אז ככה......אני חדשה פה בזכות החיים שלי :]
ואני מקווה שתאהבו את מה שאני כותבת...ואולי תבינו מישם משו כלפי החיים
נתחילללללללל ?
😁
אני אוהבת אותו......כבר שנה וחצי......
הכרתי אותו ביום הולדת שלי בזכות חברה שלי..שחר
אני ושחר רבנו כמה ימים לפני היום הולדת שלי =/
כל היום הולדת.בביצפר...במשך כל היום היא אפילו לא אמרה לי מזל טוב
ולא שום דבר אחר וזה כל כךךך הפריע לי
המשכתי ברגיל .. כאילו שכלום לא קורה..אני צריכה להיות שמחה כי יש לי יום הולדת 😊
בערב...שיצאנו לחגוג לי בנאפיס את היום הולדת עם כל החברות שלי וידידים
שחר באה ועשתה לי הפתעה.....הזמנתי אותה שתבוא ולא ממש ידעתי םא היא תבוא
עבר לי בראש מחשבות..היא תבוא? אכפת לה ממני ?
ובסוף היא באה..עם הרבההההההההההה בלונים והרבה שמחה ואמרה לי מזל טוב ושהיא לא דבירה איתי במשך כל היום בגלל שהיא רצתה לעשות לי את ההפתעה הזאת..התחבקנוווו כל כך הרבה זמן שלא רציתי להפסיק
ומאחוריה..עמד ילד בשם שלומי ומאותו רגע שראיתי אותו....התאהבתי !@
פשוט אהבה ממבט ראשוןןןןן.........לא חשבתי מתישהו שזה יקרה לי כן ?
פשוט ק-ר-ה-........
ישבנו בספסל חיכינו שכולם יבואו לחגוג לי........שלומי התיישב לידי מבלי להכיר אותי
נתן לי נשיקה כזאת רכה על הלחי ואמר לי מזל טוב ומאותו הנשיקה הזאת
ידעתי שיהיה משהו בינינו...לא ידעתי בידיוק מה
אחרי היום הולדת הנפלאה שהחברות שלי עשו לי אמרתי לשחר שתביא לי את האיסיקיו של שלומי
היא הביאה לי את המספר ודיברנו :
בר: שלומי ?
שלומי : מי זאת ?
בר : בר חברה של שחר...
שלומי : אה מה קורה מאמי...
ככה התחילה השיחה ונימשכה...
אחרי כמה ימים שכבר דיברנו ברצף באיסיקיו ... וכל הזמן ראיתי אותו ודיברנו
הגענו למצב של :
שלומי : אז מה אחותי הקטנה ?
בר : חחחחחחח מה אחי....
שלומי : מהיום את אחותי הקטנה ורק עלייך אני שומר ואני מת עלייך
בר: חחחחחחחחחחח גם אני עלייך אחי הגדול 😉
אחר כך הבנתי שיש בינינו קשר של אחים....
כל היום היינו מדברים..בטלפון ..ניפגשים..היינו יושבים בגינה
הבנתי מה יש בינינו לא ציפיתי למשהו אחר ממש
אהבתי תקשר הזה..אפילו מאודדדדדדדדד
היה יום אחד שהוא היה אצל חברים שלו בבית שהם תאומים
והם עשו רדיו כזה..והוא אמר לי להכינס לשמוע והוא הקדיש לי שיר : השיר הבא מוקדש לילדה הכי יפה בראשון בר אני אוהב אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך "
ושם לי את השיר קטנטנה
עד שאחרי שלוש חודשים בערך לא ציפיתי שזה יקרה..לא ידעתי....אבל התאהבתי !@
ואמרתי לעצמי לא יכול להיות אנחנו כמו אחים הוא מספר לי הכל ואני מספרת לו הכל זה לא יכול להיות
אם אני יגד לו שאני אוהבת אותו בעצם זה יהרוס ה=כ=ל !@
אני לא יכולה להגיד....כמה זמן שלא סיפרתי לאף אחד על הרגשות שלי
ואחר כך התייעצתי עם חברה שלי .. ואמרה לי שיש מצב שאני באמת אוהבת אותו
היינו הרבה ביחד ורוב הסיכויים שכן
החלטתי להמשיך עם זה רגיל
והשיחות שלי ושל שלומי השתנו מבלי שאני יגיד לו על הרגשות שלי
וחשבתי אחרי כמה זמן שגם הוא אוהב אותי
תמיד שהיינו בפיצה...בשכונה היה מכולת והייתי קונה לו סוכריית זום
והיה יום שהחבאתי את הסוכריה מאחורי הגב ואמרתי לו נו תנסה לקחת לי
והוא נתו לי נשיקה ארוכה בלחי...........השיחות המשיכו והמשיכו
עד שאמרתי לו מה שאני מרגישה ובמילים האלו הוא אמר לי ככה :
ברוש מאמי אני לא רוצה לפגוע בך אני מרגיש שלא יצא מזה חברים אני ואת כמו אחים את כמו אחות קטנה בשבילי ואני לא רוצה לפגוע בך מבינה?
ואמרתי כן...הבנתי
ומישם הכלללללללללל אבל הכל השתנה
זהו זה כבר לא שלומי ובר האחים שכל היום מדברים
זה שלומי ובר..פשוט שלומי ובר !
המשכתי לאהוב אותו...הרבה הרבה זמן
היו בינינו לפעמים ריבים ....ועוד פעם ריבים
וזהו הקשר בינינו פשוט נהרס
ואני רציתי לחזור לקשר הקודם לא היה לי טובבבבב ככה...........
עבר מלא זמן..אני ושלומי כבר לא מדברים
זה הפך נירא לי לשינאה ואין לי מושג למה
עדדדדדד שחברה הכי טובה שלי אמרה לי שהיא אוהבת אותו גם........רבנו
כעסתי .......... ואת מה שקרה אני ישאיר לכם לפרק הבא





