דממה. האור כבה.
אני מאמצת את עיניי, אך רק חשכה אופפת אותי.
משפשפת את עיניי,חושבת אולי כול זה זה רק חלום, אבל לא-הכול מציאותי,אמיתי.
ניסיתי ללכת,אבל רגליי לא עמדו במשימה וכשלו. נפלתי.
הרגשתי את עצמי מסתחררת בריק שחור,צועקת וזועקת אך אין קול ואין עונה.
לפתע הרגשתי מגע יד קרה ומחוספסת על גופי.
ניסיתי לשאול,ניסיתי לנוע,אך ללא הצלחה.
הרגשתי איך הוא מתחיל לאט-לאט להוריד את חולצתי,את מכנסיי. פאניקה.
ראשי מסתחרר,מוחי מתמלא במחשבות,ברצונות לזעוק,אך ללא הועיל.
נשימותיו הקרות על גופי.
לפתע עיניו תפסו את מבטי. עיניו מנצנצות בחשיכה, עיניים קרות,ריקות מתוכן
מסתכלות על גופי העירום,המשותק.
אני מנסה שוב לזעוק,לצעוק,לבעוט.
הוא לא היה צריך לעשות הרבה,הייתי כגופה.
הוא חדר לתוכי וכאב מילא את כול גופי.
דמעה קרה התנפצה לה על הריצפה.
חחחח תפסת אותי אה ? 😉
ממש יפה הקטע .. השארת אותי ללא מילים !! ולדעתי הוא ממש לא מוזר .. כישרון אתה 😊
איזההההההההההה מוכשרררררררררררררר
מאוד אהבתיייי!!!
תמשיךךךך לכתובבב תמידדד חיימשליייי
אוהבת'ךךך
אמאאאאאאאאאאאאאאאאא
אושרייי!!!!!!!
איזה צמרמורות עברו בייי
שזה מפחיד
למרות שזה קטע כזה אמיתי אמיתי שזה פשוט המציאות של היום
לצערי אנשים פשוט מאבדים שליטה.
המצב נעשה דיי מתוח בארץ בכל המובנים.
אבל הקטע הזה זה פשוט כישרון כתיבה מדהימה
חודרתתתת ,עמוקה שזה אי אפשר לתאר במילים
אל תפסיק לרשוםםםם
אוהבתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!!
מור'צי 😊
וואו קטנצ'יק איזה כתיבה מצמררת ,
אתה נותן לקרואים ממש לחוות את זה בעצמם דרך כל מילה ומילה..
אהבתי מאוד מאמי , אתה כותב נפלא ..
אוהבת אותך ..
ואוו אלוווהים צמרמורת עברה לי בגוףף.
בנזוונה אמן יתפסו אותו כבר
אלווהים רק הכתיבה נשמעת מפחידה
המציאות?גרררר ללא רווצה לחשוב אפילו
תמשיכי לכתווב תמיד
אווווהבת
וואו..אין מילים..
קטע מצמרר..
יש לך כתיבה מדהימה ..
תמשיך לכתוב תמידד !
ליאני [:
אושריקו'ש יצא לך עצוב
מצמרר מקסים מדהים מרגש
מושך והכל ביחד
אתה כותב מדהיםםםםםםם
מתה עלייך יפיוף
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה רבה לכול התגובות... מחמם את הלב לקרוא את כול המחמאות...
אמך'ה עשיתה לי צמרמורות בל הגוף מאמי זה מהמם, זה מרגש זה משהו לא מהעולם זה.
וואו..אין מילים..
קטע מצמרר..
סופרמאמי (באמת מאמי..איך קוראים לך?!)
תודה רבה.. ברוכה הבאה לאתר,אני אושרי המנהל של הפורום הזה...
כרמית.. תודה מותק!😊
אני מקווה שהוא מצמרר מבחינה טובה..