פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

הבדידות שלי

✍️ emma_bar 📅 19/12/2006 19:03 👁️ 705 צפיות 💬 29 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
פרק 1:
....פוקחת עיניים וכל מה שאני שומעת הוא השקט. יתכן ואף אחד לא בבית ויתכן שאולי אחי ישן
ואבא בעבודה. מתמתחת במיטה, מורידה מעלי את הפוך, מתקדמת לעבר דלת החדר, פותחת אותה
ואותה דממה נשמעת בחוזקה עכשיו. מתבוננת בבית, מחפשת בחדרים, אין אף אחד. אני לבד.
נכנסת לחדר האמבטיה שוטפת פנים ומצחצחת שיניים ואותה דממה ממשיכה, מתעצמת עם רגש
הבדידות שמקיף את ליבי. הולכת למטבח, הריק, מרתיחה מים ומכינה לי תה חם לחמם את הבדידות.
לוקחת את התה ופרוסת עוגה לחדר, מתיישבת ליד המחשב.
פותחת את האיסי ואת המסנג'ר. משנה סטטוס בשניהם.. כותבת לו הודעה: "בוקר טוב"..
מדברים ומדברים, כ"כ רחוקים מהמציאות.. הוא זה שבחר שכך זה יהיה אבל מישהו התחשב פה
ברצונותיי? אף פעם. לוקחת את הגיטרה הקלאסית של אחי, ממשיכה להתאמן על אותו שיר שכתבתי
עליו, האצבעות כואבות אבל אני ממשיכה, רק כדי שפעם אחת זה יצא יפה, מספיק יפה בכדי שאני
אוכל סוף סוף להשמיע לו. מצלצלת למיכל, היא לא עונה לי. מצלצלת לשי, הוא לא עונה לי. מצלצלת
לאורלי, היא לא עונה לי. רגש הבדידות מתעצם, מחזירה את הגיטרה למקום.
מוציאה מהארון את הקפוצון הכחול שלי ואת הג'ינס עם האינדאני, לבנים וגרבים, שמה היהודים בפול
ווליום כדי לא להרגיש לבד, נכנסת למקלחת, פותחת את זרם המים, מתפשטת, נכנסת תחת המים
הרותחים בתקווה שישתפו את בדידותי. צורחת את המילים של השיר, יוצאת מהמקלחת, מנגבת עצמי
היטב, מתבוננת בעצמי במראה וחושבת לעצמי למה אף אחד לא מתעניין בי?!

שלום, קוראים לי אמה בר,בת 17, מזה ארבעה חודשים אני כבר לבד, אחרי שהחבר האחרון שלי שהיה במשך
שנתיים החליט לבגוד בי ונפרדנו. מאז אני לא רואה עצמי מתאהבת שוב, לא שיש הרבה בנים
שמתעניינים בי אבל גם מאלה שלא אני לא מצליחה לחבב אף אחד. אני לא גבוהה במיוחד, 153.
רזה, עם שיער מתולתל שחור, עיניים חומות ונוצצות תמיד. רוב האנשים שסביבי אוהבים אותי,
אוהבים לצחוק מהבדיחות שלי ובעיקר אוהבים את החיבוקים החמים שלי.

נכנסתי לחדר החמים שלי שהתחמם מהמפזר חום שהדלקתי לפני המקלחת, נעלתי את נעלי האולסטר
הכחול-ורוד שלי, לקחתי את הפלאפון ושפתון, שיניתי את הסטטוס באיסי ובמסנג'ר, כיביתי את
המוזיקה ויצאתי. בדרך חשבתי עליו, על מה היה קורה אם היינו נפגשים, הכול בדמיון שלי, ונשאר רק שם.
הגעתי לגן, מתן ראה אותי נכנסת ורץ לחבק אותי. לקחנו את הדברים שלנו והלכנו לבית של משפחת יגנס.
מזה שנה וחצי אני עובדת שם, במתן בן ה4 ונעמי בת השנתיים בקרוב.
הלכנו ובדרך למתן כאבה הבטן. כשהייתי קטנה וכאב לי הבטן אבא שלי היה משכיב אותי על הבטן
ולוחץ לי בעדינות עד הגב עד שזה היה עובר.. וככה עשיתי למתניק עד שזה נרגע לו.
ב4 וחצי הדר מהסעות של נעמי התקשר ואמר שהוא למטה, אמרתי למתן שאני הולכת
לדקה להביא את נעמי ובאה, ירדתי במעלית והבאתי אותה למעלה. הושבתי את שניהם כרגיל לצפות
בטלויזיה בסדרה "דורה" שהם אוהבים נורא. הדלקתי את המחשב בעבודה ופתחתי את המסנג'ר,
שלחתי לו סימן שאלה, הוא היה על לא נמצא וידעתי שהוא לא יענה כי הוא לא שם. רציתי
כל כך לדבר איתו. אידוב, הגיטריסט של "מצבכפית". בלהקה נמצאים ילד מהכיתה שלי ו2 מהשכבה.
הוא אקס של חברה שלי, קראתי בבלוג שלו בלי להגיד הרבה זמן ואחרי שהייתה ההופעה של
"מצבכפית" הגבתי לו והתחלנו לדבר באיסי ובמסנג'ר. התחלתי לחבב אותו מאוד אחרי כל הזמן הזה
שאני לבד, שלא הרגשתי כלום לאף אחד. גם הוא כמוני בעל אגו מאוד נפוח, אוהב את עצמו מאוד
ולא ממש איכפת לו מה אומרים עליו, ממש כמוני. ואז הוא נכנס להתנזרות מבנות, מפאת הסיבה שהוא
לא יודע מה הוא רוצה מעצמו. אני חושבת שגם בלי זה לא היה קורה בנינו כלום, כי אם היינו הולכים
ראש בראש הייתה מלחמת העולם ה3 פורצת. זה כל כך מעציב אותי.
פתחתי ספר ילדים והתחלתי לקרוא, הפסקתי באמצע כי לא יכולתי להמשיך, אין לי מצברוח. כיביתי
את המחשב, הלכתי לסלון, בדיוק נגמרה הסדרה של הילדים. מתן ביקש להשים את הדיסק
של פסטיגל פנטזיה ושמעתי שם שיר אחד:
"בעולם הזה יש כוח
שהורס את כל מה שטוב
לא לפעול נגדו זה פשע
אם רוצים עוד לאהוב
בעולם הזה יש רוע
אלחם עד סוף הטוב
חרב שולף אל מול החושך
בואי שמש בוא האור"

אני נלחמת בלי סוף וזה לא עוזר, מה עכשיו? אני לא נלחמת מספיק? כבר נמאס להלחם.. מה יהיה?
האמא הגיעה, יצאתי הביתה והגעתי. פתחתי את המסנג'ר וקיבלתי הודעה מ............


אמה בר 😢
וואוו קודם כל כיף לי כי אני הראשונה שקראה והגיבה
ודבר שני כתיבה סוחפת ומדהימה!!
ממש התמנגטתי למחשב, היית צריכה לראות ..
הסיפור מדבר על החיים שלך ברצינות ? ..

תמשיכי מאמי , אני אישית אהבתי ..
הכול אמיתי, השמות, הכול, חוץ מהשם שלי כמובן, אני פסוודנית כמו שציינתי בהתחלה שהתחלתי לפרסם פה.. הפרק הזה הוא ממש עד לפני שעה וחצי משהו כזה... אני אשתדל לרשום כל יום...

תודה (:

הבנתי מאמי ..
מחכה כבר להמשך , יש בסיפור חיים שלך משהו מסקרן ...
כל כך יפה..

מחכה להמשך..

ואם כבר עשית סיפור אמיתי למה לא עשית את השמות גם כן?!
יפההה בובי אהבתי ביותרררר=))
יאללה המשךךך!!!😊
דבר אחד ויחיד שלא הבנתי..
מה זה פסוודנית?!



נשמע סיפור יפה,תמשיכי..
פסוודונית היא אחת שמפרסמת קניין רוחני (שירים, סיפורים ועוד) בשם בדוי מסיבות אישיות כאלה ואחרות...


תודה על התגובות 😊
פרק 2:
פתחתי את המסנג'ר וקיבלתי הודעה ממור, חברה שלי. היא סיפרה לי שהיא קיבלה מיומנים לקרבי,
שמחתי בשבילה אבל בתוכי הייתי הרוסה עדיין, הבדידות הציפה אותי מרגע לרגע. שלחתי לו
הודעה, הוא ענה לי, הוא אמר שהוא כותב פוסט חדש לגבי נשים והומואים, בעקבות שאישה כמעט
נכנסה בו היום בנהיגה. תוך כדי דיברנו והייתי נורא קרה, אני מרגישה לא טוב עם זה עכשיו, פשוט
אני שונאת את עצמי שהתנהגתי ככה, הוא לא עשה לי כלום, הוא לא חייב לי כלום. אחרי שהוא סיים
וקראתי התעצבנתי עליו טיפה כי הוא הכליל והחצין מאוד דברים, אפשר לומר שרבנו, יותר נכון
התווכחנו על דעותינו השונות, הרגשתי רע שאני תוקפת אותו אבל הוא היה חייב להבין את זה שלא
רק הוא בעולם הזה, לא רק הוא אלא גם אנשים אחרים שהם לא הוא... השיחה נגמרה טוב, הוא יצא
להופעות של ארסי רייב. נותרתי שוב בודדה, אני מול המחשב, לכתוב, לקרוא דברים של אחרים.
לבד, לבד מול העולם שאף פעם לא השב לי פנים, לבד עם המקלדת, העכבר, הדברים החומריים.
אין לי חום אנושי, אין מי שבאמת יקשיב ויבין, אין מי שיאהב אותי בוכיה, אין מי שינגב את הדמעות.
אף פעם גם לא היה.
הגיעה השעה חצות, ונזכרתי שעלי להתעורר מחר מוקדם, כיוונתי את השעון ל10 בבוקר, נשכבתי במיטה
עצמתי עיני ונרדמתי. בבוקר השעון צילצל, פקחתי עיני, אני עדיין עייפה חשבתי לעצמי, אבל אין ברירה
עלי לקום ולהתארגן. הלכתי לחדר המקלחת שטפתי פנים וציחצחתי שינים, חזרתי לחדר שכבר הספיק
להתחמם מהמפזר חום. הוצאתי מהארון את הג'ינס הנמוך וסריג ורוד, התלבשתי, נעלתי את האולסטר
שלי, ויצאתי לשיעור נהיגה. בלי להודיע לי מראש המורה קבע לי טסט פנימי, לא התרגשתי, עוד
הייתי עייפה, רציתי רק לגמור עם זה ולחזור הביתה לישון לפני שאני הולכת לעבודה. הבוחן עלה לאוטו,
וכך גם ירד. הוא אמר לי בסוף "עשית כבר טסט?" עניתי לו "לא" והוא השיב "אם כך את מוכנה לאחד".
הוא פינה את מושב המורה שלי והלך לאוטו שלו, המורה שלי חזר ואמר שהוא גאה בי ושהוא מקווה
שביום שישי לא היו בעיות עם הטסטרים. חזרתי הביתה כיוונתי שעון ל12 וחצי, הדלקתי דוד שיתחממו
לי מים, הוצאתי מהארון את הג'ינס הזרוק שלי, קפוצון אפור תחתונים וגרבים, נכנסתי למקלחת.
פתחתי את המים החמים, התפשטתי ונכנסתי כדי לקבל רחמיהם שיקחו ממני את כאבי הגב שהתעוררתי
הבוקר איתם. יצאתי מהמקלחת, נשכבתי במיטה וישנתי מעט, רק לתת לגופי לנוח. התעוררתי ב12 וחצי,
אכלתי משהו קטן ויצאתי לבית משפחת יגנס. כשהגעתי כבר ההסעה של נעמי הגיעה, נעמי רצה
אלי עם חיוך, חיבקתי אותה חזק, לקחתי את הדברים שלה ועלינו לבית. נעמי הייתה עייפה, הכנו
ביחד בקבוקי והיא לקחה מוצץ, עלינו לקומה למעלה החלפנו בגדים לקראת מסיבת החנוכה שתיהיה
לה אחרי צהרים, הקראנו 2 ספרים והיא נשכבה לישון. ירדתי למטה, הדלקתי את המחשב, שלחתי לו
הודעה, דיברנו ממש מעט והוא נעלם, בלי לומר מילה. כיביתי את המחשב, הלכתי לראות טלויזיה,
ראיתי סדרה כלשהי בערוץ כלשהו, אני לא זוכרת, באלי החתולה של משפחת יגנס טיפסה והתיישבה
עלי, שמה את ראשה את הבטן שלי וחיכתה לפינוק, ליטפתי אותה. בשעה 4 האמא יגנס ומתן הגיעו
ושוחררתי הביתה. הגעתי הביתה, עייפה, רוצה לישון, קר לי. הדלקתי את המפזר חום שוב, החלפתי
בגדים לפיג'מה הכחולה שלי עם הכבשים, התיישבתי במחשב, הוא לא היה מחובר, החלטתי ללכת
לישון שוב, כיביתי את האור בחדר, שמתי את השעון על השעה 6 וחצי כדי שאני אוכל לישון בלילה
שוב, עצמתי עיני והופיעה לי דמותו, פתחתי עיניים והיא נעלמה, סגרתי שוב. הפעם היא כבר איננה.
עצמתי עיניים אט אט, ניסיתי לתת לגופי להתמסר לחמימות שבתוך הפוך, אך הוא סירב, לא עבר
זמן מה וקמתי מהמיטה, לא הצלחתי לישון. הלכתי למטבח, לקחתי מהמקפיא פיצה ושמתי בתנור.
הדלקתי טלויזיה בדיוק התחיל הסרט "רקדנים" ראיתי אותו ואכלתי פיצה, סרט מדהים! יוצא
לאחרונה לראות כל כך הרבה סרטים על ריקודים, בא לי לרקוד שוב, לחזור להיות מי שהייתי פעם.
אבל עם הבדידות הזו מי ירקוד איתי?! מי ירצה להתחבר איתי לגוף אחד יחד עם המוזיקה?
אין כזה, אני חושבת שגם לא יהיה כזה בקרוב.
כשהסרט נגמר חזרתי לחדר, פתחתי את המחשב, הוא לא התחבר עדיין, הוא עדיין נעדר מהצהרים,
היכן הוא? שמא המחשב שלו עושה בעיות שוב? או שסתם אין לו חשק להתחבר?
אני מתגעגעת אליו כל כך......

שלכם,
אמה בר
פרק יפה.
מאוד אפילו!


הבנתי מה זה פסוודונית..😊

סיפור מדהים מאמי...
תמשיכי..
מדהים את מוזמנת לקרוא גם את הסיפור שלי.
קוראים לו..
אני שונה-בדיוק כמו כולם
מאמי זה כל כך יפה!!

ממש אני אוהבת ת'כתיבה שלך..

מה שמך?!
.......
מדהים :]

שבת שלום מאמי 😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך