פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד "גם הידידים הכי טובים מתאהבים &quot...

"גם הידידים הכי טובים מתאהבים "

✍️ ברוש-הנסיכה 📅 21/10/2006 21:25 👁️ 754 צפיות 💬 23 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
אז ככה......אני חדשה פה בזכות החיים שלי :]
ואני מקווה שתאהבו את מה שאני כותבת...ואולי תבינו מישם משו כלפי החיים

נתחילללללללל ?
😁

אני אוהבת אותו......כבר שנה וחצי......
הכרתי אותו ביום הולדת שלי בזכות חברה שלי..שחר
אני ושחר רבנו כמה ימים לפני היום הולדת שלי =/
כל היום הולדת.בביצפר...במשך כל היום היא אפילו לא אמרה לי מזל טוב
ולא שום דבר אחר וזה כל כךךך הפריע לי
המשכתי ברגיל .. כאילו שכלום לא קורה..אני צריכה להיות שמחה כי יש לי יום הולדת 😊
בערב...שיצאנו לחגוג לי בנאפיס את היום הולדת עם כל החברות שלי וידידים
שחר באה ועשתה לי הפתעה.....הזמנתי אותה שתבוא ולא ממש ידעתי םא היא תבוא
עבר לי בראש מחשבות..היא תבוא? אכפת לה ממני ?
ובסוף היא באה..עם הרבההההההההההה בלונים והרבה שמחה ואמרה לי מזל טוב ושהיא לא דבירה איתי במשך כל היום בגלל שהיא רצתה לעשות לי את ההפתעה הזאת..התחבקנוווו כל כך הרבה זמן שלא רציתי להפסיק
ומאחוריה..עמד ילד בשם שלומי ומאותו רגע שראיתי אותו....התאהבתי !@
פשוט אהבה ממבט ראשוןןןןן.........לא חשבתי מתישהו שזה יקרה לי כן ?
פשוט ק-ר-ה-........
ישבנו בספסל חיכינו שכולם יבואו לחגוג לי........שלומי התיישב לידי מבלי להכיר אותי
נתן לי נשיקה כזאת רכה על הלחי ואמר לי מזל טוב ומאותו הנשיקה הזאת
ידעתי שיהיה משהו בינינו...לא ידעתי בידיוק מה
אחרי היום הולדת הנפלאה שהחברות שלי עשו לי אמרתי לשחר שתביא לי את האיסיקיו של שלומי
היא הביאה לי את המספר ודיברנו :
בר: שלומי ?
שלומי : מי זאת ?
בר : בר חברה של שחר...
שלומי : אה מה קורה מאמי...

ככה התחילה השיחה ונימשכה...
אחרי כמה ימים שכבר דיברנו ברצף באיסיקיו ... וכל הזמן ראיתי אותו ודיברנו
הגענו למצב של :
שלומי : אז מה אחותי הקטנה ?
בר : חחחחחחח מה אחי....
שלומי : מהיום את אחותי הקטנה ורק עלייך אני שומר ואני מת עלייך
בר: חחחחחחחחחחח גם אני עלייך אחי הגדול 😉

אחר כך הבנתי שיש בינינו קשר של אחים....
כל היום היינו מדברים..בטלפון ..ניפגשים..היינו יושבים בגינה
הבנתי מה יש בינינו לא ציפיתי למשהו אחר ממש
אהבתי תקשר הזה..אפילו מאודדדדדדדדד
היה יום אחד שהוא היה אצל חברים שלו בבית שהם תאומים
והם עשו רדיו כזה..והוא אמר לי להכינס לשמוע והוא הקדיש לי שיר : השיר הבא מוקדש לילדה הכי יפה בראשון בר אני אוהב אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך "
ושם לי את השיר קטנטנה
עד שאחרי שלוש חודשים בערך לא ציפיתי שזה יקרה..לא ידעתי....אבל התאהבתי !@
ואמרתי לעצמי לא יכול להיות אנחנו כמו אחים הוא מספר לי הכל ואני מספרת לו הכל זה לא יכול להיות
אם אני יגד לו שאני אוהבת אותו בעצם זה יהרוס ה=כ=ל !@
אני לא יכולה להגיד....כמה זמן שלא סיפרתי לאף אחד על הרגשות שלי
ואחר כך התייעצתי עם חברה שלי .. ואמרה לי שיש מצב שאני באמת אוהבת אותו
היינו הרבה ביחד ורוב הסיכויים שכן
החלטתי להמשיך עם זה רגיל
והשיחות שלי ושל שלומי השתנו מבלי שאני יגיד לו על הרגשות שלי
וחשבתי אחרי כמה זמן שגם הוא אוהב אותי
תמיד שהיינו בפיצה...בשכונה היה מכולת והייתי קונה לו סוכריית זום
והיה יום שהחבאתי את הסוכריה מאחורי הגב ואמרתי לו נו תנסה לקחת לי
והוא נתו לי נשיקה ארוכה בלחי...........השיחות המשיכו והמשיכו
עד שאמרתי לו מה שאני מרגישה ובמילים האלו הוא אמר לי ככה :
ברוש מאמי אני לא רוצה לפגוע בך אני מרגיש שלא יצא מזה חברים אני ואת כמו אחים את כמו אחות קטנה בשבילי ואני לא רוצה לפגוע בך מבינה?
ואמרתי כן...הבנתי
ומישם הכלללללללללל אבל הכל השתנה
זהו זה כבר לא שלומי ובר האחים שכל היום מדברים
זה שלומי ובר..פשוט שלומי ובר !
המשכתי לאהוב אותו...הרבה הרבה זמן
היו בינינו לפעמים ריבים ....ועוד פעם ריבים
וזהו הקשר בינינו פשוט נהרס
ואני רציתי לחזור לקשר הקודם לא היה לי טובבבבב ככה...........
עבר מלא זמן..אני ושלומי כבר לא מדברים
זה הפך נירא לי לשינאה ואין לי מושג למה
עדדדדדד שחברה הכי טובה שלי אמרה לי שהיא אוהבת אותו גם........רבנו
כעסתי .......... ואת מה שקרה אני ישאיר לכם לפרק הבא

עצוב ויפהה :]
ברוששששש אני אוהבת אותך אחותי 😊 ויהיה טוב תמשיכי
מווואה שבוע טוב
המשך מאמי ,‏‎
אליו תודה מאמי אני ימשיך יותר מאוחר בובי
יפה מאמי [:
צה' המשכי..!
והיום אה?@ 😊
😁 😛 חחחחחחחחחחחיייםםם יפים שלי
זה מה שאת
סיפור יפה
אוהבת מללללללללאאא 😁 😛 😁 😛
חחחחחחח מורגי חיים יפים שלי
אני אוהבת אותך הכ שבעולם !@
וליאת..אני ימשיך תסיפור אחר כך

וכן היום :/
התחלה יפההה :] אהבתייי
המשךךךךךךךךךךךךךךךךך
ייאלה מתיי המשך בובי?
מחחכה!
אה ואת מוזמנת לקרוא ת'סיפור שלי (:
"פשוט אהבה"

[:
אוויוייי.י...

מאממי
הממשךך
דחוףף.
כעסתי אלייה..מאוד...
היא אמרה לי
"בר אני לא רוצה לפגוע בך אני אוהבת אותך ואמרתי לך את זה כדי שתידעי ושאני לא יסתיר את זה ממך לא יודעת איך זה קרהלי ולמה "
לא ידעתי מה להגיד לה השתתקתי...והלכתי
שבועע שלם של מחשבות
שבוע שלםםםם שלא ידעתי מה לעשות
שבוע שלםםם שלא ידעתי איך להגיב לזה...הרגשתי חרא
שהחברה הכי טובה שלי מתאהבת בילד שאני אוהבת

טוב..רבנו
פשוט לא דיברנו !@
כעסתי אליה שלא יכלתי להתסכל לה פשוט בעיינים
הילדהההההה שאני הכי מערכיה בעולם
החברה אחת הטובות שלי..ליאת
הילדה שתמידדדדדדדדדדדדדדדדד עוזרת לי
החייייים שלי !!
דיברה איתי על זה..הייתה איתי תמיד מתי שצריך
והסבירה לי מה היא חושבת עלזה
קצת למדתי ממנה ..ופשוט לא דיברנו אני וטל חברה שלי
לא דיברנו מלא זמן
במשך חודשיים...עברו כבר מלא חודשים
התחבר אליי מישהו לאיסיקיו
בשם : החתיך עם כבל מאריך
שם מוזר נכון ?! גם אני לא ממש הבנתי..אבל אישרתי =]
הילד אומר לי שהוא חבר של שלומי הילד שאני אוהבת .........אמר לי שאני יתרחק ממנו
וקילל אותי ואמר לי מלא דברים שפשוט ניפגעתי מהם..הגעתי למצב של בכי ...... נחנקתי כבר
אמר לי שאני מסכסכת בין שלומי לטלל..שאני יתן להם להיות ביחד
ועוד מלא דברים !@
ששלחתי לשלומי הודעה..אחרי שרבנו
אמרתי לווווו שלא ישלח לי את החברים שלו להגיד לי כאלה דברים שמי הוא בכלל ועוד מלאדברים מעצבים
שלומי קילל אותיייייייייי כמו לא יודעת מה.......אמר שזה לא הוא
ורבנו ! !
שוב רבנו..................... 😢
מלא זמן שלא דיברנו .. כבר פחות חשבתי עליו
החתיך עם הכבל מאריך כבר לא התחברל איסיקיו
הכל היה נחמדדדדדדדד לי

עדדדדדדד שהכרתי מישהו בשם רועי 😊
יאו ברי איזה עצוב =\
מעניייין מי זה הילד הזה...
תמשיכי יפה שליי אוהבת אותך הכיי בעולםם 😛
יא איזה עצוב
נראה לי בר פתחה אייסי במשתמש בשם הזה " חתיך עם קבל מאריך "
ואי המששך
איזה עצוב ! =[
יאוו מכירה//;
הממשך
סעמממק
תמיד הם שולחים חברים מה הם לא "גבר" בשביל להגיד לבד??
מקווה שרועיי הזה חמווד =]]

הההמממשששך
דחוףף

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך