QUOTE (shani_310 @ 20/12/2006) וווואוווו דנייאל'ושששש כ"כ יפה..
אין לי מילים...
יאווו עברה בי צמרמורת..
זה אומנם עצוב אבל זה ככ"כ יפה..
יש לך כישרון..ענקי..
אם את צריכה מהשו בובה בכיך..
אני כאן!
תודה מאמו'ש
מוואהה
-דניאלו'ש-
|
![]() |
![]() |
התחבר לחשבון שלך באהבה
יצירת חשבון חדש
נשלח לך קישור לאיפוס
אתר האהבה הישראלי

