הרגשתי היום אבודה - פסעתי ברחובות
חיפשתי בכל פינה סימן כלשהו . . עקבות ,
השתקפות פנייך טישטשה את ראייתי
המשכתי ללכת - לא מתייחסת לגורלי ,
ועדיין עינייך מופיעות - נעלמות
כמו משחק בי מתעתעות ,
קולך מהדהד בחוזקה בראשי
מנסה לצאת מכך - להציל את עצמי ,
את הנשימות שלך בכל מקום מרגישה
הלב שלי ? ! נחלש מפעימה לפעימה ,
נפלתי ארצה זעקתי עמוק בתוכי
הדמעה זלגה קרעה את נשמתי ,
התרוממתי והמשכתי בדרכי
מנסה לשכוח - אותך להוציא ממוחי ,
ואז ראיתי אותך מולי והכל התהפך
ידעתי - הפעם הלב שלי הסתבך .
אווווח יצא מעעעפן ||:
עזבו זה פשוט שצריך לשחרר
אז יוצאים דברים כאלה 😕
אווהבת 3> #
מה מעפןןן??
מאמי יצא לך מהממםם
כמו כל קטע שלךך
חולה על הכתיבה שלךךךךךךךך
אוהבת המוןןן
רוותמי =]
את כותבת כל כך יפה.. [=
שמתי את "אחד כמוך " באווי שלי.. =]
את יודעת מי אני נכון?
זאת אניי.. נוועה.. ביקשתי מימך שתיכתבי בשבילי שיר שאפשר לשיר אותו חח..
כבר לא משנה.. ניראלי אני ירד מהעניין הזה
יואווו את כותבתת מוושלם!!!
כל אווי שלי יש בו שיר שלך חחח.. [=
תמשיכי ליכתוב ת מ י ד !
אווהבת..
נועוש (:
תודה בנות 😊
נועה יוואוו את מ א מ י ^&
שמחה שאהבת , הרגשה טובה לדעת שהדברים שאני כותבת באווי שלך [:
אווהבת 3> &
מה מעפן מה?!?!?
זה משהיםםםםםםםםםםםם
ואת פשוט מוכשרתתתת
אל תפסיקי לרשוםםםםםםםם
מדהיםםםםםםםםם
אהבתי נוראאאאאאאאאאאא
לפ יוווווו
מור'צי 😊
מעפפפפפפןןןןן?!????!?!!
הלוואי שיהיו לי שירים 'מעפנים' כאלהה
מותק זה מדהיםםםםם
הכתיבה שלךךך מהממממממתתת
אל תפסיקי לכתוובב!
-דניאלו'ש-
בנות שללי ?!
שוב תודהה
אווהבת מללא !
מעפן?! תעריכי את מה שאת כותבת
כי את כותבת ממש יפה
את יודעת לבטא מלא דברים
מעבר למילים שיש שם
אהבתי תמשיכי לכתוב מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יצא ממש ממש יפפה
משיכי לכתוב תמיד;]
מאמי בחיים אל תפסיקי לכתוב זאת הדרך הכי טובה לשפוך דברים =]
יצצא יפפה לאללה =]
מדהייייייייייים וכ"כ נכוןןןןןן!!!
מאמי למה שתוותרי עליו הא?
ייקח זמן ואולי זה יהיה קשה אבל לכי ותשיגי אותווווווווו!
בהההההצלחחחחחה