" ישבתי בחדר, מביט לעבר החלון, דרכו דמותה נגלית לעיניי.
בחוץ החשיכה בולטת, הכוכבים רימו אותי, היה חלום אך הוא גם עבר, ועתה אין לי כלום בעולם- אין לי דבר.
יורד גשם ואני, למי אכפת ממני כבר? התחבטתי במחשבות.
למזלי, איש לא ראה את יסורי, איש לא ראה, שאני דועך והופך לצל של עצמי.
שקט שורר בחדר, היא נעלמה ונעלמו עימה עקבותיה, אך עיניה ירדפו אותי תמיד.
לא מתעניינת בקיומי.. מי יודע אולי נשכחתי מליבה, אולי הנר כבה ולא יבער עוד לעולם.
נעלמה לי בין רגע.. אפילו הטלפון אינו משמיע קול והשקט הזה הורג אותי, אני כבר לא יכול!
לא ביקשתי מאומה, רק להביט בפנייך אהובתי ואהיה המאושר עלי אדמות! מבט אחד.. ולמות!
המחשבות לא מרפות ממני. לחן חדש מתנגן בליבי, מנגינת גן עדן.
נדמה לי,
כי צמחו לי כנפיים ואני מרחף ולהקת מלאכים עפה לקראתי ומביאה לי ברכה בכל פעם שאני חושב עלייך.
את היא האור, האור שמאיר את נשמתי, ליבי מסור לך לנצח נצחים!
אם אי פעם תחסר לך מתנת הולדת את חיי ומותי אתן לך.
אני מרגיש שחוטים בלתי נראים לעין נקשרים בינינו וקושרים את נשמותינו הצעירות לעולם ועד!
דעי לך שאני נושא עימי, בליבי תמיד את דמותך הזוהרת וחולם עלייך ביום ובלילה.
בליבי נדלקה אש שמתפשטת וחודרת אל כל אברי, מדליקה את עצבי ומרתיחה את דמי.
ועדיין השקט הזה, השקט הנצחי הזה, מרגיש גלמוד, נבלע בתוך עצמי.
ושוב הדממה הזאת שלא מרפה, היא רודפת אותי, תופסת חזק ולא משחררת, היא הורגת.
הדממה שבלב, בין דפיקה לדפיקה, הדממה הזאת היא ש ל ך אהובתי הכואבת!
בעיני תזרח הדמעה ובנפשי יש שבר, שבר ששבר את אהבתינו, את חיי, את קיומי. . .
כאן אני נפרד ממך אהובה, נפרד מכולם, מהעולם, מהכלום שיש לי, מבדידותי ועצבותי, מעצמי או בעצם ממך אהובה.
בצער וביגון רב מבין שזהו מר גורלי. . .
אומר לך בפעם האחרונה אני אוהב אותך א-ה-ו-ב-ה! "
קיפלתי את המכתב, הכנסתי אותו למעטפה חומה וגדולה.. על גב המעטפה כתבתי בקשה אחרונה..
אנא ממך שהמילים הבאות יכתבו על קברי באותיות גדולות-
' וגדול מאוד, מאוד הכאב! היה איש ואיננו עוד, שירת חייו באמצע נפסקה, עוד שיר מזמור אחד היה לו,
והנה אבד המזמור לעד, אבד לעד! ' .
מקווה שאהבתם,
משום מה אני אוהבת לכתוב יותר דברים עצובים מאשר שמחים חח
אין לי מושג מאיפה בא לי הרעיון הזה אבל יצא יפה לא?
חח יחסית למיליון שנה שלא כתבתי כלום..
יפיתי 😊
רק יפה..????? זה אחד הדברים המדהימים שראיתי..!! 🙄
חח איזה זרירה!
שמחה שאהבת מאמי 😁
איזה מדהים ממאמיייי
איזה כישרוןן אמאא
אהבתתתי ברמווותת
מווווווואה
-דניאלו'ש-
יא יפה שלי ... זה כל כך יפה !!! ממש ממש אהבתי .
איזה עצוב 😢
חבל שאת לא כותבת הרבה, אנחנו רק היינו מרוויחים מזה.
תמשיכי לכתוב, ולעיתים קרובות יותר .. אנחנו רק נהנה (:
מוכשרת אחת ..
חכי חכי על הסיפור שלא המשכת אני לא אסלח לך 😉
אוהבת אותך המון !!!
QUOTE (סקסי-ליידי @ 26/12/2006) איזה מדהים ממאמיייי
איזה כישרוןן אמאא
אהבתתתי ברמווותת
מווווווואה
-דניאלו'ש-
איזה חמודה!
שמחה שאהבת! 😁
QUOTE (hila1990 @ 26/12/2006) יא יפה שלי ... זה כל כך יפה !!! ממש ממש אהבתי .
איזה עצוב 😢
חבל שאת לא כותבת הרבה, אנחנו רק היינו מרוויחים מזה.
תמשיכי לכתוב, ולעיתים קרובות יותר .. אנחנו רק נהנה (:
מוכשרת אחת ..
חכי חכי על הסיפור שלא המשכת אני לא אסלח לך 😉
אוהבת אותך המון !!!
חנייי יפההה שלייי!
אני מ*א*ו*ה*ב*ת ב=ךךך !
חח פשוט לא יוצא לי לכתוב לעיתים קרובות..
אני מתחילה לכתוב ואז מתעצלת להמשיך חח
אממ.. הסיפור? חח נעלם 😛
מווואההה לאב יו!
QUOTE (יפיתי-דבירוש @ 26/12/2006) QUOTE (hila1990 @ 26/12/2006) יא יפה שלי ... זה כל כך יפה !!! ממש ממש אהבתי .
איזה עצוב 😢
חבל שאת לא כותבת הרבה, אנחנו רק היינו מרוויחים מזה.
תמשיכי לכתוב, ולעיתים קרובות יותר .. אנחנו רק נהנה (:
מוכשרת אחת ..
חכי חכי על הסיפור שלא המשכת אני לא אסלח לך 😉
אוהבת אותך המון !!!
חנייי יפההה שלייי!
אני מ*א*ו*ה*ב*ת ב=ךךך !
חח פשוט לא יוצא לי לכתוב לעיתים קרובות..
אני מתחילה לכתוב ואז מתעצלת להמשיך חח
אממ.. הסיפור? חח נעלם 😛
מווואההה לאב יו!
חחחח עצלנית ...
אבל שתכתבי תעלי לפה ישר ...
אוהבת אותך גם (:
יפייייייייייייייייייייתתתתתתתתתת?!
מה זה זההההההההההההה?!!?
י'מוכששששששששררררתת
איןןןןןןןןן את כותבת פפפפפפפשוט נדירר..
באמת אחד הקטעים היפים ביותר.. עצובב ומצמרר..
אין.. כולך כישרון
אל תפיסי לכתוב אףףףףףףף פעם
אוהבתת אותך
מוואאאאאאאאאאאאאעעעעעעעעעעעעע
ואייי זה מהממםםםם
מאמי יש לך כתביה ממש יפה..
אני לא מבינה למה את לא מנצלת אותה וכותב עוד קטעים..
את כותבת פעם ב.... שמונה שנים.. חח
אוהבת אותך המוןןן
מואעעע
שנינה ומותקת שלייי!@#
שמחה שאהבתןןןן אני אוהבתת אתכןן ה-מ-ו-ן!
חח צודקות עדיף שאני אשקול לכתוב יותר חחח
מווואההה 😁
ווואיי יפיתוש מאמי זה אחד הדברים המדהימים שקראתי
יפה שלי יש לך כישרון מדהיםםםםםםםם
פשוטטטטטטט מושלם אהבתיייייייייייייייייי כל כך
יש לך כזה כישרוןןןן=]
כל מילה במקום מתקשרת לכולם
חבל שזה קצת עליי חחיחיחיחיח
תמשיכי לכתוב יפה שלי.
נ.ב
מעבולה כמוך לכתוב כזה דבר
מוזר. חחחחח 😁 😛
חחחחח דבירוששש אני יודעת שאני אהבלה אבל לפחות לכתוב יוצא לי טוב ;];]
חחח שמחחהה שאהבת! 😁
ולמה עלייךךך!??! חס וחלילהההההה
חח מכתב פרידה!?!@
או שאתה מתכוון לזה שהוא בודד?
ואם כן אז אתה ל=א בודד!@ חח
מווואה
QUOTE (יפיתי-דבירוש @ 26/12/2006) חחחחח דבירוששש אני יודעת שאני אהבלה אבל לפחות לכתוב יוצא לי טוב ;];]
חחח שמחחהה שאהבת! 😁
ולמה עלייךךך!??! חס וחלילהההההה
חח מכתב פרידה!?!@
או שאתה מתכוון לזה שהוא בודד?
ואם כן אז אתה ל=א בודד!@ חח
מווואה
למה לא בודד איך את יודע
חיחיחיחי כפרעע עלייך 😁