רוח קרירה נושבת
ואת העצים מטלטלת
טיפות קטנות נוטפות
ואת הכל מרטיבות
צועדת לבד ברחובות
ועל הלחי דמעות זולגות
זולגות זולגות ולא מפסיקות
אך הטיפות אותן מטשטשות
הכאב גדול מנשוא, כה גדול
הלב לא יכול יותר כך לסבול
מעומק הלב הענקתי לך הכל
אהבתי רק אותך יותר מכל
החיים הם לא חיים בלעדיך
בלילות מסתובבת, מחפשת פניך
אני כל הזמן חושבת עליך
חושבת עליך ורוצה רק אליך
זיכרונות מימי עבר בי מתעללים..
איך הכרנו ונעשינו חברים,
איך נשבענו שנישאר יחד לעולמים
ואיך נפרדנו והפרנו נדרים..
עכשיו יש רק כאב והנשמה נשרפת
עכשיו יש רק בכי ואהבה נכזבת
ועכשיו אני לבד, עצובה וכואבת..
=[
-דניאלו'ש-
מדהיםם אבל עצוב
יהיה טוב יפה שלי=]
ממדהים;]
את כותבת ממש יפה
מאמי זה מקסים תמשיכי לכתוב
רואים שכואב לך אבל את חייבת להיות חזקה
תרימי את הראש ותלחמי את תיראי שיהיה טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
דניאלוששששששששש
את רושמת מדהייםםם
כישרוניתתתת
אל תפסיקי לרשוםםם
ופה בשבילך לכל דברר
לפ יווווווווווו
מור'צי 😊
QUOTE (dvir12 @ 22/11/2006) מדהיםם אבל עצוב
יהיה טוב יפה שלי=]
תודה מאמי שלליי
QUOTE (chen-daskal @ 22/11/2006) ממדהים;]
את כותבת ממש יפה
תודה נשמהה =]
QUOTE (נאפי @ 23/11/2006) מאמי זה מקסים תמשיכי לכתוב
רואים שכואב לך אבל את חייבת להיות חזקה
תרימי את הראש ותלחמי את תיראי שיהיה טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה מאמוו'ש
וכן יהיה טוב.. בעז"ה
לאב יוו =]
QUOTE (כרמית+אלעד @ 23/11/2006) מדהים אבל עצוב!
תודה מאמיי
QUOTE (פיקולו @ 23/11/2006) דניאלוששששששששש
את רושמת מדהייםםם
כישרוניתתתת
אל תפסיקי לרשוםםם
ופה בשבילך לכל דברר
לפ יווווווווווו
מור'צי 😊
תודה חייםם שללי
מוואאה
זה כזה מדהיםם..
יש לך כתיבה מושלמתת !
אוהבת אותךך מלא ותמיד פה בשבילךך !
ליאני [:
QUOTE (ליאןןן16 @ 23/11/2006) זה כזה מדהיםם..
יש לך כתיבה מושלמתת !
אוהבת אותךך מלא ותמיד פה בשבילךך !
ליאני [:
תוודהה נשממה שללליי =]]
מוווואהה
-דניאלו'ש-
את כותבת ממש יפהה
יהיה טוב מאמי תהיה חזקה
ועשי טובה אל תזילי דימעה
אפ'חד לא שווה ת'דמעות שלך
חוצמזה את מאבדת נוזלים בגוף ואחר כך את צריכה לקום למטבח ולמזוג לשתות ואז לשתות
הרבה עבודה עזבי אותך
ובשביל מה ? דימעה !
בשביל מי? אחד שלא שווה את זה
תחשבי על זה
אוהבתת מלאא ותמיד פה בשבילךך (:
QUOTE (או7טלי @ 23/11/2006) את כותבת ממש יפהה
יהיה טוב מאמי תהיה חזקה
ועשי טובה אל תזילי דימעה
אפ'חד לא שווה ת'דמעות שלך
חוצמזה את מאבדת נוזלים בגוף ואחר כך את צריכה לקום למטבח ולמזוג לשתות ואז לשתות
הרבה עבודה עזבי אותך
ובשביל מה ? דימעה !
בשביל מי? אחד שלא שווה את זה
תחשבי על זה
אוהבתת מלאא ותמיד פה בשבילךך (:
חחח איזה מאמיי
תודה חיים שלליי
את צודקתת =]
אוהבתתת המוןן
-דניאלו'ש-