אם משו מפריע לך בעצמך תשני אותו.... תתלבשי נורמלי תסדרי ת'שיער כמו שאת באמת רוצה שהוא יהיה..את רוצה אותו חלק? תעשי פנים הוא יבש? שימי מסכות עד שהוא לא יהיה יבש שימי קרם ...
קחי את אחת החברות שלך שלדעתי מתלבשת יפה והיית רוצה בגדים כמו שלה שתבוא איתך ותעזור לך לקנות בגדים יפים... תתאפרי אפילו קצת... אבל אם זה ישפר ת'מראה שלך ויתן לך להרגיש יפה זה שווה את זה
ברוש:]
תוודה אבל לא ניראלי שאני יוכל לשים מסכות על השיער
כאילו הוא לא כל כך יבש..
הוא נפוחח.. אבל אני כבר יעשה דילול
תגיבו לי עוד קצת פליז..
אני פשוטט אבבודה =/
כבר אני לא יודעת מה לעשות..
ואתם היחידים שיכולים לעזור לי.. אין לי חברות ממש טובות שיעזרו לי בדברים כאלה ואתם ?? מומחים לזה..
יש לי כמה דברים לספר לכם...
אבל תגיבו קצת (:
אם את צריכה עצה או משו
כנסי אלי
261006286
אלין (: