תותי שלי,
מוכשרת הכי הכי!
אהבתי כ"כ,השיר הזה הוא אחד ה-חזקים שלךך!
כ"כ אהבתתיי.. ייאאוו!
תממשייכי לככתוב ילדה יפה שללי!
מטווררףף עללךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!3>
קריני - תודה בווובי אווהבבת ( :
ארוווסי - מהה יש לי להגיד לך אההה?!
אין עלייך ועל המחמאות שלך תאמין לי..
טוב אני נוטשת אותך באייסי בגלל שאני מגיבה פה אז אני חוזרת אלייך חחח 😂
לאב יוו סו מאצ' דרלינג 😛
QUOTE (--תותי-- @ 29/11/2006)
ארוווסי - מהה יש לי להגיד לך אההה?!
אין עלייך ועל המחמאות שלך תאמין לי..
טוב אני נוטשת אותך באייסי בגלל שאני מגיבה פה אז אני חוזרת אלייך חחח 😂
לאב יוו סו מאצ' דרלינג 😛
מה מחמאות מה?!
ר-ק אאאממתתת!!!! 🙄
אני מטוורף על כול מה שאת כותבת,ותמיד מוצא מקום שאני מזדהה איתו..
את פשוט יודעת לבטא את הרגשות שלך בצורה
הכי יפה ופשוטה שיש שזה פפששוט מ ט מ ט ם!
אאווהב אותך ארוסה שללי,ההזמנות לחתוונה כבר הגייעו! 😉
חח כפרעליייייייייך!~
מטוווווווורפת עלייך מאמי שלללללללי!!!!!!!!