% - המילים שלך חדות כסכינים
אך באותה העת רכות כשושנים ,
המבטים שלך שמסמלים אהבה
אך באותו העת מסמלים גם אכזבה .
יודע לא יודע - מתרחק לא מתרחק
מתקרב לא מתקרב - משחק לא משחק ,
נושם לא נושם - שומע לא שומע
אומר לא אומר - הולך אחרי שנוגע .
הריח שלך את כל החושים שבי משכר
אך באותה העת נרתעת ולא מצליחה לדבר ,
ושאתה חולף מול פניי אני יודעת שנכנסת אל הלב
ולפעמים שותקת מנסה להתעלם ולהתכחש לכאב .
יודע לא יודע - מתרחק לא מתרחק
מתקרב לא מתקרב - משחק לא משחק ,
נושם לא נושם - שומע לא שומע
אומר לא אומר - הולך אחרי שנוגע - %
תותייייי
יפשלייי
איזה מדהיםםםםםםםםםםם
פשוט מושכרתתתת
כבוד להיות הראשונה חיחיח
פשוט מדהיםםםם
אל תפסיקי לרשוםםםם
לפ יוווווווווווווו
הכי שיששששששששש
מואהההההה
מור'צי 😊
ווואאאוו איזה מדהההיים @ !
את כותבת ממעעעלף. .
ממש אהבתי [=
מדהיייייייייים! רואים שאת מבולבלת קצת=/
אולי תדברי איתו זה יעזור[?!]
ממ.. בהצלחה ופה בשבילך 3>
אוהבת!
תודה בנות,
גם תודה על העצה..
אוהבת אתככן מאווד !
וואי ממש מדהים פשוט
כוותבת ממש יפה😊
יהיה טווווב
מדהההימה שלי מתה על הכתיבה שלךך ..
מהמם כמו כל מה שיוצא ממךך
אוווהבת ~..
במילה אחת- מושלם !
הכתיבה שלך מדהימה..
אהבתתי [:
וואי אני חולה על הכתיבה שלך!!!!!!!!!
ואני גם מזדהה כל כך עם הרבה ממה שאת רושמת.....
מדהים כרגיל....
QUOTE (pucha @ 29/11/2006) מדהההימה שלי מתה על הכתיבה שלךך ..
מהמם כמו כל מה שיוצא ממךך
אוווהבת ~..
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יוואואו
תודה נשמות שלי,
אוווהבת אאתככן 😊
אחד הדברים המדהימים.
ואוו 😮
השארת אותי ככה^^
אוהבת המון.