היחידה של המשפחה עם הציונים הגבוהים שלו אפילו שזה ציונים של בית ספר יסודי. הייתי באיזה יום בקניון, ראיתי את יובל, אחרי חצי שנה שלא ראיתי אותו. אני? השתנתי, גדלתי התפתחתי. נראית בת 15-16 והוא, נהיה רק חתיך יותר. יש לו ילדה. אמרתי לו שאין לי גרוש ואני חייבת כסף.
"אני לא אוכל להלוות לך אבל יש כל מיני דרכים שאת יכולה להרוויח כסף.."
טווב קראתי
פפשוט בשווווווווווק!!
תתמשיכי
זה ממש מסקרן אוותתי... קצת עוובר עלי מה שקורה פה
אבל לא בגיל 12 פפאקיייינג
אלווהים /;
המשך מהר;]
מעלף המשךך
ואו ........
וואווו כלכך מסקרןןן
תמישיכייי !@@ .. כןן רואים שחלק מפה זה מהסיפוור שלך על החיים ..(:

תמשיכיי
ואאו
אהה...














נשארתי בלי מילים!


תמשיכי מהר אב'..
מאוד מאוד אבל מ א ו ד מעניין!
מעניין תמשיכי
טוב אני כבר מבינה מה הולך להיות
לפי הסיפור שלך
אבל יפה [[:
ואוו אני בלי מילים..:/

המשך.. מהר..


דולסהה
ואואו
מאמי זה נשממע ממש מעניין..
הממשך
דחוףף
=פרק 2=

"כמו מה? בייביסיטר לא עוזר לי.."
"ו200-300 שקל ליום? עוזר?"
מהרגע ששמעתי את זה..העיניים שלי נפתחו ולא היה מעניין אותי מה זה..
"כן כן! אני רוצה מה זה?"
הבנתי שזה לא דבר אחר מאשר זנות.
אבל..הוא, יובל, הציג לי את זה בצורה שונה אמוד. זה לא היה ניראה לי מגעיל פתאום. זה היה נריאה נחמד ומשעשע...הוא הציג את זה כך "את עובדת על גברים מסכנים, נהנת ועוד לוקחת להם כסף!" שמחתי ואחריי יומיים התחלתי לעבוד בזה. 3-4 גברים ביום. על כל אחד 50-100 ש"ח. אחריי חודשיים נכנסתי לדיכאון. החיים שלי סבבו דרך זיונים-סמים-נכשלים במבחנים. אבא כל יום היה מרביץ לי. אחי הגדול נהיה אפטי לגמריי. אני כל היום בכיתי. כאב לי שם למטה, ואני אומרת את זה בלי בושה הרגשתי הכי מגעיל שבעולם. כאב לי כל כך כאב לי. הרגשתי מלוכלכת, הרגשתי מזוהמת. הרגשתי הכי מגעיל שיש. אם להתחשב בעובדה שהייתי מאוהבתב טירוף ביובל. אפילו אם הוא היה מבקש שאני אעבוד בחינם שהוא ייקח את הכסף, הייתי מסכימה.
זה לא היה רק סתם סקס. זה היה עבודת יד, מציצות דברים מגעילים. שעד היום מגעילים אותי. עברתי כל כךה רבה גברים בחיים שלי. תחשבו..ליום3-4 גברים. פעם זה היה גם 6. אני כבר לא זוכרת. כבר לא סופרת. פה ושם היו לי חברים. ששמעו על כל הבעיות, ששמעו מי זה אחי (העבריין הערס המסומם של השכונה) פחדו, התרחקו. אחי שלח איומים לכל מי שהעז להתקרב אליי. הוא לא ידע שאני עובדת במה שעבדתי. הרגשתי רע הרגשתי מגעיל, חוץ מאב' וילנה אף אחד לא היה מוכן לשמוע. באותה תקופה הכרתי את קטיה, למדה איתי באותו בית ספר. נהיינו חברות טובות היא זאת שהייתה מחזיקה אותי קצר לפעמים. חמודה. הבנתי לאט לאט שאני בצרות גדולות. לא ידעתי למי לפנות לא דיעתי את מי ממש לשתף בסיפור. אז פניתי לבנאדם שהיה הכי קרוב אליי באותה תקופה, אחי הקטן. שהיה אז בן 12, ואני הייתי בת 13 וחצי. הוא לא ממש הבין מה אני רוצה מימנו כשסיפרתי לו באיזה מצב אני נמצאת. הוא לא ידע מה הוא לא ידע מה זה "מכורה" ,"צריכה" .. הוא לא הבין בזה כלום אבל הוא מאוד התעניין בזה, התעניין בזה יותר מידיי. הוא שאל מאיפה אני משיגה, איך אני מתכוונת להשיג עוד סמים ואיך מכינים את הבאנג.
באותה תקופה גם הייתי מסניפה קוקאין ואני זוכרת שהוא טעם טיפה. אחי לא הסתפק "רק" בשאלות וביקש לנסות טיפה כדי להבין מה אני מרגישה "ככה נהיה יותר קרובים יאנה"..
ואני, כמו מטומטמת, לאחר שאמרתי לו שאני מרשה לו רק פעם אחת ולא יותר, נתתי לו. יעני לא הספיק לי המצב שלי הייתי צריכה גם לגרור את אחי להיות מפגרת כמוני?! כמובן שאחי לא עמד במילה שלו. הוא עקב אחרי וגילה איפה אני החבאתי את כל הסמים שלי. מתחת לבלטה שבורה במקלט של הבניין. הוא התחיל לגנוב לי מהסמים בהתחלה זה היה קצת וזה נמשך וגדל בהדרגה עד שתפסתי אותו על חם גונב ואחריי זה גם משתמש. בהתחלה אני זוכרת איך צעקתי עליו, הרבצתי לו. זונה. אחרי זה הבנתי שאני אשמה. פתאום אני ואח שלי הקטן הפכנו להיות שותפים לסמים. אני הייתי עובדת בזנות ומביאה את הכסף הביתה, לקופה המשותפת שלנו. הוא היה גונב פה ושם ומוסיף לחסכונות שלנו. הכרתי לו את יובל ויובל אמר שאין ממש מה לעשות איתו, עם אחי. המכות מאבא באותה תקופה המשיכו המצב המשיך, אמא שלי הייתה משתכרת גם, והכל היה חרא. אין לי מושג איך אבל הייתי ממשיכה ללכת לבית הספר. אומנם לא ציונים גבוהים אבל כל יום הייתי מראה נוכחות. אין לי מושג, עד היום, איך אף אחד לא שם לב. בסוף כיתה ח', חגגתי יום הולדת 14. תכננתי מסיבה גדולה במקלט להביא את כולם. הבטחתי מלא שתייה וגם הפתעה קטנה (סמים). יום לאחר מכן הידיד הכי טוב שלי, כמו אח, נאור, מת. ממנת יתר. וזה, זה לא לימד אותי לקח. השבעה שלו הייתה מאוד קשה בשביל כולנו ..הוא היה מדהים. זה בא לנו בבום אחד גדול. כולנו חשבנו שהוא יפסיק. אני עדיין בוכה. הכי שנפגעה זאת אב'. שהייתה אז כולה בת 13 ואהבה אותו כל כך..היה בניהם קשר מיוחד. עד היום היא לעפמים מתקשרת אליי באמצע הלילה ובוכה, כי היא חלמה עליו עוד חלום. 😢(...במסיבה היה כייף, כך גרתתי עוד הרבה לקטע של הסמים. כבר הרבה היו ב"עניין". בחופש הגדול בין ח' לט' אני נורא השתנתי. נהייתי קשוחה יותר, אפטית בכל מה שקשור לסובבים אותי, רגזנית וכל הזמן הייתי נכנסת לדיכאון. שוכבת עם בנים על ימין ועל שמאל ...בשביל כסף, וגם בשביל הכייף. גונבת מזריקה ומעשנת. פשוט אחלה. השתנתי חיצונית, התפתחתי, החזה קיבל צורה, הפנים, נהייתי מה שנקרא "כוסית". יש דברים שאני מדלגת עליהם כי אני שוכחת וגם כי הם לא הכי חשובים. אבא שלי עזב את הבית וזחר אחריי חודשיים שהוא גר ברחוב ולא היה לו גרוש. אנחנו היינו במצב בקאנטים. אומרים, "כשאתה מעשן סמים, הצרות נעלמות". אבל בעצם שום דבר לא נעלם. רק אצלי במוח הצרות כ א י ל ו נעלמו..בהשפעת הסם כמובן. אבל כאשר ההשפעת החומר פגה, הצרות היו בדיוק חוזרות להיות כמו קודם, אפילו יותר גדולות וקשות. את הסמים השגתי לרוב דרך יובל, לפעמים במסיבות או גניבות או מאחי הגדול. באותה תקופה עברתי לבית ספר ביפו, איפה שאני לומדת כיום. הסתגלתי די מהר דווקא. זה נהפך לזה שבכל מסיבה שהייתי הולכת אלייה היו סמים. היינו מעבירים מאחד לשני גו'ינטים והיינו מכינים כל מיני שטויות כאלה מקטיפת צמחים שזה מאוד מסוכן אגב. ההורים שלי לא הרגישו שום דבר. לא ידעו כלום. עד היום אני שואלת את עצמי איך הם יכולים להיות כאלה אטומים. איך הם לא שמים לב שהמשקל שלי לא יציב, שאני מקיאה שהעיניים שלי כל הזמן אדומות, שצורת הדיבור שלי משתנה..שאני מאוד תוקפנית... רק עכשיו נזכרתי לרשום משהו שלא כתבתי בהתחלה. אני ואמיל אחים חורגים, בערך, רק מאותה אמא לא מאותו אבא. אמא שלי התחתנה עם מישהו ישראלי, שם משפחתו היה אלפרון, זה השם משפחה שלי שמלווה אותי עד היום. עברתי הרבה. הרבה מאוד. הגעתי למצב שכדי לעזור לחברה שלי עשיתי דבר נורא מאוד. אני לא אגיד את שמה אבל כבר הזכרתי אותה כמה פעמים בפוסט הארוך הזה..אותה אחת היה לה חבר לפני שנתיים בערך..היא הייתה אז בת 12-13..מישהי בשם לריסה התחילה עם החבר שלה וזה התפתח למריבה ענקית. כולנו שנאנו את לריסה הזאת ואני במיוחד. היא הייתה נראית לי מוזרה, לא שייכת. היא רצתה להלשין עליי על דברים שהייתי עושה כמו הסמים בבית הספר וכל הדברים האלה. יום אחד כשהיא סיימה ללמוד אמרתי לה שתבוא אליי וסתם נראה סרט יפה שרק הורדתי המאינטרנט. היא כמובן הסכימה ועשתה פרצוף מגעיל כשראתה באיזה בניין אני מתגוררת, אמרתי לה שנרד למקלט כי אני רוצה להראות לה משהו. כשהגענו לשם כולם כבר היו שם וחיכו. תפסנו אותה וקשרנו אותה באזיקים אל ארון כבד מאודד שהיה שם.התעללנו בה כיבינו עלייה סיגריות, גזרנו לה שערות..איימנו לשרוף אותה ירקנו עלייה אנסו אותה והכל היה מול העיניים שלי. ואני? זה לא הזיז לי בכלל. ועכשיו? עוברות לי מחשבות חולניות בראש. שאני זונה שאני מכשפה. הבאנו לה כל כך הרבה מכות שכניראה מכה אחת לא הייתה במקום, ברחם, כי אחריי ששיחררנו אותה לאחר 5 ימים שהרעבנו אותה גם ואיימנו עלייה לא לספר היא נפטרה משבר ליד הרחם.
לפי מה שהבנתי זו בעיה שהייתה קיימת אצלה הרבה זמן לפני כן. ואני? אני לא רוצה לחשוב על זה. והכל? תחת השפעת הסמים. לפני שנה וכמה ימים כשהייתי בת 14 וחצי הלכתי למסיבת האסיד הראשונה שלי.סמים, הרבה סמים, אלכוהול ומוזיקה של טראנסים פסיכודלחיים וכל האנשים שם משתגעים. להורים אני ואחי הקטן אמרנו שאנחנו יוצאים למסיבה של השכבה שלי ואמא שלי אמרה שאני אשמור עליו "הוא רק בן 13.."..אחי הגדול אמיל ישר חשד ואמר לי "אם זה עוד אחד מהשטויות שלך אני לא ידבר איתך בחיים". אני ואחי הקטן הגענו למסיבה, ביער שליד אבוכביר, שם עד היום אנחנו מתרכזים שם ועושים את המסיבות האלה.בשטח בין העצים התרכזו המוון בני נוער חלקם כבר התחילו לרקוד והתחרפנו שם. פתאום ראיתי את אחי מדבר עם איזה מישהו התקרבתי לראות מה קרה, אולי קרה משהו וראיתי ביד של אחי 2 כדורי אקסטזי. רציתי גם וביקשתי מימנו אבל הוא אמר שאני אשיג לי לעצמי, שלא חסר אנשים שמוכרים פה. אמרתי לו שישמור על עצמו כי יהגו אותי אם יקרה לו משהו והוא הנהן בהסכמה והלך. בהמשך הערב התרחקתי מאחי, מי שמכיר היער חורשה הזאת היא מאוד מאוד גדולה. ומההתחלה לא התכוונו להיות דבוקים אחד לשני. הייתי עם איזה מישהו בן 20 ושקענו בריקוד ארוך ומתמשך, אני לא יודעת כמה זמן עבר אבל פתאום התחלתי לשמוע צעקות מרחוק וכל המבטים של כולם הופנו לאותו כיוון. ראיתי אנשים רצים לאותו כיוון ועולים אחד על השני..צרחות..כשהתקרבתי, כמו כולם כדי לראות מה קרה תוך כדי חיפשתי את אחי...אבל אז פתאום מצאתי אותו. שוכב על הרצפה מחוסר הכרה. הייתי מבוהלת עד מוותה תחלתי לצרוח ולרעוד המילים לא יצאו לי מהפה!! היית בטוחה שהוא רק התעלף התחלתי לתת לו סתירות ומכות וצעקתי עליו שיתעורר ושהוא לא יכול לעשות לי את זה! הוא שכב שם ול ענה. המשכתי לתת לו סתירות-> שום תגובה. "לאאאאאאא..תזמינו מהר אמבולנס בבקשה מהר זה אחי זה אחי בבקשההההההההההההההה" אחריי כמה דקות שלי אישית זה נריאה כמו ימים ושנים הגיע אמבולנס. הפרמדיק בדק את אחי וקבע את מותו. זה היה נורא אני צעקתי צרחתי והשתוללתי התחלתי לקרוע מעליי את הבגדים התחלתי לזעוק "אני הרגתי אותו אני אשמההה לאאא.." ..המשפחה שלנוה תפרקה לגמרי מאז אותו מקרה. אמא שלי לא רצתה לחיות יותר וניסתצה להתאבד פעמיים. אבא שלי נהייה שיכור יותר. אחי הגדול לא דיבר איתי במשך 3 חודשים. ולי? החיים הנרסו. עד סוף שנה שעברה החיים שלי היו נראים כמו סיוט. כל המשפחה לא דיברה איתי חוץ מאחי ש"סלח" לי. את החדר שלו השארנו בדיוק אותו הדבר, לא נגענו בשום דבר. עד היום הוא מופיע לי בחלומות, יותר נכון, בסיוטים. בפורים שנה שעברה התחפשתי לשפנפנת פלייבוי, בגד גוף צמוד וורוד וקטנטן, גרביונים וורדים, נעלי עקס ואביזרים למיניהם. האיפור היה מרוח מרוב הבכי. כי אני ואחי הקטן תכננו תחפושת ביחד😢 כל מה שקשור ליובל המשיך כרגיל. הזנות, הסמים, האלכוהול, הדכאונות. היו עוד הרבה מקרים שאני גם לא זוכרת וגם לא רוצה לפרט עליהם. בסוף השנה לא רצו לחגוג לי יום הולדת 15. באותו יום בבוקר ידעתי שלא הולכים לעשות לי שום דבר. הלכתי לאב' ובכיתי לה..היא קנתה לי שרשרת וטבעת מדהימיםםם! ונורא יקרים [חח...] היא לקחה אותי ללונה פארק. נהנתי. הלכנו לשופינג ענקי...בצהריים חזרתי הביתה. אבא ואמא צעקו עליי. אחי לא היה בבית, הוא היה באילת. הוא התקשר להגדי לי מזל טוב ואמר שהוא קנה לי מתנה. אבא הרביץ לי ואני הזרקתי. יום למחרת הייתה ההזכרה של נאור. ב17.6. בדיוק יום אחריי היום הולדת שלי. אבריל לא הייתה מסוגלת לבוא. אני הלכתי. זה היה נורא. חזרתי הביתה ושוב אבא הררביץ לי. הסנפתי קוקאין בחדר שלי ובכיתי כל כך בכיתי....!! והחלטתי שפשוט נמאס לי מהחיים. אבא כרגיל הלך להשתכר ואמא לא הייתה בבית. הייתי לבד. ב7 בערב לבשתי שמלה שחורה יפייפיה. התאפרתי נורא יפה, שחור ואדום, צבעים חזקים. כתבתי מכתב התאבדות באורך חצי דף והייתי כל כך נחושה בדעתי. הוצאתי את הקופסה שהייתה לה מתחת למיטה ובלעתי כדורים. זה התחיל מ2...עוד אחד, ועוד אחד, ועוד אחד...הגעתי ל32..הרגשדתי לא טוב. הזרקתי פעמיים ברצף והמשכתי לקחת את הכדורים..עוד אחד ועוד אחד..הגעתי ל62 ובמצב הזה התחלתי לרעוד כולי....הזעתי כמו משוגעת וכלי רעדתי והמיטה זזה וצעקתי וראיתי הזיות..לקחתי עוד 3 כדורים וכאן התעלפתי. 4 ימים אחריי זה התעוררתי ומולי עמדה מישהי לא מוכרת [אחות]
"את יודעת איפה את נמצאת?!"
"אה...לא"
"בתל-השומר את ניסית להתאבד"
התחלתי לבכות כי הצטערתי על זה שלא מתתי. פרה שמנה ומטומטמת!! את לא טובה בכלום! אפילו להתאבד את לא מצליחה!! מפגרת! כישלון, זה מה שאת! לא יוצלחית!
החליטו שאני צריכה טיפולים וכאלה, הסברתי להם שזה היה קמרה חד פעמי ושוחררתי. סמכו עליי. בעיקרון מי שמנסה להתאבד יותר מפעם אחת נכנס למחלקה סגורה. השבועיים הראשונים של החופש הגדול עברו כמו סיוט. במסיבת הסיום שלי לא הייתי. כולם ידעו על המקרה.
---
לאט לאט חזרתי למסלול. כולם עזרו לי, אחי במיוחד. התחלתי ללמוד כמו כולם ביום הראשון של הלימודים, כיתה י'. כולם טחנו לנו במוח על זה שיש בגרויות השנה ועוד דברים כאלה. ככה הימים עברו, אני איכשהו הפסקתי קצת עם הזנות. יובל ראה שזה לא עושה לי טוב ואמר לי שהוא תמיד יכול להביא לי כסף ככה סתם, שאני לא צריכה להרוס את עצמי בשביל זה. ידעתי שאני המועדפת עליו, ידעתי. המשכתי לקחת סמים, פחות הזרקות, תמיד שמחתי שיש לי שליטה עצמית. כל כך זלזלתי בשאר האנשים שהיו זמריקים ולא יכולים להפסיק.. "זה חזק מימני יאנה אני לא יכול להפסיק". רציתי לירוק להם בפרצוף. אין כזה דבר. אני תמיד ידעתי לשלוט בעצמי. ידעתי שאם אני רוצה אני יכולה להפסיק. הייתי מוכרת גם סמים בביצפר, היו ניגשים אליי ילדים מכיתות ז' עד י"ב שאניא סדר להם קוק, בופים של חום, גראס.. למסיבות וכאלה. תמיד הייתי דופקת אותם במחיר בגלל שהם היו כאלה סתומים שלא מבינים בזה. אני זוכרת את אחד הימים שידעתי שיובל בחיים לא יאהב אותי כמו שאני אוהבת אותו. יש לו ילדה, יש לו חיים משלו. חרטתי על היד באכזריות "this one is for you", כשהוא ראה את זה ושאל מה זה אמרתי שזה סתם.
באחד הימים אחי יצא עם עופר למסיבה, הוא אמר שהם הולכים "לתפוס כוסיות" ועוד כל מיני דברים כאלה. הא יצא מהבית לא לפני שאני והוא הספקנו לריב ולהשלים.. אותו לילה הייתי ערה עד הבוקר, ישבתי עם נסטיה [אחת החברות שלי] בחדר וסתם עישנו קצת ודיברנו מלא. נסטיה הלכה הבייתה ואני התחלתי לסדר קצת את החדר, לא זוכרת מה הייתה השעה, מה שאני זוכרת זה שאמא נכנסה לחדר שלי בצרחות ואב אשאני אבוא.. לא הבנתי מימנה כלום.. היא צרחה כמה משפטים, אניר ק שמעתי "אמיל", "תאונת דרכים", "בית חולים", "וודקה", "אני אמות", "הוא ימות", "חרא", "בואי מהר". באותה שנייה לא חשבתי על כלום, לא הבנתי כלום. נעלתי את נעלי הספורט שלי ויצאנו במכונית של אבא לבית החולים.
מסתבר שהוא ועופר שתו, כמו משוגעים והתנגשו במשאית טריילר. עופר מת במקום. ואחי אמיל היה במצב קשה מאוד. לא עמדתי בזה. הלכתי לאחד חדרי השירותים בבית החולים והסנפתי מנה קטנה, רציתי שכאשר ההפעה תעבור הכל יחזור להיות כמו לפני התאונה. אבל לא קרה, לעולם זה לא קרה.
וככה עברו להם הימים, בהתחלה אחי היה בקומה, לאחר מכן הוא התעורר אך היה במצב נוראי.. נפגעו לו כמה עמרכות בגוף, הוא לא יכל ללכת, בקושי דיבר, בקושי חשב.. לא ידע כלום. הוא עבר שיקום ארוך מאוד. כל יום היו מסיעים אותו למרפאה בצפון ת"א [פול כסף] והיו עוזרים לו שם. בהתחלה הוא היה משחק במשחקים של ילדים קטנים.. ועם הזמן השתפר.
---
לפעמים החבר'ה בשכונה היו אומרים לי שאני עושה טעות ענקית בזה שאני מוכרת סמים בבית הספר, הזהירו אותי שאי אפשר לסמוך על אף אחד. אבל אני? אני סמכתי על כולם בבית הספר הזה. הם היו נראים לי טפשים מידי כדי להלשין וכאלה. 3 שבועות לפני ה'מקרה' שתכף אני אספר עליו התחילו 2 בנים מי"א לקנות מימני סמים. הם היו ממש רציניים, כל יומיים בערך אאונצים (בטח אתם לא יודעים מה זה אז כל אאונץ אחד מכיל כמות של 28-30 גרם הירואין) או שהם היו קונים גראס שזה סתם..כמו באנגים מוכנים או ג'וינטים מוכנים שהייתי מכינה להם רבע שעה לפני שהם היו קונים את זה. הקיצר הם היו קונים המון אצבעות (3-5 גרם חשיש) כל הזמן והיו קונים בכמויות שאף אחד לא היה קונה. וזה לא היה ניראה לי חשוד!!!!....יום שישי אחד הגעתי לביצפר, כמו כל יום, התיישבתי בכיתה ומישום מה הם לא באו לדבר איתי או לקנות מימני כלום באותו יום אפילו שאני לא אכין להם והכי מוזר גם שלא ראיתי אותם באותו יום. מוזר, הם אף פעם לא מחסירים. בשעה השנייה, הסטוריה, המנהל נכנס לכיתה שלי וצעק "יאנה, החוצה, עכשיו!!!!!!!!!!!!!!" הייתי בשוק כולי נהייתי אדומה בחיים שלי לא הייתי במצב כזה!!!! הוא לקח אותי לחדר שלו והשני מלשינים האלה ישבו שם והסתכלו עליי במבט כזה מגעילללל בהתחלה ניסיתי להכחיש אבל נחשו מה?!?! שי תמונות יש הוכחות!! הם הקליטו אותי על הפלאפון שלהם!!! קולטיםםם??? אני לא מאמינה!! פשוט לא האמנתי איך אני הייתי כזאת טיפשה. המנהל הודיע לי שבאותה שנייה אני עפה הבייתה וביום ראשון אני לא נכנסנת ללימודים בלי 2 ההורים שלי. ידעתי שאין מצב שאבא יבוא ואמא שלי בכלל בעננים. הוא אמר גם שאחריי זה הולכים לתחנת המשטרה ואני התחלתי לבכות. ידעתי שבתחנה הם ישאלו מאיפה יש לי את הכמות הזאת, ואם אני אגיד יובל הוא פשוט ישרוף אותי.
כשחזרתי הבייתה בערב הכנתי לי שני ג'וינטים דחוסים לאללה, עישנתי את שניהםב רצף וקצת נרגעתי. אמרתי לאמא שהיא מוזמנת לבית הספר ביום ראשון.
כשהגיע יום ראשון קמתי ב6 בבוקר, אני תמיד קמה מוקדם שאני לחוצה או דואגת. לבשתי סתם ג'ינס, חולצת טריקו בצבע כחול ונעלי ספורט לבנות. התאפרתי קצת, שמתי עליי את הצמידים שלי ויצאתי עם אמא לבית הספר. כשהגענו היה תור אל המנהל, ביצפר של מפגרים מופרעים מזדיינים. כשהגיע התור שלנו נכנסנו והמנהל חייך את החיוך הציני שלו.
וואי אני יקרא אני מתה לקרוא
אבל אני חייבת ללכת אני יקרא יותר מאוחר
מאמי אני כתבתי סיפור חדש ואני יודעת שאת נותמת תגובה בונה את יכולה לקרוא ולהגיד לי;]
אוקייי הסיפור הזה עוצר נשייממממהההה

אין לי מיליםםם... הוא מדהיםםם
ועוד זה אמיתי...!!

אני מתה לקרואאא... המשך..!!
אוקי קראתי..
אימלה זה לא נורמלי
המשך

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך