בשבילך . . .
שום דבר לא יצליח לתאר מספיק כמה שאני מצטערת!
אתה היית בשבילי תמיד שם, חיכית וחיכית . . .
ואני שיחקתי בך
אני כל כך מצטערת ואתה לא מבין בכלל כמה!
אני רק רוצה שתשאל שוב . . עוד פעם אחת אחרונה
ואני יענה לך את התשובה הנכונה
לא מאמינה כמה טיפשה הייתי, איך הפסדתי אחד כמוך !
וסתם בגלל אותם השטויות .
אני פשוט לא יכולה יותר, אני רק רוצה לצעוק לך כמה שאני מצטערת ורוצה אותך .
ואם רק היה אפשר להחזיר את הזמן טיפה אחרונית , רק טיפה
אולי הכל היה שונה !
אני מצטערת שאני ככה מתנהגת , אבל כנראה רק שמאבדים מישהו -
מבינים כמה שהוא חשוב לך
ושקיבלתי את הדקירה הכואבת הזו בלב , הבנתי באמת מה שאתה בשבילי ,
וכמה שאתה חשוב לי !
בחיים לא חשבתי שאני יקח את זה ככה קשה , אבל טעיתי .
וזה מגיע לי . . .
אבל למרות הכל,
אני רק מבקשת שתסלח . . .
שלא תשכח . . .
שתישאר לצידי , נתגבר על הכול
ושניהיה ביחד, כמו שתמיד רצית . . . זוכר ?
רשמתי את זה לפני כמה זמן, לא זוכרת איפה שמתי את זה פה
אז העלתי שוב . . . :]
מדהיםםםםםםםם
כתיבה משהימההה
לפ יווו
מור'צי 😊
איזה כתיבה מדהימה!
אהבתיייייייייי מושלם!!
מהמםםם מלא ברגשות אהבתיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי מ-ע-ל-ף
חיחיחי התיבה שלך ממש מרגשת!!
לאב יו 😊
תודהההה =]]
אוהבבבת ... 😊
וואיי מושלםם ...
באמתת שאתת לאא יודעתת כמה זהה נכון לגביי כרגעע ://
מקווהה שלאא כתבת תאתת זה על עצמךך ..
וישש לך כתיבה נדירההההה
תודה מאמי ..
וזה ממש על עצמי...כל מילה ומילה :/
QUOTE (ילדהמשומשו @ 04/12/2006) תודה מאמי ..
וזה ממש על עצמי...כל מילה ומילה :/
וואיי אני מזהה מבינהה אותךךך ...
אני באותוו מצבב בדיווקק עכשיוו =/
רק עכשיו אני מבינהה כמה ההגללגלל מסתובב...
אםם אתת צריכהה משהוו .. דביריי איתייי
ומזההה מסתובבבבבב =/////
הוא כבר לא רוצה...והרגשות שלי עולות להן פתאום יותר ויותר 😢
QUOTE (ילדהמשומשו @ 05/12/2006) ומזההה מסתובבבבבב =/////
הוא כבר לא רוצה...והרגשות שלי עולות להן פתאום יותר ויותר 😢
וואי אתת לאא יודעת כמהה אני מבינה את זהה...
כאילוו לקחוו אתת המקרהה שלי והעתיקוו אותווו :[[
רק שיותררר גרועעע
מאיפה את יודעת ששלך יותר גרוע ?... :/
מאמי שלי יהיה טוב=]
אם הוא באמת אהב אותך
אז זה אומר שהוא לא שכח אותך כ"כ מהר =]
וככה זה תמיד באהבה...
מבינים מאוחר מדי=[
בהצצצלחחחחחחה=]
3>3> אוהבת ופה בשבילךך
מאיווווווווש