אני מביטה בעינייך,
עיניים חומות וקרות.
אני מסתכלת עליך,
והדמעות תקועות.
לא מתארת את חיי בלעדיך,
הכל נגמר פתאום.
איך ששיקרת,
רמסת והסתרת.
והכי הכי הכאבת.
אבל מחר?
מחר אני אקום כשחיוך ענקי מרוח על פניי.
רק להראות שלא שברת אותי כמו שרצית.
להראות שאני לא כמו כל הבנות שאיתן היית.
אני שונה,
אני חזקה.
ואם זה יקח לי גם שנה,
לבסוף אני אשכח אותך.
אעאעאע. .סתתם התחשששק פתאאאאום. .
ללללא מווווכשרת בכתיבבת שירים אאבל בקטטטנה :]
מדהיםםםםםםםםםםםםם
אמאאא באתי את פשוט מוכשרתתת
אהבתי נוראאא
גם בשירים את מוכשרת אל תדברי שטוטנ'צ
אל תפסיקי לרשוםםםםםםםםםםם
לאבבבבבבבבבבבבב
מור'צי 😊
חחחחחחחח עלקקק לא מוכשרת בכתיבת שיריםםם
יפיופהה
את
מוכשרת
ב=ה=כ=ל!!
שירר מהמממממממממםם
אוהבת 3>3>3>
מאיה=]
לא מוכשרת?!?!?!
אם זה לא כישרון אז מה זה כישרון?!?!
זה מדהיםםםםםםםםםם
יצא לך מעלףףף
ואהבתי את זה שהיא יצאה חזקה
ולמרות הכל הוציאה את החיוך
מאמי הלוואי שיהיה לך את כל הטוב שבחיים
לוב יו בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח בתאלי דווקא לדעתי יצא יפפה ..
חחחחחח באממת?
סתםם תוך דקה כתבתי אתת זה. .
פתאוום התחשששק. .
וחחחס וחלילה. .זה לא עלללי .:]
יא איזה יפה, כל הכבוד לך :]
זה מדהייםם
ומרגשששש#@#$
מה לא מוכשרת?
כתבת תשיר מדהים , ריגשת אותי חח
תמשיכי לכתוב נסיכה
אוהבתבת :]]
חחחחחחחחחחחחחחח אווווווווווווקי :]
תווודה רררבה !#
מואאאאאאאה (((:
אני יותר אוהבבת אותך בסיפוורים (:
תראי ת'צד הטוב של התגווובה
בלי להעללב , כן ?
לדעתי יצצא מווזר , לא יודעת .
אהבתתי ת'התחללה -
"אני מביטה בעינייך,
עיניים חומות וקרות.
אני מסתכלת עליך,
והדמעות תקועות."
בילבלתי אותתך ?! |:
מאמי לדעתי ייצא לך מהמם באמת ורס
תמשיכי לכתוב שירים
😊
QUOTE (-שחרווניי- @ 10/12/2006) אני יותר אוהבבת אותך בסיפוורים (:
תראי ת'צד הטוב של התגווובה
בלי להעללב , כן ?
לדעתי יצצא מווזר , לא יודעת .
אהבתתי ת'התחללה -
"אני מביטה בעינייך,
עיניים חומות וקרות.
אני מסתכלת עליך,
והדמעות תקועות."
בילבלתי אותתך ?! |:
חחח לא נעלבבתי מאאאאמי :]
שמחה שכתבת תאאאמת !
ווו. .ככן יצצא דפווווק. .כתתבתי אחררי פווווול זמן שלא כתבתי שירריםם. .
יצצא צוללע ככזה. .לא מוווושקע. .
בכל זאאת, דקקה זה לא יותר מידי חשיבה #
וווובסיפוורים?
תווווודה. .מוזרר שללא ראיתי אותך בסיפפורייםם שללללי P:
ככל השששאר. .=תווווודה= (:
קראתי סיפוור אחד שלך וגם הגבתתי
חח לא מצפה שתזכררי את כל הקוראים .
הסיפור ההוא עם דניאל ומוור
עכשיו התחלתי את מחיר הבגיידה
אבל אני רק בעמ 14 , מייאש . חח
שיר חמוד מאוד!
אופטימי משההו..חחח
תממששייכי לכתוב,ואני מאמין שאם תשקיעי טיפה
מעבר לדקה.. ייצאו לך שירים הרבה הרבה יותר יפים! 😊