QUOTE (ילדהמשומשו @ 05/12/2006) מאיפה את יודעת ששלך יותר גרוע ?... :/
תאמיניי ליי...
איןן מצבב יותרר גרועע משליי ...
לפחות לא הכניסוו לו לראש עלייך שטויות , מפה ועד להודעהה חדשה
אבל קרו שטויות מהצד שלי ומהצד שלו ואת לא יודעת כמה!!!!!
ומלא ילדים היו בתוך הקשר הזה....וזה כבר שיגע
ואני לא יודעת אם הוא עוד מרגיש משהו........כבר לא יודעת 😕
QUOTE (ילדהמשומשו @ 05/12/2006) אבל קרו שטויות מהצד שלי ומהצד שלו ואת לא יודעת כמה!!!!!
ומלא ילדים היו בתוך הקשר הזה....וזה כבר שיגע
ואני לא יודעת אם הוא עוד מרגיש משהו........כבר לא יודעת 😕
אני מבינה אותךך .. באמתתת שכןן
גם אני במצבב כזהה...שכבר כואב לי לחשובב...
תסמכיי עלל הגורלל שלךך - מה שצריך לקרות יקרה אני בטוחה שיהיה טוב בסוף ;]