תודהה חןן ! שמחה שאהבתת [:
אוהבתת מלאא
ליאני 😊
QUOTE (liatitati @ 03/11/2006) 😊
זה הדבר הכי יפה שקראאתתי
ממש יפה בבוובבי#,!
רייגששת1!!!!!!!!!!!
תמשייככיי לכתוווווב,
תאמייייד!
את עושה את זה כזזזה מוששלם!
אהבתתי ברממוות מאמי!$
3>3>3>
-ליאאתו'ששלללך-
...
תודהה טוניטהה ((:
אוהבת'ותךך !
😢 😢 😢
ליאני .. כאילו כתבת את זה עליי ..
זה כל כך משקף את התקופה שלי עכשיו שזה לא יאומן ..
את כותבת מדהים מאמי, אהבתי ..
תודה חמודות..שמחה שאהבתן [:
לירני- כמו שאמרתי לך בתגובה אצלך- אני בטוחה שזה יעבור! והזמן כבר יגרום לו להבין מה הוא הפסיד..
אוהבת מלאא
ליאני (: