חחחחחחח תווווווווודה. .
וואאני יוודעת שיכוליים לצאאת יוותר יאפפיים. .
ויותר מוווושקעים. .אאבל מה לעעעשות שללא יצצא [?!] #
שחחחר. .אנללא זוווכרת P:
סוווווורי. .
ומייאאש מייאאש. .אם יש רצצון מצליחים (:
אמררתי שזה רע,מותתק?!
ייפפהה מאאווד!😊
חחח אני אצללליח [:
תגיידדי , איזה כיתה אתת ?
כיף לך |:
אני שונאת להישממע אחת שחושבבת שהיא גדדולה ועברה הככל
אבל כזזזה כיף ללך . חטיייבה , בלי לחחץ .
ואם יש , זה בגלל שהמורים משחקים אותתה .
מתגעגעת למוורים החמוודים האללה .
אני בלחץץ ורק לומדדת .
הייתי צריככה לשחרר קצצצת