QUOTE (פיקולו @ 28/11/2006) יאיייי דניאליקקקק
איזה עצובבב?!
תיהיה חזקה יפשלי ושלמרות הכאב
תדעי להתגבר על זה לאט לאט
אני ממש מבינה אותך כי אני יודעת מזה לאבד מישהו שקרוב אלייך
תדעי שאני תמיד אבל תמיד פה בשבילך לדבר לשתף או לעודד
כרגע אין דרך אחרת אלא רק להשלים עם המציאות
ולהיזכר ברגעים טובים ביחד
ואפעם לא להישבר
עם אי אפעם תרצי לדבר כנסי אליי לאייסיקיו
אוהבת אותך מלאןןןןןןןןןןןןןן
ומשתתפת בצערך מאמי
מור'צי
תודה נשמתתייי
אווהבת אותךךך
QUOTE (hila1990 @ 28/11/2006) וואי ממש ממש עצוב :\ ממש ריגשת אותי .
אני יודעת ששום מילה לא תעזור .. זה כאב שלא ניתן למחוק . מקווה שלאט לאט הכל יסתדר .
גם אם קשה בהתחלה, צריך להתמודד.
תהיי חזקה בובי ..
אם את צריכה משהו אני תמיד פה 318942049.
תודה מאממי שללי
אווהבתת
את כותבת ממש יפה...
עצוב..על מי זה? =\\
QUOTE (hila1990 @ 28/11/2006) [b]אני יודעת ששום מילה לא תעזור .. זה כאב שלא ניתן למחוק . מקווה שלאט לאט הכל יסתדר .
גם אם קשה בהתחלה, צריך להתמודד.
תהיי חזקה בובי ..
אני איתה .
מאמי , ריגשת אותי |:
זה כ"כ עצווווב !
ויפפה .