אני מסתכלת על השמיים הרועמים
השמיים שלקחו אותך אליהם, בלי הסברים
למה זה היה צריך להיגמר ככה?
למה חיים שלי? למה הלכת?
אלוהים, אתה יודע שאין לי חיים בלעדיו
לא אשרוד עוד יום אחד מבלי לראות את פניו
למה לקחת לי אותו?
הרי אתה יודע שאני חיה בשבילו
ועכשיו, עכשיו הוא לא פה יותר
ונשאר רק הכאב, שעליו לעולם לא אתגבר
כבר לא יוצאת מהבית, בחדרי מסתגרת
רק להיות איתו שוב - אני מתפללת
אנשים שואלים מה איתי ומה מצבי
אך הם לעולם לא יבינו אותי
מה הם חושבים?
שהזכרונות ביום נשכחים?
אז לא, אתם טועים, הם במוחי נשארים
הם בליבי תקועים וישארו שם ל ע ו ל מ י ם
אלוקיי.. קח ממני כאביי
תן מרפא לייסוריי
קח אותי אליך אלוהים
מעדיפה להיות בין המתים
כי בלעדיו? חיי אינם חיים
ואתה זאת יודע, אלוקים
רוצה להיות שוב עם אהובי
למקום שבו הוא נמצא, אנא קח אותי
רק שם יהיה מרגוע לנפשי
רק שם, ביחד עם האהוב שלי
=[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[
-דניאלו'ש-
ואי מאמי ממש עצווב זה עלייך?
יואאו מאמממי זה כל ככככך עצצוב. .
על ממממי זה ?!
מקווה שזה לא אממממתי. .
ואם כן,
אני משתתפת בצערך,
ואני מקווה שהכאב יעבור כמה שיותר מהר. .
והכל יהיה בסדר !#
יאאאאא אמאאאאאאא מאמי מי נפטר?!
מה קרה?!
תהיי חזקה אני פשוט עם דמעות
בחיים שיר לא נגע לי ככה ללב
תהיי חזקה אם את צריכה משהו אני פה תמיד
זה כאב שברור שתמיד יהיה לך בלב
אבל את תלמדי לחיות איתו
יש לך חיים שלמים לפנייך
ואני בטוחה שמהשמיים הוא רוצה ואומר לך שתהיי חזקה
ותמשיכי לחיות הוא רוצה לראות אותך מאושרת
לא ככה כואבת
החיים אכזריים הם לא הוגנים
אבל צריך לדעת להתמודד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואו מאמי זה מדהיםם..כל כך מרגשש..
זה אמיתי ?
אם כן, אני באמתת באמת מאחלת לך שיעבור לך כמה שיותר מהרר..אני יודעת כמה שקשה לך עכשיו אבל לאט לאט את תראי שתצליחי להתגבר ולעבור הלאה..
תמידד פה בשבילךך !
אוהבתת
ליאנני
QUOTE (chen-daskal @ 27/11/2006) ואי מאמי ממש עצווב זה עלייך?
...
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 27/11/2006) יואאו מאמממי זה כל ככככך עצצוב. .
על ממממי זה ?!
מקווה שזה לא אממממתי. .
ואם כן,
אני משתתפת בצערך,
ואני מקווה שהכאב יעבור כמה שיותר מהר. .
והכל יהיה בסדר !#
תודה מאמי...
QUOTE (נאפי @ 27/11/2006) יאאאאא אמאאאאאאא מאמי מי נפטר?!
מה קרה?!
תהיי חזקה אני פשוט עם דמעות
בחיים שיר לא נגע לי ככה ללב
תהיי חזקה אם את צריכה משהו אני פה תמיד
זה כאב שברור שתמיד יהיה לך בלב
אבל את תלמדי לחיות איתו
יש לך חיים שלמים לפנייך
ואני בטוחה שמהשמיים הוא רוצה ואומר לך שתהיי חזקה
ותמשיכי לחיות הוא רוצה לראות אותך מאושרת
לא ככה כואבת
החיים אכזריים הם לא הוגנים
אבל צריך לדעת להתמודד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה מאמי..
תוודה..
QUOTE (ליאןןן16 @ 27/11/2006) וואו מאמי זה מדהיםם..כל כך מרגשש..
זה אמיתי ?
אם כן, אני באמתת באמת מאחלת לך שיעבור לך כמה שיותר מהרר..אני יודעת כמה שקשה לך עכשיו אבל לאט לאט את תראי שתצליחי להתגבר ולעבור הלאה..
תמידד פה בשבילךך !
אוהבתת
ליאנני
תודה נשמתיי
וואי מאמי שלי מרגש ומדהים..
אני מקווה שתגברי על זה..
ותמיד פה בשבילך 3>
אמממאאאאא
איזה יפהה אתתת כותבת בובייייי
כתיבה מרגשתתת
אני ממש ממש מצטערת על מה שקרה לך יפה שלי =[
אין לי כל כך מה להגיד לך.. ונראלי ששום דבר ממה שאני יגיד לו ממש יוכל לעזור כרגע..
אני רק רוצה שתדעי שאני איתך תמיד..
מתי שאת רוצה וצריכה..
כמה זמן שאת צריכה
תמידד אני פההההה
כנסי אליי לאייסי אם באלך בובי 214708921
מוואאאהה אוהבת אותך
ותמיד פה בשביללךךך
רותמי
יאיייי דניאליקקקק
איזה עצובבב?!
תיהיה חזקה יפשלי ושלמרות הכאב
תדעי להתגבר על זה לאט לאט
אני ממש מבינה אותך כי אני יודעת מזה לאבד מישהו שקרוב אלייך
תדעי שאני תמיד אבל תמיד פה בשבילך לדבר לשתף או לעודד
כרגע אין דרך אחרת אלא רק להשלים עם המציאות
ולהיזכר ברגעים טובים ביחד
ואפעם לא להישבר
עם אי אפעם תרצי לדבר כנסי אליי לאייסיקיו
אוהבת אותך מלאןןןןןןןןןןןןןן
ומשתתפת בצערך מאמי
מור'צי
וואי ממש ממש עצוב :\ ממש ריגשת אותי .
אני יודעת ששום מילה לא תעזור .. זה כאב שלא ניתן למחוק . מקווה שלאט לאט הכל יסתדר .
גם אם קשה בהתחלה, צריך להתמודד.
תהיי חזקה בובי ..
אם את צריכה משהו אני תמיד פה 318942049.
QUOTE (אוהבת-וכואבת @ 27/11/2006) וואי מאמי שלי מרגש ומדהים..
אני מקווה שתגברי על זה..
ותמיד פה בשבילך 3>
תודהה מאמו'ש
QUOTE (רותם-יוני @ 27/11/2006) אמממאאאאא
איזה יפהה אתתת כותבת בובייייי
כתיבה מרגשתתת
אני ממש ממש מצטערת על מה שקרה לך יפה שלי =[
אין לי כל כך מה להגיד לך.. ונראלי ששום דבר ממה שאני יגיד לו ממש יוכל לעזור כרגע..
אני רק רוצה שתדעי שאני איתך תמיד..
מתי שאת רוצה וצריכה..
כמה זמן שאת צריכה
תמידד אני פההההה
כנסי אליי לאייסי אם באלך בובי 214708921
מוואאאהה אוהבת אותך
ותמיד פה בשביללךךך
רותמי
חיייםם שלליי אתתתתתת
תודה מאמיי שללי
אתם עוזרים לי מלאןןןן