חחח כי אתה ל=א!
ושלא נידעעע מהבדידות חח
כפרעע עלייךךך
QUOTE (יפיתי-דבירוש @ 26/12/2006) חחח כי אתה ל=א!
ושלא נידעעע מהבדידות חח
כפרעע עלייךךך
חחחחחמודהההה
מתי רואים אותך אפסית?
יפיתו'שששששששש
זה מקסיםםםםםםםםםםםםםםםם
כמה שזה עצוב זה מושלםם
יותר מרגש לקרוא משהו עצוב מאשר שמח
ומאוד אהבתי יש לך את זה
אני שמחה מאוד מאוד מאוד שזה לא עלייך
ותמשיכי לכתוב המון מאמי
זה מזה נגע לי בלבב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
דבירו'ש לא יודעת
אני אפסית?! לעעע
אתה ביטלת ביום שישי 😛
יוםםם שישישייייי יומולדתתת קולולולולוווו !!!😁
מורניי שלי שמחה שאהבת!
חח יאוו אין אני מתה על התגובות שלך!
תמיד יודעת לעלות חיוך ולפרגןןן
יפה שלי אני אוהבת אותך!
QUOTE (יפיתי-דבירוש @ 26/12/2006) דבירו'ש לא יודעת
אני אפסית?! לעעע
אתה ביטלת ביום שישי 😛
יוםםם שישישייייי יומולדתתת קולולולולוווו !!!😁
מורניי שלי שמחה שאהבת!
חח יאוו אין אני מתה על התגובות שלך!
תמיד יודעת לעלות חיוך ולפרגןןן
יפה שלי אני אוהבת אותך!
אמרתי לך אפשר יום ראשון אבל את..
"יש מחר בצפרר"
אווווווו הבצפר על הזין!!!!!!!!!!!!
כןןןןן אנייייייייייייייייי 😁 😂
זה אחד הדברים הכי היפים שנכתבו פה באתר הזה בכלל!!!
מאז שהוא הוקם בכלל!!!
אבל באמת זה אחד הדברים הכי מרגשים ויפים שכתבת
אבל למה עצוב כל הזמן? 😢
מתי נזכה לראות ממך משהו משמח ושמעלה חיוך ולא דמעות?
רק שתדעי שאני!!!! אבל רק אני!!!!
אוהבת אותך פה הכי הכי הרבה
אבל הכיייי הרבההה 😁
מוואההה
עוד דבר אחרון אני חושבת שאת מהיחידות פה שכותבות בצורה יפה ומאוד מאוד בוגרת
תמשיכי ככה 😁
חחח איזה מתוווקההה 😁
אני שמחה שאהבתתת
גם אני אוהבת אותךךךךךךךךךךך
אבל -בינינו- ניסחפת 😁
טוב ת'אמת,נכוןן
קצת נסחפתי 😁
אבל עדיין זה מאוודדד יפה ומאוד מרגשש
אבל להתחיל לכתוב דברים משמחים 😁
לאב יווו שמנה
ואוווווווווווווווווו
יפיתוש שלייי איזה מרגשששששש
יש לי דמעות בעיניים זה כל כך נגע ביי
וכל כך ריגששש
את פשוט מוכשרתתתתת
שזה אי אפשר לתארר
מזההה מאוד עם השיררר
במיוחד עם השורות שסימנת באדוםם
אל תפסיקי לרשום ולרגש ככה כל פעם מחדש
פשוט נדיררר
כתיבה מושלמתתת
ואת ילדה מושלמתת!!!
אוהבתךך מלאןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
מור'צי 😊
יאוו מורצ'י איזהה חמוודההה!
אחח איזה תגובות יש לךךךךךךךךךךך
רק עושה חשק לכתוב ולכתובבב
שמחה שאהבת יפה שליייי
אוהבתת אותך המוןןןן
ותוודה על כל המחמאותת 😁
עוד מישהו אולי?;D
חח פשוט ממש חשובות לי הדיעות שלכם!