פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

נפרדנו כך, הייתה דממה...

✍️ תלתלים_סטייל 📅 26/12/2006 22:04 👁️ 799 צפיות 💬 25 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
טוב אז ככה פעם ראשונה שאני נכנסת לפורום הזה את האמת...
קראתי כמה סיפורים . מדהימים!
וחשבתי שגם אני יכולה לכתוב כאן .. אבל בגלל שאין לי כל כך כשרון להמציא
החלטתי לכתוב על החיים שלי.. כל פעם נושא אחר
והפעם הפרידה שלי ושל איציק, חבר שלי הוא בן 19 אני בת 18 ואנחנו היינו ביחד שנתיים ו4 חודשים+-..

הוא התקשר אליי: "שלומית אני צריך לדבר איתך את יכולה לבוא אליי?"
אני:"מתי? עכשיו?"
הוא:"כן אבל אני לא יתן לך ללכת ברגל אני יבוא לקחת אותך עם האוטו את יכולה?"
אני:"אוקיי בוא אני מחכה"
=אחרי רבע שעה הוא בא ונסענו אליו.. ישבנו בחדר שלו הוא היה לבד בבית ההורים שלו נסעו ליוון עד יום חמישי והבית רק שלו ושל אחיו שלא היה בבית.
הייתה שתיקה כזאת בחדר.. מן שתיקה של מתח שאני כל כך לא אוהבת
אני:"אני מבינה שאין לך כוונה לדבר איתי.. סתם התחשק לך לראות אותי? חח (צחקתי)"
הוא:"(חייך ואמר) לא.. אני פשוט לא יודע איך להגיד.. לא יודע כלום"
אני:"מה יש לך איציק?"
הוא:"תראי אני רוצה להגיד לך משהו אבל אני פוחד להתחרט על זה"
אני:"להתחרט? "
הוא:"כן.."
אני:"אין מה לעשות צריך לקחת סיכונים בחיים.. תגיד "
הוא:"טוב תראי אני מרגיש שמאז המריבה האחרונה שלנו אנחנו כבר לא כמו פעם.."
אני:"את האמת גם אני הרגשתי את זה אבל חשבתי שרק אני רואה את זה.."
הוא:"אז טעית.. גם אני רואה את זה"
אני:"ו..? דבר כבר איציק אני לא יכולה שאתה שותק"
הוא:"טוב תראי שלומית אני לא יודע כאילו ירדה בינינו קצת האהבה זה כבר לא אותו דבר אני מרגיש שאנחנו צריכים להפרד .."
=אני הייתי בשוק.. לא חשבתי שזה מה שהוא יגיד
אני:"אני לא יודעת מה להגיד.. מה אני אמורה להגיד עכשיו? אני עוד לא החזקתי אף אחד בכוח איתי"
הוא:"לא אבל אני לא רוצה שזאת תהיה פרידה כזאת מגעילה כמו כל הזמן שנפרדים שלומית אני אוהב אותך בואי נגיד שברמות שאני אוהב אותך אני כבר לא יודע אם אפשר לאהוב יותר מזה את הכי חשובה לי בעולם"
אני😢היו לי דמעות בעיניים) "גם אתה חשוב לי.. מאוד.. לא יודעת מה להגיד לך באמת שאני לא יודעת"
הוא:"את לא מרגישה שלא ניסינו מספיק בחיים שאנחנו כבר לא כמו פעם לא יודע שאנחנו צריכים להפרד לראות איך מסתדרים לא יודע לצאת מהשיגרה הזאת"
אני:"את האמת לפעמים גם אני חושבת על זה שאולי אנחנו צריכים להפרד ושאולי עוד לא ניסיתי מספיק דברים בחיים.. אבל לא יודעת אף פעם לא עשיתי משהו עם זה זה נשאר בגדר מחשבה כזה"
הוא:"אני רוצה שתבטיחי לי שלא תיהי עצובה בגללי כי אני לא שווה אותך בכלל .. לא שווה את הדמעות שלך אל תבכי בבקשה שלומית אני לא יוכל לישון בלילה כשאני יודע שאת בוכה"
אני:"אני לא כל כך שולטת על זה עכשיו אבל אל תדאג לי אני יהיה בסדר מבטיחה לך"
הוא😢התחיל גם לבכות 😢 )"אני מטומטם אני לא יודע למה ההרגשה הזאת שלי פתאום אבל העדפתי להגיד לך מאשר להיות איתך סתם ואז לפגוע בך בלי כוונה.. את יותר מידי חשובה לי"
אני:"בסדר אל תרגיש רע אני מבינה מה אתה אומר לי ואני לא כועסת עלייך שתדע.. אין מה לעשות זה רגשות לא שולטים בזה"
הוא:"כן אבל לי לא אכפת להרגיש רע אני רוצה שאת תרגישי טוב זה מה שחשוב לי"
אני:"אני ירגיש טוב אל תדאג.. אני שמחה שדיברת איתי ולא שמרת בבטן"
הוא:"אני מצטער.."
אני:"אבל אתה לא אשם בכלום.."
הוא:"אני לא יודע מי אשם אבל את לא יודע מה זה עושה לי לראות אותך בוכה עכשיו.. תבטיחי לי שתתני לעצמך הזדמנות להתאהב עוד פעם.. אבל במישהו ששווה אותך לא בסתם אחד כי מי שיפגע בך יהיה לו עסק איתי.."
אני😢צוחקת ובוכה)"חח אי אפשר לדעת מה יהיה"
הוא:"בדבר אחד אני בטוח.. תזכרי מה אני אומר אני ואת עוד נתחתן"
=שנינו היינו עם דמעות והתחבקנו חזק חזק
אני:"טוב אני יקח כבר מונית הביתה.."
הוא:"מונית?! שום מונית חכי אני יתלבש ויקח אותך.."
אני:"לא בשבל מה שתסע עכשיו תתקשר להזמין לי נו איציק.."
הוא:"את כנראה לא הבנת דבר אחד.. כל עוד אני לידך אני בחיים לא ישאיר אותך לבד .. בשום מצב .. שלומית באמת כל מה שאת צריכה כל מה שאת רוצה תזכרי שאני תמיד פה בשבלך אבל תמידדדד"
אני:"אני יודעת שזה לא מתאים להגיד את זה עכשיו אבל.. אני באמת באמת אוהבת אותך"
הוא:"גם אני אוהב אותך.. ואת לא יודעת כמה.. בגלל זה אני חושב שאם אני לא בטוח ב100% שאני רוצה שנהיה ביחד אז אני לא רוצה להיות איתך בכלל כי זה רק יפגע בשנינו"
אני:"אוקיי אז מעכשיו אני יכולה לצאת למועדונים בלעדייך אה חח? (צוחקת ובוכה)"
הוא:"חח אני מצטער להגיד שכן.. לא הוגן שאני יגיד לך מה לעשות תעשי כל מה שטוב לך חיים שלי"
אני:"אוקי.. איציק אבל באמת עכשיו תודה.. תודה על השנתיים הכי מאושרות שהיו לי בחיים.. תודה על כל הדברים שעשית בשבלי, עשית המון! ואני בחיים לא ישכח את כל הדברים שעברנו.."
הוא:"אל תודי לי.. תודי לך! את שינית אותי מקצה לקצה.. מי היה מאמין שנחזיק שנתיים ו4 חודשים? כל החברים שלי אמרו לי חכה שבוע אתם נפרדים.. מבחור שלא עובד שלא אכפת לו כלום את הפכת אותי לבן אדם טוב זה הכל את.."
אני: (מחייכת)"כן אה.. שנתיים ו4 חודשים .. וואו.. "
הוא:"באמת וואו.. גם אם תהיה לי מישהי אחרת או לא יודע מה תדעי שלומית אני נשבע לך עכשיו במזוזה (נישק את המזוזה) אני בחיים לא אשכח אותך..תמיד תיהי אצלי בלב"
אני:"אותו דבר אני אומרת לך.."
הוא:"יאלה בואי אני יסיע אותך, תבטיחי לי שלא תיהי עצובה"
אני:"מבטיחה"
=התחבקנו חזק חזק חזק
הוא הסיע אותי..
הגענו
אני:"אז זהו.."
הוא:"זהו.. אני אוהב אותך אל תשכחי"
אני:"לא שוכחת.. אף פעם.. שיהיה לך רק בהצלחה איציק בהכל באמת מכל הלב"
הוא:"אני יודע שאצלך זה בא רק מכל הלב.. לילה טוב"
=באתי לתת לו נשיקה בלחי.. ופתאום מצאנו את עצמינו מתנשקים..
ואז עצרתי: "דיי דיי זה לא עושה טוב לאף אחד מאיתנו"
הוא:"את צודקת.. "
אני:"יאלה ביי איציק.."
הוא:"ביי"

למי שלא מכיר.. אלה אנחנו
תמונה

תמונה
שלומיייייייייייייית !
אאאממאאא
אאני לא מאמינה בה'
יש לי דמעעעות בעיניים מהה הזההה..
איזהה עצווווווב.. , אאבל כל הכבוד שגמרתם את זה בצורה יפהה
ולא מלוכככלך !#@
וווואי ...
איזזזה חמווווד הוווווא אייין
5.5.5
מעניין עם תצליחו להיות אחד בלי הששני !#
הלוווואי שלללא..
חחח אאני אוהבת אותכם ביחחחחד 🙄
הכככי חמוווווודים שיייש =]]

חח אבל בכל זאת לא משנה מה יקרה..
שיהיה המוווווון בהצלחחחה
ההמון הההמון המוןןןן
((:
וואוו.. קודם כל כל הכבוד לך על האומץ לכתוב לנו את זה,
כי אני בטוחה שזה ממש קשה לך להיזכר בהכל..
כמה זמן עבר מאז הפרידה? אם אפשר לשאול..
באמתתת הייתם זוג יפה!
וזה ממש מרגש.. אני מקווה שהכל הסתדר לך ושאת שוב מחייכת את החיוך המדהים שלך! (:
שיהיה לך בהצלחהההה..

אוהבת המון
יפיתי 😊
תודה לכן בננות... וכן באמת אני מודה שהזלתי דמעה בזמן שכתבתי את זה פה
אבל אין מה לעשות זה חלק מהחיים פרידות..
יהיה בסדר אני בטוחה :]
"אם זו אהבה אנחנו עוד נחזור להיות ביחד
ואם זה גורל אנחנו עוד נפגש"
ואם לא? אז לא.. אני לא בונה על זה בכלל לא רוצה לחיות באשליות
אני מעדיפה להמשיך הלאה ב100%.. אבל תמיד תמיד יהיה לו חלק בחיים שלי

עריכה:
שחכתי לענות ליפית-דבירוש

נפרדנו ביום ראשון.. של השבוע הזה. מה שאומר.. לפני יומיים
זה ברור שתמיד יהיה לו חלק בחיים שלך!
באמת ממש רואים שהייתה ביניכם אהבה עצומההה ואמיתית!
חח יש לי עוד שאלה.. אתם שמרתם על קשר אחרי הפרידה?
חח תעני באמת רק אם בא לך.. שלא יהיה לך לא נעים או משהו אני פשוט שואלת מסקרנות (:
ותמשיכי מאמי זה ממש עניין אותי חח

עריכה: חח רק עכשיו ראיתי שענית לי על השאלה..
ואוו אז זה ממש טרי.. שיהיה לך בהצלחה בהמשך דרכך!
ואם את צריכה משהו אני פה תמיד!@
אממ האמת שיום שני הוא שלח לי הודעה לפלאפון: "אני מקווה שיהיה לשנינו בהצלחה ושאת לא עצובה עכשיו.. אוהב ,איציק"
אז שלחתי לו בחזרה:"אני בסדר תודה שאת דואג לי וגם אני אוהבת,מאוד.. לילה טוב"

וזהו היום לא דיברנו בכלל .. אני מעדיפה שנדבר כמה שפחות בהתחלה שאני יוכל קצת לשכוח
ואולי יום אחד נוכל להיות ידידים באמת טובים!
הלוואי..

וד"א מאמי ממש לא מפריע לי לענות לך.. ברגע שפרסמתי פה את הסיפור האישי שלי זה טבעי שישאלו אותי שאלות
תודה על ההתעניינות 3>
אני באמת באמת מאחלת לך את כל הטוב שאפשר מכל הלב ושתמידד תהיי מאושרת !@
אני חושבת שבהתחלה יהיה לכם קשה להתנהג כידידים..
אני לא יודעת אם זה אפשרי בכלל.. ובמיוחד אחרי קשר כל כך ארוך..
חח רק עיצה ממני- קחי את הזמן שלך לבד קצת, ככה כבר תביני פחות או יותר מה קורה איתך, מה קורה איתו.. ושהפרידה לא תהייה כל כך קרובה.. כי באמת שזה כואב לדעת ולהבין פתאום שמעכשיו הכל יהיה שונה.. תתרחקי לתקופה אני מציעה לך!
את תראי שבסוף זה יפעל לטובתך!

ואו
שלומית ,עצוב שנגמר אבל..
אני שמחה שסיימת אתם זה בצורה יפה והודתם אחד לשני 😊
חלק מהחיים זה פרידות , אין מה לעשות
וואלה.. את נראית לי אופטימית =]
וצריך להיות ככה
ממשיכים הלאה ! 😊
QUOTE (נינה14 @ 26/12/2006) שלומיייייייייייייית !
אאאממאאא
אאני לא מאמינה בה'
יש לי דמעעעות בעיניים מהה הזההה..
איזהה עצווווווב.. , אאבל כל הכבוד שגמרתם את זה בצורה יפהה
ולא מלוכככלך !#@
וווואי ...
איזזזה חמווווד הוווווא אייין
5.5.5
מעניין עם תצליחו להיות אחד בלי הששני !#
הלוווואי שלללא..
חחח אאני אוהבת אותכם ביחחחחד 🙄
הכככי חמוווווודים שיייש =]]

חח אבל בכל זאת לא משנה מה יקרה..
שיהיה המוווווון בהצלחחחה
ההמון הההמון המוןןןן
((:
מקווה שעכשיו הכל בסדר..רשמת את בצורה ממשי פה.

*-*-*אוהבת*-*-*
.........מירב.....

יש לי דמעות בעיניים =[
כבר הגבתי לך באשכול שפתחת ב-'בינו לבינה'

יהיה טוב מאמי. אווהבתותך (:
וואי ממהמממם
לפחות סיימתם את זה טוווב...
יש לי דמעות בעיינים..והתמונות שלך הוספו..כי אתם צוחקים שמה כזה..
לא'דעעעת

3>
יאו זה מזה עצוווביי
פאקיינג שנתיים
אבל הגישה שלכם היא טובה ובאמת סיימתם את זה
מאוווד מאוווד יפפה אינ שמחה בישבילכם
שזה לא הפך לריב או להיות משו מכוער כי
אז היה באמת חבלל
תודה על התגובות בננות..
עם כולם!
סיימתם את זה כזה יפה.
משהו נגמר?
משהו אחר יתחיל.
למרות שזה קשה, בכל זאת- שנתיים.
שיהיה המון בהצלחה :]

התחלתי לבכות פה אמאא חחיחיחי :] 😁
QUOTE שלומיייייייייייייית !
אאאממאאא
אאני לא מאמינה בה'
יש לי דמעעעות בעיניים מהה הזההה..
איזהה עצווווווב.. , אאבל כל הכבוד שגמרתם את זה בצורה יפהה
ולא מלוכככלך !#@
וווואי ...
איזזזה חמווווד הוווווא אייין
5.5.5
מעניין עם תצליחו להיות אחד בלי הששני !#
הלוווואי שלללא..
חחח אאני אוהבת אותכם ביחחחחד 
הכככי חמוווווודים שיייש =]]

חח אבל בכל זאת לא משנה מה יקרה..
שיהיה המוווווון בהצלחחחה
ההמון הההמון המוןןןן
((:
מילה במילהההה
אוהבתת
ופה בשבילךךך

מור'צי 😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך