חמוד הוא כן......אבל תכף תשמעי
אני עכשיו בידיוק כותבת בובה =]
את רועי הכרתי בשין =]
חחחחח ואני לא מושפעת ........
הכרנו בשין ולא ממש דידברנו
פה ושם שיצא שלחנו אחד לשני הודעעה
בשין הוא שם תמונה אחת והוא פשוטטטטטט היה מושלם .. כמו שאומרים
"תמונה אחת שווה אלף מילים"
אחר כך ניפגשנו ברוק העצמאות...הוא ידיד של בת דודה שלי
אז ראיתי אותו..והוא אמר לי שאני ילדה יפה וזה...
התלהבתי ממנו..אבל הוא לא היה נירא לי כמו בשין
באתי הביתה..ב7 וחצי לפנות בוקר
הלכתי לישון
ולמחורת..דידברתי עם רועי כל היום
הוא אמר לי שאני יפההההה ומתוקה ועוד מלא מחמאות.....
איכשהו...התחלנו בקשר
ניפגשנו הרבה הוא היה בא לדודה שלי הביתה הייתי הולכת עם חברה שלי קים אליה
היינו ביחד......עד שהתנשקנו.....
בפעם הראשונה שהתנשקנו..זה היה אצל בת דודה שלי בננין
ובידיוק הפריעו לנו והפסקנו =/
רועי היה ילד יפה וחמוד ויש לו גם אופי טוןב..אבל מה שלא ממש התחברתי אליו
זה הדיבור שלו..והקול שלו
הוא היה כמו שאומרים "נשנש"...זה קצת הפריע לי כל החברים שהיו לי עד עכשיו
היו "ערסים קטנים "
אזזזזזזזזזז חבר נשנש ? עוד לא היה לי...חחחחחחחחח =]
העניינים התפתחו..כל היום בטלפון באיסיקיו
הוא ידע הכל עליי כולל שלומי הוא ידע ששלומי האהבה הגדוה היחידה שלי
ואני גם ידעתי אליו...רועי היה ילד שהיה ניפגע מהרבה דברים
הוא סובללל מהרבה דברים....לא במחלות חס וחלילה
אבלל מבחינת חברים......קשה לו
וטטיפוס כזה לא ממש בשבילי חשבתי..חשבתי ככה אבל לא עשיתי עם זה כלום !!@
הוא התיחס אלי הכי יפה בעולם..עד שכבר נהיינו בקשר
ואני הייתי מבולבלבת אחרי שהיינו ביחד............מכירים תתחשוה של.....מה עשיתי?
בידיוק אחרי שאת כבר עושה את זה......
זה היה מה שקרה לי
המשכתי בקשר נתתי לזה לזרום.וזה עצר כמה פעמים
לא התחברתי אליו..לא אהבתי תדיבור שלו והקול שלו קצת השפיע כזזה
סורריי =/
התנשקנו כמה פעמים .......
וגמרנו את זה אחרי חודשיים וחצי ככה של קשר..לא היינו חברים...סתם דשר כזה והוא עדיין אוהב אותי
ניפגשנו יום שישי אחד אצל דודה שלי
ישנתי אצלה....יצאנו לגינה..דיברנו מלאאאאאאאא על הכל שם זה ניגמר
הוא הגיע למצב שהוא חיבק אותי ואמר לי מה אנחנו
ואמרתי לו שאני לא יודעת מה אנחנו....
אמר לי במילים האלה : בר מה אחנו
בר: אנחנו מה שאנחנו..חחחח
רועי : למה את מתכוונת...
בר: אתה מתכוון לחברים?
רועי : כן...
בר : שמע אני מרגישה אלייך דברים...אבל הקטע של המרחק וזה
אני רגילה שיש לי חבר אני קרובה אליו ורואה אותו הרבה פעמים
המרחק ביני לבינך זה קצת הרבה...זה משפיע
רועי נעלב....כמו מכל דבר שקורה לו וזה אחד הדברים שעיצבנו אותי
אני אוהבת ילד שהוא גברררררר שיודע איך לתהנהג ולא ניפגע מכל דבר....
כי יכלנו לדבר ולהגיע להסכמה אבל הוא נעלב והלך..נתתי לו ללכת ישבתי לבד על הנדנדה
חשבתי מה עשיתי הרגשתי חרא..התקשרתי לחברה שלי והיא אמרה לי בר לכי תדברי איתו ותסבירי לו בידיוק למה את מתכוונתת.......
זה מה עשיתי
הלכתייי וראיתי אותו יושב על המדרכה..ניכנסו לבית של דודה שלי
ישבנו במרתף שלה...
יש שם טלויזיה וספות ענקיות.......ישבנו בספה והוא שם אליי תראש
העברנו תקטע של המרחק..לא חשבנו על זה בכלל
סתם ישבנו ודיברנו רגיל
עד ששוב התנשקנו =/
ואז אחרי זה הוא אמר לי...
רועי : אזזזזזז איזה קו מגיע לבית שלך?
אני שתקתי..לא עניתי
אני חושבת לעצמי עכשיו שאם היית יבאמת רוצה אותו ישר הייתי עונה לו...ישר
אבל עברלי משהו בראש
הוא חזר על המשפט הזה כמה וכמה פעמים עד שהוא לקח תרגליים שלו והתחיל לבכות
ואמר בר פה זה ניגמר הבנתי אותך את מנצלת אותי !@
הרגשתי חראאאאאאאא ומגעילה אבל ל איודעת לא שמתי לב מה עבר לי בראש
אני לא עניתי לו הרי..........
הוא הלך..ורשם לדודה שלי באיסיקיו
תגידי לבר......שהבנתי אותהההההה והבנתי תכוונות שלה
אחרי זה התקשרתי והוא ניתק או שסגר את הפלאפון או שבכלל לא ענה
האואים שלו היו מגעילים ........ מחק את השין
ה=כ=ל !@
הרגשתי חראאאאאאאאא.....שפגעתי בו בלי לשים לב
דיברנו וזה ניגמר...פשוט ניגמר !@
אחרי חודש..היה לי יום הולדת
הוא בא והפתיע אותי בבית שלי..אחרי שלא דיברנו מלא זמן
התרגשתי הוא קנה לי דובי גדול ומלא בלוניםםםםם
אבל הקשר..לא היה משהו
אמרתי לו תודה וחיבקתי אותו וישבנו ודיברנו עד איזה 8 בלילה
מהצהריים.....
זהו...שכחתי אותו כבר
פחות חושבת עליו..ואני לא יודעת מה איתו מה הוא חושב
ואחרי מלא זמן שחשבתי שאני ישכח את שלומי.............שוב אני מאוהבת בו !
יותר מתמידדדדדדדדדדדדד
ואין לי מושג מה לעשות.......
מקווה שאהבתם 😊
ואי מדהים הרועי הזה אוו!!
בלך להביא אותו אלי?;]]]חחחח
הממשך
יאואווא איזה יפה ברושש
מסכןן רועעעעי 😢
תמשיכיי
אוהבת אותך הכי בעולםםםםםם
ואוווו סיפורר מדהים.. ותקשיבי שראיתי את ההתחלה אשכרה פחדתי הייתי בטוחה שכתבו את זה עליי חחחח זה ב=ו=ל אבל ב=ו=ל מה שקרה לי.. חחחחחח
תמשיכיי מאמייייייי