מאמי אני חכה כברר
חולה עליךךך
😊 😛
יפות שלי עכשיו חזרתי מצטערת שחיכיתן כל כך הרבה,
כבר ממשיכה 😊
QUOTE (Guest @ 17/12/2006) ה-מ-ש-ך
אופס זאת אני.. 😁
QUOTE (מורי_הנסיכע @ 17/12/2006) QUOTE (Guest @ 17/12/2006) ה-מ-ש-ך
אופס זאת אני.. 😁
🙄
הייתי מגיבה אבל אני כל כך עייפה היה לי יום קשהה,להקליד אין לי כוח
מצטערת
QUOTE (oshritsa @ 17/12/2006) הייתי מגיבה אבל אני כל כך עייפה היה לי יום קשהה,להקליד אין לי כוח
מצטערת
זה בסדר יפה שלי אין לך על מה להצטער :]]
קרה משהו? אם את צריכה לדבר עם מישהו ולשתף אותו בהרגשותייך או סתם מישהו שיקשיב לך או בכלל כל דבר שתצטרכי אני פה תמיד אל תשכחי..!
אוהבת 😛
קראתי עכשיו הכל ..
איזה סיפור יפפה ,
יש לי דמעות בעינים :'[
את כ"כ מוכשרת ,
תמשיכי ......
חג שממח [;
ואוווו!..שני פרקים מושלמים!!! אהבתי!
תמשיכי דחוף!!!!=]
תודה 😁
יפות שלי מחר מוקדם בבוקר אני נוסעת לטיול עד יום חמישי מאוחר בערב אז בימים האלה לא יהיה
המשך מצטערת..
אני צריכה היום להכין תיק (אנחנו ישנים באוהלים 😮 ) וגם אולי חברה שלי עושה לי בכל
השיער צמות..
אז יהיה המשך ארוך בערב 😊
אוהבת המון 😛
עכשיו אני יכולה להגיב.
אוויי כל פרק פה מרגששששששששששששש ברמות ,אני לא פסיקה לבכות שאני קוראת תסיפור הזה.
מחכה להמשך ,ותהני!
וואי איזה חמודה את :]]
לא נותרו בפי מילים לתאר כמה אני מאושרת שאני קוראת את התגובות שלכן..
אוהבת אתכן מדהימות שלי 😁
המשך ארוך ארוך בערב 😛