זהה כזה מדהיםםם !!!
ישש לך כתיבהה כל כך מרגשתת..
אפילוו הזדהתי :| מכירהה ת'הרגשהה הזאתת..
אלל תפסיקי לכתובבב !
אוהבתת מלאא
ליאני [:
|
![]() |
![]() |
אתר האהבה הישראלי