הנרות בחדרי עדיין דולקים
הוורדים על הריצפה עודנם מושלכים
הכל נשאר אותו הדבר מאז שהלכת
הכל היה יכול להיות שונה אילו נשארת
דמעותיי הן לא דמעות, הן דם
דם שזולג מעיניי כי אתה כבר לא כאן
זוכרת כאילו אתמול הכרנו והפכנו אוהבים
הבטחנו גם נדרנו שנהיה לעולמים
אתה לעולם לא תבין מה חוללת בתוכי
מרגע שהגעת שינית את כל עולמי
ועכשיו שעזבת ליבי מתייסר מכאבים
נשמתי זועקת אליך למרומים
אנא אהובי, תחזור
לא רוצה לסבול
היה לנו כל כך טוב ביחד
ועכשיו בוער בי רק פחד
אף אחד לא יבין ת'כאב שלי
כאב שמתגבר מרגע שעזבת אותי
לא יכולה יותר אלוקיי תעזור
אני רוצה ת'מלאך שלי - בבקשה שיחזור
רוצה לומר לו שוב שאוהבת
רוצה שידע שמרגע שעזב אני כואבת
אני כל כך צריכה אותו לצידי
שיחבק שיאהב ורק שיהיה איתי
אני מרגישה כל כך ריקה בלעדיו
למה אלוהים למה סיימת את חייו?
היו לו כל כך הרבה חלומות להגשים
היו לו המון כישרונות ויכולת עצומה להדהים
למה לקחת אותו ולא אותי?
מעדיפה הייתי שבמקומו אמות אני
מה אעשה עם כל האהבה שנשארה?
הרי למישהו אחר לא אוכל להעניקה
קח אותי בבקשה שאוכל שוב לראותו
שאוכל לחבק, לנשק וסתם להיות איתו
עכשיו אני מבינה כמה שאני תלויה בו
אני חייבת אותו כדי שאוכל להסתדר פה
בבקשה אלוהים, שלח לי סימן קטן
שמשהו ישתנה ושהכאב ימחק עם הזמן
רק אל תקח ממני את התקווה
כי היא היחידה שנשארה
התקווה ששוב הוא יופיע
התקווה שיום אחד הוא יגיע
ששוב אוכל לראות פניו
ששוב אוכל לנשק שפתיו
אוי אלוהים קשה לי עם כל הכאב
הזיכרונות מכים בי בחוזקה וצובטים בלב
אם אותי אתה אוהב
קח אותי הרחק
אל תתן לי לסבול
כבר לקחו ממני הכל
לקחו ת'שמחה
ולקחו ת'אהבה
לקחו ת'משמעות ל ח י י ם
נמאס לי אלוהים..
קח אותי מכאן
רחוק.. לשם..





