את כותבת ממש יפה ומרגש!
ואל תהיי עצובה... לכל דבר יש סיבה..
ואת בכלל צריכה להיות שמחה שזה קרה, היה!
תחשבי שיש מליוני בנות שזה שהן רוצות לא רוצה אותן..
אז תגידי תודה שזה היה.. והיה נחמד וטוב
ויאללה הגיע הזמן להמשיך הלאה, לעבור=]
בהצלחהה ופה בשבילך 3>
QUOTE (אוהבת-וכואבת @ 23/11/2006) את כותבת ממש יפה ומרגש!
ואל תהיי עצובה... לכל דבר יש סיבה..
ואת בכלל צריכה להיות שמחה שזה קרה, היה!
תחשבי שיש מליוני בנות שזה שהן רוצות לא רוצה אותן..
אז תגידי תודה שזה היה.. והיה נחמד וטוב
ויאללה הגיע הזמן להמשיך הלאה, לעבור=]
בהצלחהה ופה בשבילך 3>
תודה מאמי שללי =]]