בבקשה מאמי וקוראים לי מירב
ואוו. .מרגגגש !#
= אאאהבתי =
וואו אני כבר לא יודעת מה לומר..
אמרו את הכל..
אני מסכימה עם כל המגיבות..
יש לי דמעות בעיניים..
אתה כותב מדהים..
אהבתי מאוד!!
אווווווושרררי ,
וווווואי זההה מההההמם !# ,
איייך אהבבבבתי אממאלה ..
י'מווווכשרר ((:
5.5.5.5
3>