רצית להגיד לו,
רצית שידע,
שידע מה לך בלב
שיבין מה את מרגישה..
שידע שאת רוצה אותו קרוב
בכל דקה, בכל שניה שעוברת.
שידע שלך כבר כלום לא חשוב
ורק עליו את חושבת..
שירגיש, שיבין
מה אומר לך הלב
שיבין, שידע
שהוא גורם לך כאב..
רצית רק להגיד לו
בשלוש מילים קטנות
כמה שחיוך אחד שלו
יכול את עולמך לשנות
אבל הוא נסע
ויותר הוא לא ישוב..
הוא עזב מבלי לדעת
כמה שלך הוא חשוב..
הוא הותיר אותך כאן
עם הלב הקטן שנשבר,
הלב שרצה, שאהב
אך כאילו מפניו נסגר.
עכשיו?
עכשיו את לבד
נזכרת בפניו, בחיוכו המושלם
בריחו הממכר שהיה לך כסם..
בגופו השרירי
שלידו תמיד הרגשת מוגנת,
במחמאותיו הכובשות
שבזכותן תמיד הרגשת כוכבת,
בבדיחות שסיפר בכל יציאה
שגרמו לך לצחוק כאילו הייתי שיכורה,
בתשובותיו החכמות
שהערצת כל-כך,
במגע ידו
העדין, הרך..
אך הכל
הכל רק זכרונות..
הא עזב, הוא נסע
הותיר את לבך לסבול
ועכשיו, רק דבר אחד את לא זוכרת,
דבר קטן שיכול היה את חייך לשנות,
דבר פעוט- רק שלוש מילים קטנות..
שלוש מילים שהפרידו ביניך לדבר שלו כה השתוקקת
שלוש מילים שיכלו לרפא את הכאב, האכזבה
שלוש מילים, רק שלוש מילים קטנות
שיכלו להכניס לחייך - אהבה..
אוהבתת..
ליאני [:
😊
זה הדבר הכי יפה שקראאתתי
ממש יפה בבוובבי#,!
רייגששת1!!!!!!!!!!!
תמשייככיי לכתוווווב,
תאמייייד!
את עושה את זה כזזזה מוששלם!
אהבתתי ברממוות מאמי!$
3>3>3>
-ליאאתו'ששלללך-
ואוייי.. מאמי זה מהההמםם!!
באמת יפהה... ומרגשש..!!
תמשיכי לכתוב ככה..
אוהבבבת.. מווואה
-עינב-
איי זה כזזזזה מדההההים ! %
אמיייתי ?
אאאאאוווווווויייייייייייייי
מאמי זה פשוט מדהיםםם
אני עם דמעות בעיניים באמאא!!
גאדד איזה כתיבה נדירה יש לךךךך
את פשוט מוכשרתת מאמיי!@#
אהבתי כל כך את הקטע את פשוט לא מבינה כמהההההההה
מאמי כנסי אליי לאייסי אם באלך 214708921
או למסן
rotembi8@walla.com
אוהבת המוןןןןן
רותמי =]
פשוט מדהים!
את כותבת בצורה ממש מושלמת!
פשוט אין לי מילים!
ממש אהבתי מאמי!
יאאאמממהההה
איזה מדהיםםםםםםםםםם
את כותבת מממששש מעללללללףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אהבתיי ברמווותתת
-דניאלו'ש-
וואו איזה תגובות מרגשות..!
ממש התלהבתי כשקראתי.! חח
אני שמחה שאהבתןן..
ושחי- לא, זה לא אמיתי..וטוב שכך..:]
אז בקיצור, תודהה רבהה בנות !! לכולכןן !
אוהבת אותכן הכי בעולםם !
ליאני (:
אמאאאאאאאאאאאאאא
את פשוט מוכשרתתתתתת
אין לי מילים לתאר עד כמה את מוכשרתת גאאאאאאאאאאאד!
אל תפסיקי לכתובבב
פשוט מושלםם!!
לפ יוווווווווווווווווווווווווווו
מור'צי 😊
זה נשמע כאיילו על מישהי
שאוהבת את ההוא שהולך לטוס לאמריקה
לרגע חשבתי שהוא טס . חח
עזבי , יש לי דימיון מפותח [:
זה כזזה יפפה !
את ודניאלל !!
אנחנו בדיוק בשיחה הזאתת עכשיוו..חחח
תפנימו- אני לא אוהבת אותו !
אוהבתת אותך מלאא !!
חחחח זה לא רעעיון שלי ואת יודעת
אני שמעתי מאחרררים
ובטווח יש לך משהו אליו
אחרת לא היו ממציאים סתם .
מי אמר את זה בכלל ?
ותודהה רבהה מורצ'י !!
שמחה שאהבתת [:
אוהבת אותךך המוןןן
ליאני (:
איזהה אחריםם ?!
דניאל במקרהה ?! או רעותת ? חח
אחרים . לא זוכרת מי
תמיד רעעות הייתה אוממרת
חח אני לא בורחת , אל תדאגי [: