עצוב!!!
אני גם עם כולם!!
המון המון בהצלחה!!
יווו איזה עצוביי!!
לפי דעתיי הוא ממש חמוד שהוא כנה איתך וזה!! שהוא אומר לך תאמת!!
ושהוא נפרד ממך בדרך הכי עדיננהה!!
בעזרת ה' תחזרו!! 😊 אמןןן!!
אני יודעת שזה לא הכי מתאים להגיד את זה עכשיו אבל אתם ממש ממש חמודיםםם!!
תמייד שיהיהה לך חיוך על הפנים!! אל תשכחיי!!
ואני מקווה ששתהיי שמחהה!! כל הזמן!! 😛
אוווהבת המונמוןןן..
_ליוששש_
יוווו שתדעעיי לךך!
שאני מ ע ר י צ ה אותך!!
איזה גישה יש לך לחים!! אלוהיייים הלוואי על כולנו!
את כל-כך חזקה!
אני נפרדתי מחבר שלי אחרי 9 חודשים..ואני הייתי שבורה איזה שבועיים.. ואני נפרדתי ממנו!
תמשיכי להיות ככה חזקה מאמיי..
אבל גם אל תפחדי להישבר לפעמים.. זה משחרר..!!
ואני באמת באמת מאחלת לך את כ-ל הטוב שבעולם..
אני לא כ"כ מכירה אותך אבל את נשמעת לי ילדה מקסייימה!!
אז שיהיה לך בהצלחה בהמשך.. והלוואי ותחווי אהבה כזאת מושלמת כמו שהייתה לך עם איציק!
אוווהבת!
-עינב-
תודה בננות באמת תודה על התגובות..
יהיה בסדר חח חייב להיות :l
QUOTE (יפיתי-דבירוש @ 30/12/2006) מאמי מתי יש המשך?
המשך לסיפור שלנו? כנראה שלא יהיה.. לא דיברנו מיום שני וגם לא נראה לי שנדבר..
אבל מה שכן אני אכתוב כאן עוד סיפור.. על ההתחלה שלי ושל איציק איך הכל התחיל איך נהינו ביחד בכלל
בטוח זה יעלה לי זכרונות ואני יבכה אבל בא לי כ"כ לכתוב..
"נפרדנו כך, הייתה דממה .. לא היה כבר מה לומר" .
אמרת שלום
אולי חשבת
שאפשר הכל לשנות
היה עצוב
שזה לא כך
אמרתי רק להתראות" .
בטח את ממש מזדהה עם השורות האלה :\
מאמי אני ממש מצטערת שזה ככה . .
הייתם זוג ממש יפה .
אבל אל תישברי, תהיי חזקה.
אני אישית לא מכירה אותך טוב אבל אני בטוחה שאת ילדה מדהימה ! רואים, תמשיכי לחייך תמיד (מישהו עלול להתאהב בחיוך שלך 😉
שיהיה לך המון בהצלחה בהמשך מתוקה, ושתחווי עוד הרבה אהבות.
גם לי קוראים שלומית [:
ואי ,
ממש ממש ריגשת אותי 😢
הלוואי שתחזרו !!%
😢
תודה על התגובות אני שמחה שלפחות מישהו נהנה מלקרוא את זה..
הכל לטובה אין מה לעשות חח 😊 :/