טוב אז בשביל שאני לא יציף ת'פורום היאפה הזה בהודעות שלי ויבקש מימכם כל הזמם עצות אני פשוט נותנת לכם חלקים גדולים מהיומן שלי.. היומן הפרטי שלי..
שם אני רושמת איך עבר לי היום.. ומה היה.. וכל מני כאלה.
קיצר זה יהיה הסיפור שלי.. סיפור החיים שלי
וכמובן עם תוכלו תעזרו לי.. כי זה לא בדיוק סיפור.. לרוב אני מביאה לכם בשביל שתעזרו לי בשביל שאני לא יצטרך להציף ת'פורום סתם..
ורק שתדעו שאני עושה את זה ביגלל שאני ממש סומכת עליכם =]] ואני יודעת שאתם עוזרים לי ושעם תעשו את זה הכל ישתפר ובגדול
אז שנתחיל?
תאריך : 16.10.2006
אני מרגישה כל כך טוב עם עצמי אחרי שעזרתי לשיר כשהייתה בדיכאון.
מרוין, ילד אחד שאהב אותה מתחילת השנה כועס נורא על זה שהיא עם גיא בזמן שהוא אוהב אותה.
הוא ממש חושב שהיא רכוש שלו וזה מזה עיצבן אותי
התחלתי לדבר איתו באיסיקיו עד שהוא הבין שלא שווה לו להתייחס אליה כל כך מגעיל ביגלל זה כי הוא חייב להבין ששיר לא רכוש שלו וזכותה לעשות מה שבראש שלה.
אני כלכך לא מבינה ת'בנים האלה.. מי הם חושבים שהם?..
הם כל כך מעצבים, רק לפגוע ולגרום סבל הם אוהבים.
אחרי שהצלחתי לסדר את כל העניין שיר כל כך שמחה ואמרה לי תודה והכל וממש ממש שמחתי.
זה כיף נורא לעזור למי שאוהבים.. ואותה אני ממש אוהבת.. בתור חברה.. אחות..
הקטע שהכי ביאס אותי זה שהיא לא מביאה לי 'תיחס הזה בחזרה.
היא לא מקשיבה לי ועוזרת לי כשאני צריכה אותה
כשאני מדברת אלייה היא לא משקיבה
כשאני מחפשת אותה היא לא נימצא
אני לא מסתובבת איתה בהפסקות, בקושי מדברת איתה באיסיקיו.. בקושי מתקשרת אליה..
הרי זה ברור שהיא לא חברה שלי
אבל אני עזרתי לה כי אני אוהבת את זה..זה כיף לעזור..
אני פשוט לא מאמינה שאני חושבת שהיא באמת חברה טובה שלי
בדיוק אתמול דיברתי איתה על משו ומה יצא בסוף? שאני ממש הצפתי אותה באיסיקיו , היא ביכלל לא עונה
היא בעצם קוראת את מה שאני כותבת ולא עונה לי
וכשאני שואלת אותה על זה היא בתירוץ שאין לה מה להגיד
למה היא משחקת אותה חברה שלי עם היא אל כזאת?
אני כל כך לא מבינה את זה.
תאריך : 17.10.2006
הריאל, אחד הילדים היפים מההסעה שלי ומהבית ספר שלי מתנהג אליי נורא יפה
פיתאום הוא יותר קרוב אליי, יושב לידי, שומע איתי מוסיקה ומדבר אליי נורא יפה
בבית ספר לפעמים הוא דוחף אותי בצחוק והיום כשחיכינו להסעות הוא עמד לידי ושאל ככה סתם " מה נישמע נועלה? " ואני הייתי בהלם כל כך שהוא שואל אותי את זה.. הוא בחיים לא התעניין בשלומי ולא הייתי מזיזה לו.
אמרתי לו שהכל סבבה וכאן הסתיימה השיחה וכל הזמן הוא הסתכל עליי .
כל כך נידלקתי עליו אבל אני יודעת יפה מאוד שהוא לא ישים עליי בחיים.. בכל זאת יש את נוי המקובלת.
היא די זונה אפשר להגיד.. היא ממש קלה להשגה.. וכל החיים שלה זה בנים,בנים,בנים אה.. ושכחתי.. בנים.
כל הזמן היא אומרת לי
" עם אני יזיז ת'תחת שלי הריאל יהיה שלי "
" עם בא לי עמית יהיה שלי תוך שנייה "
" לביא רוצה לחזור אליי ואני לא הסכמתי לו "
" התאהבתי בשגיא זה שפגשתי בפעילות המים ואנחנו חברים "
" זה שהפעיל תמכונה בשחק אותה התאהב בי ורצה אותי ולא הסכמתי לו "
" בא לי על גלעד.. "
וככה זה כל הזמן !
היא לא מפסיקה לדבר על בנים ואזה משגע אותי..
איך היא משיגה את כל הבנים האלה?..
מה היא עושה שכולם רוצים אותה?..
ואני ממש לא רוצה שהריאל יתאהב בה, זה ממש יבאס אותי כי כל בן שאני רוצה בחיים היא לקחה לי.
והאמת? היא ממש לא יפה.
יש לה שיער יבש ושחור [ אחרי שהיא צבעה אותו ] ציפורניים ארוכות.. שיניים עקומות ושבורות.. שפתיים יבשות כאלה.. [ איכככס ] משקפיים..
הדבר היחדי שיפה אצלה זה הגוף והיא כל זמן נוגעת בציצים שלה ובתחת שלה ואומרת כל מני מילים שגורמים לבנים לרצות אותה כי היא קלה להשגה אפשר בשנייה לנצל אותה.
עוד משו שהיה היום חוץ מזה..
אוראל, אחד הילדים שאהבתי פעם..ואני עדיין אוהבת.. בערך.. כי נידלקתי על הריאל ממש.! עיצבן אותי חבל"ז
אני כשניגמר ההפסקה עברתי בשביל להיכנס לכיתה והוא ישב ליד הדלת עם איזה ידידה שלו וחברה טובה שלי, דניאל.
ואז כשהייתי ממש קורבה אליו ובאתי ליפתוח ת'דלת הוא הסתכל עליי ואמר לי " כוס אימא שלך " ואני כזה צחקתי לו בפרצוף וניכנסתי לכיתה שם ראיתי את אדיר [ ילד מהכיתה שלי ] שוכב על השולחן.. כאילו עם עיניים פתוחות, כנראה הוא רצה קצת שקט..
חפיף,, גמלו מותר.. 😛
תאריך :18.10.2006
שוב פעם נוי מציקה לי.. מה היא רוצה מימניי לעזעזל??
אני לא מבינה אותה כבר..!!
מה היא כל כך אוהבת לעשות לי רע??..
היום היא הפיצה עליי שמועה..
אנחנו היינו בשיעור מתמטיקה ואז היא ניכנסה אחרי שהיה לי אישור להצטרף אלינו, היא ישבה לידי ואז היא לחשה לי משו באוזן .. אמרתי לה שאני לא הבנתי מה היא אמרה אז היא כתבה לי מיכתב.
זה מה שרשמנו אחת לשניה
" נועה? "
" מה? "
" תיזרמי עם מה שאני אומרת לך זה חשוב לי, עם אבי גיבורי שואל אותך למה אמרת שהוא חבר שלך תגידי שככה! "
ואני כל כך כעסתי, התחשק לי ליבכות באותו הזמן.. זה מזה עיצבן אותי..
לא עניתי לה יותר והנחתי את הפתק על השולחן [ ומזה הצטערתי שלא הראיתי למורה או לאבי..הייתי יכולה לדפוק אותה אבל לא חשבתי על זה.. ]
אחרי כמה שניות ראיתי אותה לוחשת לו משו באוזן ואז הוא אמר לה משו שלא שמעתי והצביעה עליי ואמר " מה? מה היא רוצה מימני? אני לא מכיר אותה ביכללל.. מי שם עליה המשקפופרית הזאת " [ כן יש לי משקפיים. ]
ואני כמעט שבאתי ליבכות ולא הבנתי מה הוא רוצה מימני אז כל שנייה אמרתי " מה? "
והיא רק צחקה עליי וככה כל השיעור ירדו עליי עד שנימאס לי ויצאתי מהכיתה הלכתי לאיזה מקום בבית ספר שלנו וישבתי ובכיתי ואז הלכתי לבניין שלנו וראיתי את אופיר חברה שלי ואמרתי לה הכל מה שקרה והלכנו לקרוא לשיר
אבל שיר לא עשתה כמעט כלום, היא לא הבינה שומדבר ממה שאמרתי לה היא רק אמרה לי לא להיות עצובה וזהו וישבתי איתה והיא הלכה לכיתה.
גמאני ואופיר הלכנו לכיתה וניכנסתי לקבוצה השנייה של מתמטיקה איפה שהמחנכת שלי נימצאת ואמרתי לה שאני לא יכולה יותר איתה שנימאס לי כבר להיות בכיתה הזאת כי כולם יורדים עליי וזה..
ואז התחלתי להתעצבן ואמרתי " נישבעת לךך מורןן עוד פעם אחת והיא אומרת עליי משו אני מרביצה להה.. נימאס לי כברר מימנה את לא מבינהה? "
ואז אמרתי למאיה שישבה על השולחן ואוראל היה מאחוריה לצערי שסיבך בערך את כל העניינים..
אמרתי לה על מה שהיא עשתה ומה היא אמרה לי ואז הוא צחק כזה ויצא מהכיתה והלך להגיד משו לאבי גיבורי ואז נוי באה ואמרה " מי קילל אותי? " ומורן המורה שלי אמרה לה שאפח'ד וקיצר שאלתי אותה למה היא עשתה את זה והיא שיחקה אותה כאילו היא לא מבינה וכל כך התעצבנתי, יצאתי מהכיתה והייתי בהפסקה, הלכתי לבניין השני וכל כך בכיתי.. הייתי כל כך עצבנית עלייה ממש רציתי להרביץ לה אבל כל החברים שלה היו שם.
אני כבר לא יודעת מה לעשות בשביל שתעזוב אותי בשקט.. שתפסיק להטריד אותי.. שתיתן לי לחיות בשקט בבית ספר !! נימאסס לי מימנהה..
תאריך :19.10.2006.
אני כלכך מבולבלת מהריאל אני כבר לא מבינה אותו, מה הוא רוצה מימני.
בהסעה היום הוא היה ממש צמוד אליי , הוא ליטף אותי,חיבק אותי,דיבר איתי,צחק איתי ואני כבר לא מבינה כלום.
בדיוק מתי שהייתי אמורה לרדת הוא חיבק אותי ואמר לי באוזן " את יודעת איפה אני גר נכון? " ואמרתי לו שכן אז הוא אמר " תבואי אליי היום? " ואמרתי לו " לא, לא אני הולכת לישון.. אני עייפה" והוא אמר לי " את כל הזמן יושנת אה? " ואמרתי לו שכן וחייכתי.. וככה ירדתי והלכתי הביתה וכל הזמן חשבתי על זה.
לדעתי נוי אמרה לו משו.. אולי היא רוצה להוציא אותי שרמוטה? אצלה אי אפשר לדעת.. היא שחקנית כל כך טובה היא יכולה להכחיש ה-כ-ל..ולהתנהג כאילו היא לא אמרה כלום ולא עשתה כלום.
ואני כבר לא יודעת איך לברר עם הכל נכון.. עם יש לו כוונות טובות או שהוא רוצה לנצל אותי ואז להוציא אותי שרמוטה.
אוףףף... אני מבואסת =[[
תאריך :20.10.2006
היום היה יום די מצחיק אפשר להגיד.
הייתי אמורה להביא לאוראל נשיקה בלחי, המפגר התערב עלי !
הוא אמר לדניאל שעם אני לא מסוגלת להביא לו נשיקה בלחי אז דניאל תהיה חברה של אודי[ ידיד שלי ] שבועיים ודניאל לא רצתה אז היא ביקשה מימני להביא לו נשיקה
והיא חברה ממש טובה שלי, למה שאני לא יעשה את זה בשבילה?.. למרות שזה מגעיל.
אז הם לקחו אותי אליו והוא כאילו התחמק מזה והלך והוא לא רצה אז ההתערבות התבטלה חחח
ואני ניצלתי למזלי, זה היה כל כך טוב.. וכזה מצחיק.
לקראת ההפסקה אוראל הלך אז הרשיתי לעצמי להתנחל לו בכיתה והייתי שם עם אליי השמן, אודי חמודי ודניאלי וסתם היה כל מני צחוקים..
ואז היה לנו סרט.. שבקושי ראינו כי התרגום לא התסדר ואז הלכנו הביתה
הריאל לא היה היום =[[
לא היה מי שיהיה צמוד אליי ויחבק אותי =[[
אוףף..
אבל חפיף העיקר שהיום הסתדר לי כמו שצריך =]]
כל 3 ימים אני ימשיך לכם.. אתם הרי רוצים שזה יהיה ארוך נכון?
חיחיחי תגיבו לי ותעזרו לי אני מתחננת
נכון שהחיים שלי מסתובכים?
נוו עם כבר קראתם מה הבעיה להגיב?..
מה קשה בזה?..
😢
מתוסבכים ?!
אולי רק הקטע עם נוי
תשתקי אותה כבר !
או שלפחות תתעלמי
בת כמה אתת ?
לי ניראה שנוי הזאת רוצה לעשות לך שם אחד גדול
תתחילי לפתוח תפה שלך עליה ועל תפחדי כי היא מעלייך וכי היא " מקובלת " זה נדושש אין כבר מקובלת או לא מקובלת..
זה של ילדים מפגרים מזה מקובלת..חחחחחח
בדוק את כיתה ז' או ו'
ובקשר להריאל אולי תדבר איתו!?
ותגידי לו מה את מרגישה..
אולי גמלו יש רגש כלפייך והוא מתבייש
אבל אל תמהרי לומר לו את זה..
תחכי לרגע התאים לראות שאולי יש לו באמת משהו..
ולא סתם התערבות..
תמשיככי ניראה מה עוד קרה!
לא, אני לא כיתה ו' וגם לא ז' אני כיתה ט' ! והיא כיתה י' המיסכנה הזאת..
ממ אני כותבת עכשיו מלא פרטים עליי.. מה שאתם צריכים לדעת ואז יום שלישי אני יתן לכם 3 המשכים.. כאילו 3 קטעים מהיומן.. שתידעו מה היה יום ראשון,שני ושלישי
חחח תגיבוו לי עוד קצת =]] זה לא עולה כסף..
לאלה שלא ידועים אני מביאה פרטים עליי ..
שמי נועה, אני בת 15 עוד 3 שבועות , גרה בחדרה לומדת בבית ספר תום ..
כיתה ט'
תיאור : שיער שטני [ נפוח!! ] וארוך .. עינים חומות ירוקות, רזה,גבוהה יש לי משקפיים, שיניים עקומות וזהו..
בעצם יורדים עליי לרוב על המשקפיים והשיניים..אבל אין לי מה לעשות בקשר לזה וגשר אין מצב שאני עושה עכשיו זה כואב בטירוף אני משקשקת..[ חחחח ]
אוהבת : מסיבות,ים,חופש,בריכה,חברים וחברות,מחשב,ליכתוב,ליקרוא,לשיר,לירקוד,לשחק מחניים ולדבר בטלפון.
שונאת : את המקובלות של הבית ספר שלי,צבועים,שקרנים,מגעילים,סנובים וסנוביות ופרחות.
האויבים שלי : נוי וסוזי.
החברות שלי : יש לי הרבה.. בבית ספר.. אני בדרך כלל לא לבד בבית ספר..
אני לא חנונית חסרת חברות או משו.. שלא תחשבו דבר כזה חח..
יש לי גם ידידים בבית ספר.. השמות כבר אני יגיד בהמשך..
אממ אין לי כל כך מה לספר..
רוצים שאני יגיד איך הכרתי את נוי,סוזי ואוראל?!.. אלה הסיבות היחידות לצרות שלי !
את אוראל הכרתי לפני שנתיים עוד מהתחלה כשהגעתי לביצפר.. האמת שרבנו קצת ואז היינו חברים והיו מלא פעמים כאלה.. שרבנו והיינו חברים ואז היינו חברים איזה חודשיים וניפרדנו והתחלנו לריב וכל יום שני וחמישי זה ככה.. אני רבים,משלימים, רבים ומשלימים !! זה סיוט לחיות ככה.
.
את נוי הכרתי גם לפני שנתיים כשהגעתי לביצפר תום ומאז היא לא יוצאת לי מהוריד !!
בהתחלה התירוץ שלה לריב איתי היה שאני משגעת אותה באיסיקיו ואז היא התחילה לסכסך ביני לבין מלא בנות.. הפיצה עליי שמועה שאני לסבית.. וכמובן שכולם האמינו לה..
ואז כשאני אווראל היינו חברים היא אמרה לו להיפרד מימני.. [ זה היה הפעם הראשונה שהיינו חברים ] והוא הקשיב לה וניפרדנו ואז רבנו 10 דקות ואז חזרנו להיות חברים והוא ביגלל שהוא כל כך מטומטם הוא אמר לה שאנחנו חזרנו ויום אחרי בביצפר היא עשתה לי חבל על הזמן צרותת!! היא התחילה לצעוק עליי ולהביא עליי את כל החברות שלה וכולם קיללו אותי.. קיצר עשתה עליי חרם..
וביגללה אני ואוראל רבנו שוב פעם והפעם חודש שלם רבנו !!
ואז אחר כך השלמנו ואז בחנוכה נהיינו חברים וכמובן אחרי שהיא גילתה על זה היא אמרה לו להיפרד מימני..
כאילו מה?!? משעמם לה בחיים??..
אמרתי לכם.. רק רע היא רוצה לעשות לי..
לא נימאס לה.. עד שבסוף אני ישתחרר עליה.. ויהיה חבל...
את סוזי הכרתי רק שנה שעברה.. היא באה אלינו באמצע השנה.. ועל ההתחלה נוי דאגה שהיא תשנא אותי..
ואני והיא כל הזמן רבות.. כל פעם שקורה משו לנוי סוזי באה ומקללת אותי ויש לה פרצוף די מפחיד אז ביגלל שאני בכיינית אני מפחדת מימנה ובוכה.. וזה כל כך טעות מה שאני עושה אבל מה אני יכולה לעשות?.. להרביץ לה?
יש לה מלא חברים שיהיו נגדי אחר כך ! ואין לי כוח לזה..
זה יהיה הסיוט הכי גרוע שלי..
וזהו בנתיים..
ככה שעכשיו תבינו בדיוק על מה אני מדברת !!
על חיים מתוסבכים.. והכל ביגלל הנוי הזאת
ביגללה מהביצפר לא יהיה לי בחיים חבר.. לא יהיו לי המון ידידים.. והמון יהיו נגדי.. עד שהיא לא תעזוב אני יהיה בצרות ..
כל כך קשה לחיות ככה :/
עכשיו תמשיכו להגיבב =]]
ואואווא..
מה הולך איתך..
איזה שכבהה של גועל והתנהגות של כיתה א'...=\
מאמי יצצא יפפה..
כמו שזאת שמעלי אמרה..
אתם מתנהגים כמו ילדים בכיתה א'
מזה?!
מאמי את צריכה להבין שיש לך כמה אפשרויות!
:
1. להתעלם מהכל ולהמשיך בחיים שלך עד שימאס למפגרות האלה להציק לך!
ונכון זה קשה מאוד להתעלם מזה וזה פוגע זה בדיוק קורה לחברה שלי..
אם זה היה קורה לי אחת אחת הייתה מקבלת כאפות! 😠
או...
2. פשוט לדבר עם ה"אויבות" שלך... חחח
להסביר להן שיפסיקו שזה פוגע בך ולא לעשות מזה צחוק תדברי כמו בוגרת תראי להן מי הבוגרת בכל הסיפור לא מי הלפלפית..
תראי להן מי זאת נועה!
תדברי איתה תגידי לה הכל בפנים תעליבי אותה ותעשי לה יסורי מצפון
מילה שלי היא אחרי זה עוזבת אותך לכל החיים!!!
😊
הם מתנהגות ככה :/
אממ האפשרויות האלה לא יעזרו..
להתעלם זה מה שאני עושה רוב הזמן.. אבל לא נימאס לה !!
היא חייבת ליראות אותי בוכה זה כיף לה זה עושה אותה מאושרת !
אבל בסוף אני ירביץ לה.. למרות שלא פותרים כלום במכות אני יעשה את זה כי כנראה זה מה שהיא רוצה..
היא חושבת שאני חלשה.. ביגלל שאני בוכה וביגלל שאני מפחדת מהחברים שלה אבל בסוף אני ישים עלייה זין ויהורג אותה מכות ! ודווקא ביום שהיא לא תצפה לזה..
ולדבר איתה??
זה הדבר שהכי לא יעזור.. עם אני ידבר איתה זה נחשב כאילו אני מתחנפת אליה שתפסיק כבר..
והיא אוהבת את זה..
היא לא מבינה את זה שנימאס לי מימנה.. היא לא יוצאת לי מהוריד 😢
אבל בסוף אני יהרוג אותה ואני יודעת את זה.. אני רק מחכה לרגע המתאים..
אין לי מה לעשות חוץ מזה..
תודה על העזרה ודרך אגב עוד מעט אני כותבת לכם המשך למה שקרה אתמול..
כי קרה משו עם הילד הזה מההסעה שלי =[[
ואני מזה עצובה ועצבנית !!
בובית שלייי
אני מחכה להשמך שלך ואז להגיב אז יאלהה תקתקי לנו בהמשךךךך
מחחחככיים...=]]
מאמי יייהההיההה טוב...ח=י=י=ב להיות!
הלוואי ויהיה טוב.... מחר אני יכתוב לכם מה היה משישי עד מחר.. ככה שיהיה לכם 4 קטעים...
תודה על התגובוות...
מזה נשיקה בלחי?! בכיתה ט'? חחחחחחחחח אני זוכרת שבכיתה ב' לא רציתי להביא למישו נשיקה בלחי כי זה הגעיל אותי חחחחחחחחחחח
איזה התנהגות של ילדים בגן....אולי תעשי משו לנוי הזאת שתראה שאיתך לא מתעסקים וחבל עליה אם היא תעשה לך עוד משו אחד?!@
ובקשר לילד הזה שאת רוצה.. תעשי עם זה משו
ברושD:
יום שישי 20.10- המשך
הריאל הוסיף אותי.. ההתחלה הייתה ממש בסדר אבל אז התחלנו לריב :/
אוף הכל ביגלל הפה הגדוול שלייי =[[
נימאס לי כבר.. למה אני כל כך רגילה להסתבך בצרות?
אני חשבתי שהוא קילל אותי אז אמרתי לבר חברה שלי שתברר לי למה הוא מקלל ומי נתן לו ת'מיספר שלי ומה הכוונות שלו, והם התחילו לריב והוא גם אמר שהוא לא נגע בי !
לשקר עוד.. זה כבר משו שממש נפגעתי מימנו
עם הוא משקר לגבי זה אז זה סימן שהכל היה בצחוק, שזה לא היה אמיתי שהמטרה הייתה אחת > לנצל אותי!
עכשיו הוא בטח לא התייחס אליי יותר :/
זהו אני והוא גמרנו.. אני בטוחה.
הנה השיחה שלו ושל בר :
*•°•*נ!ש*•°•*, 20/10/2006 17:05 :
*•°•*נ!ש*•°•* (PM 04:56) :
מה הקטע שלךךך..?!
HaRIeL - בסטאטוס רד מזה! אני לא פה!
[Currently N/A]
HaRIeL - (PM 04:57) :
חחחח מי זו
HaRIeL - (PM 04:57) :
?
HaRIeL - (PM 04:57) :
?
HaRIeL - (PM 04:57) :
?
HaRIeL - (PM 04:57) :
?
*•°•*נ!ש*•°•* (PM 04:57) :
בר שטרית..!
HaRIeL - (PM 04:57) :
מי זות?
*•°•*נ!ש*•°•* (PM 04:58) :
מה הקטע עם נועה..? אתה מתערב בכלל..?!
בר שטרית בת דודה של דניאל מהכיתה שלך..!
HaRIeL - (PM 04:58) :
במה אני מיתערב?
*•°•*נ!ש*•°•* (PM 04:59) :
לא יודעת..במה שהיא עשתה לאלי והלכה למשטרה ועכשיו אתה מקלל אותה..! מי אתה בכלל יא טיפשש..?! אל תתערב ואל תקלל אותהה..!
HaRIeL - (PM 05:00) :
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
*•°•*נ!ש*•°•* (PM 05:00) :
מה מצחיק לך ת'חיים..?!
HaRIeL - (PM 05:02) :
ששששששששש
HaRIeL - (PM 05:02) :
שש
*•°•*נ!ש*•°•* (PM 05:03) :
ששששש תגיד לחברים שלך..!!! ואני לא אחת מהם..! עוד פעם אתה מקלל אותה אני מורידה לך ת'ראש הבנת..?
*•°•*נ!ש*•°•*, 20/10/2006 17:15 :
HaRIeL - (PM 05:06) :
חחחחחחחחחחחחח בצחוק א
HaRIeL - (PM 05:06) :
אני רוצה לוצי את האמת
*•°•*נ!ש*•°•* (PM 05:07) :
איזה אמתת בראש שלך..?!?!
HaRIeL - (PM 05:07) :
חושבת שאני רוצה את נועה חחחחחחחחחחחחחחחח
HaRIeL - (PM 05:07) :
מה שהיא אומרת על אלייי
*•°•*נ!ש*•°•* (PM 05:09) :
לא אני יודעכת שאתה לא רוצה אותה ואתה סתם מנסה לנצל אותה עם כל הליטופים שלך וכל החיבוקים ולא יודעת מה אתה עוד עושה..אני אומרת לך זה הייתה הפעם אחרונה שקיללת אותה או נגעת בה..פעם הבאה שהיא אומרת לי שאתהעושה לה משהו אני מורידה לך כזאתי כאפהה לפרצוףףף שלא תדע מאיפה היא באה..!!!
*•°•*נ!ש*•°•* (PM 05:09) :
אללל תתערב בזה..! זה בינה ובין אלי..!!!! הוא יכול להסתדר לבד הוא ילד גדולל..!
HaRIeL - (PM 05:09) :
מי רוצה לנצל אותההההההההההההה
*•°•*נ!ש*•°•* (PM 05:10) :
זההה מה שאתה עושהה..!! אתה מלטף אותה ומחבק אותה בהסעה..!!
HaRIeL - (PM 05:11) :
חחחחח מחבק אותהההההההההה חחחחחחחחחח מלטף אותההההההההההההההההה חחחחחחחחחחחחחחח לחי לישון
HaRIeL - (PM 05:11) :
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
*•°•*נ!ש*•°•* (PM 05:11) :
זהמה שהיא אומרת..!!!
*•°•*נ!ש*•°•* (PM 05:12) :
ואת הלכי לישון הזה דחוף בתחת כי אני לא צוחקת איתך מבין..?! טמבלל..!
*•°•*נ!ש*•°•*, 20/10/2006 17:22 :
HaRIeL - (PM 05:13) :
מה היא רוצה לידפוג גם אותי
HaRIeL - (PM 05:13) :
חחחחחחחחחחחח
HaRIeL - (PM 05:13) :
חחחחח
HaRIeL - (PM 05:13) :
שם זיין
HaRIeL - (PM 05:15) :
חיבק אותה כן כן
*•°•*נ!ש*•°•* (PM 05:16) :
זה לא מעניין אותי מה עשית או מה לא עשית דחוף את זה לתחת שלך מיצידי..!! אני רק אומרת שאם עוד פעם תקלל אותה או תגע בה אני לעיף לך כאפה לפנים..!!!!!!! הבנת אותי..? ואני מש לא צוחקת איתך..! אתה לא מכיר אותי וככה טוב לך..!! תשמור מרקח..!
*•°•*נ!ש*•°•* (PM 05:17) :
*מרחק..!
*•°•*נ!ש*•°•* (PM 05:19) :
קיצררר מותקקקק..!! תרגעעע ומהררר..!!! למה אני לא חברה שלך וגם לא נועה..! אז תרגע..! יאללה ביי ..! ואם אני ישמע עוד משהו אתה מתת..!
*•°•*נ!ש*•°•*, 20/10/2006 17:33 :
*•°•*נ!ש*•°•* (PM 05:19) :
קיצררר מותקקקק..!! תרגעעע ומהררר..!!! למה אני לא חברה שלך וגם לא נועה..! אז תרגע..! יאללה ביי ..! ואם אני ישמע עוד משהו אתה מתת..!
HaRIeL - (PM 05:19) :
חחחח מי את בחלל
HaRIeL - (PM 05:19) :
אני שם זיין
HaRIeL - (PM 05:20) :
ומי רוצה את נועהההההההההההההההההההה
*•°•*נ!ש*•°•* (PM 05:20) :
לא כדאי לך לדעת מי אני..!
ואת הזין שלך תכניס מהר מהר לפני שאני יוריד לך אותו..!
HaRIeL - (PM 05:20) :
חחחחחח חירמנתי אותה טוב טוב
HaRIeL - (PM 05:20) :
לחי למשטרה
*•°•*נ!ש*•°•* (PM 05:21) :
לא מעניין אותי אם אתה רוצה אותה או לא או שיחרמת אותה או לא.. ! תבין מותקק אתה לא מעניין אותו בגרושש.. תמצא לך חיים ומהר..!!!
HaRIeL - (PM 05:21) :
חחחח
HaRIeL - (PM 05:21) :
חח
*•°•*נ!ש*•°•* (PM 05:21) :
אני לא ילך למשטרה יש לי דרכים הרבה יותר טובות לפתור דברים כאלה שאחר כך ההורים שלך ילכו למשטרה כי אתה כבר לא תוכל ללכת..!! מבין..?!
HaRIeL - (PM 05:22) :
טוב טוב אני מפחדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
HaRIeL - (PM 05:22) :
כמו שהיא אמרה על אליי
HaRIeL - (PM 05:23) :
שתי נחשות
HaRIeL - (PM 05:24) :
ממש מפחיד
HaRIeL - (PM 05:25) :
מי ייגגגגגגגגגגגגגגגגה בההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
*•°•*נ!ש*•°•*, 20/10/2006 17:33 :
*•°•*נ!ש*•°•* (PM 05:25) :
מה הקשר נחשות יא עכבר סיבירי..?!?!
אני עזרתי לאלי בעניין הזה עם נועה ואמרתי לה לבטל את התללונה..אלי ידיד טוב שלי ואני לא מאמינה שהוא עשה משהו כל כך חמור אבל כמו שאני מכירה אותו הוא חרמן מתתת..ובטוח שהוא כן עשה משהו היא לא הייתה מתלוננת סתם..
ולך כדאי להירגע עם הפה הענקי שלך..אתה לא מכיר אותי אריאל ולא כדאי לך להכיר אותי..! חבל שככה אתה מתחיל את העניין הזה יכלת לגמור בטוב.. אבל אין לך כבר סיכוי..!
*•°•*נ!ש*•°•* (PM 05:26) :
טוב קיצררר אין לי זמן אלייך אני אומרת לך אל תגע בה אל תתקרב אלייה ואל תקלל אותה..אחרת לא יודעת מה אני יעשה לך ותשאל את אלי מה אני יכולה לעשות..!!
קיצר טוס לי מהפרצוף כי אין לי כוח ולא זמן אלייך אז ביי..!!
HaRIeL - (PM 05:27) :
מי חחחח מה היא רוצהההההההההההה
HaRIeL - (PM 05:27) :
מה היא חושבת אני אליי
HaRIeL - (PM 05:27) :
חחחחחח את מצחיקה אותי
*•°•*נ!ש*•°•* (PM 05:28) :
כן אתה יכול לצחוק..אבל באתה שניה שאני רואה אותך אתה תכבה..! יאללה ביי..!
באלי למות.!!
מה אני יעשה עם זה עכשיו? מהה?
אם הוא לא רוצה אותי והוא לא ירצה בחיים, אז למה התאהבתי?..
יום שבת 21.10
כל השבת הייתי מבואסת, חשבתי רק על הריאל ועל מה שעשיתי
אוף אני רק להסתבך אני יודעת
כל כך ניפגעתי מימנו, על זה שהוא אמר שהוא לא נגע בי אפילו
הוא ממש היה חמוד באותו יום
עם הוא לא היה מוסיף אותי הכל היה סבבה אבל לא.. הוא היה חייב להוסיף אותי.
עכשיו אני בטוחה שהוא לא התייחס אליי יותר בחיים !!
יום ראשון 22.10
צדקתי, הוא באמת לא התייחס אליי.
אפילו הוא לא הסתכל עליי, לא דיבר איתי לא נגע בי.. כלום..
וגם בר זרקה עליו ספר לראש ביגלל שעיצבן אותה, אוף זה כל כך מעצבן.. אני כל כך בדיכאון בגלל זה.
אני מרגישה שהוא בעצמו ניפגע מימני ביגלל שאמרתי לה וסיבכתי אותו, בסך הכל מה הוא עשה? היה חמוד אליי אבל גם ניצל אותי בדרך. זה מה שרע בכל הסיפור הזה
שאר היום עבר עליי די נחמד.. , הריאל לא התייחס, הסתובבתי עם חברות שלי וזהו.
והיה חלק מצחיק שרציתי להביא כאפה למישו אז אוראל שם עליי את המקל הזה שמשחקים איתו בג'אגלינג חחח כאילו נתן לי מכה קטנה איתו ואמרתי לו דיי והוא הפסיק.
אוף כמה שבא לי להיות בקשר טוב איתו כבר.. :/ למה הוא חייב ליזכור את מה שהיה בעבר?..
למרות שאני מבינה אותו דווקא, הייתי רעה אליו,קיללתי אותו,סכסכתי בינו לבין חברה שלו.
למה אני כזאת רעה? אוף !!
אחר הצהריים הלכתי עם איילת חברה שלי לקניון, קניתי לי גרביים והיא החליפה את הנעלי אולסטאר שלה בסקטור..
עכשיו היא רוצה להחליף שוב פעם כי לדעתה הם לא יפות וכשהיא באה להחליף אז היא אמרה שהנעליים גדולות עלייה ובעצם היא לקחה אותה מידה רק צבע אחר .. מחר היא תחליף שוב פעם אבל מה שאני יודעת שאני לא ילך איתה.. אין לי כוח לזה !
ניכנסו קצת לטי אן טי אבל אז שתי בנות שאנחנו מכירות מהיסודי באו .. כל כך שונאת אותם !
הם כאלה פקאצות..
כשיצאנו מהקניון הרגשתי מזה רע, כל כך רציתי להיות כמו נעמה.. [ אחת הבנות שראינו ] היא אומנם פקאצה אבל היא כל כך יפה..
יש לה שיער כמו שלי אבל יותר חלק כזה.. אני מזה מיצטערת שהרסתי ת'שיער שלי..
אני כל יום בביצפר שותפת אותו והוא בכל זאת מתייבש והופך להיות מגעיל, אני ניראית ילדה קטנה ככה !
בא לי להיות מישהי אחרת, לשנות ת'אופי שלי, להתלבש כמו שצריך, ללכת ישר.. להיות מקובלת.. להיות נורמלית
אוף נימאס לי שכולם מתייחסים אליי כאל חלשה ומטומטמת שלא מבינה מהחיים שלה כלום.. אני רוצה להוכיח לנוי שהיא טועה ושגם אני חזקה ואני לא חלשה ועם אני ירצה לעשות לה משו אני יעשה לה את זה.. הבעיה היא שאני פחדנית מידי.
אני רוצה להתחיל להתיידד עם כולם
להשלים עם אוראל
להיות בקשר הרבה יותר טוב עם אודי, שנדבר הרבה ושיהיה סבבה כמו שהיה בחופש.
בקיצור וב3 מילים.. אני רוצה להשתנות !!
יום שני 22.10
היה דיי מוזר היום :/
אוראל היה בדיכאון, לפני הצלצול להיכנס לכיתות על תחילת הבוקר.. הוא ישב לבד..וניראה עצוב כזה, כאילו הוא עומד ליבכות
אני כל הזמן הסתובבתי מול הפנים שלו חח בכוונה כזה
לא יודעת למה, אני מרגישה טוב כשהוא מסתכל עליי
הוא לא ניכנס איתנו לשיעור אומנות אז אחרי 10 דקות בערך אני יצאתי החוצה והוא עדיין ישב שם.. בשקט.. עצוב.. לבד..
ואני עברתי ואפילו לא הסתכלתי עליו..
ואז כשחזרתי אחרי כמה דקות החבר הכי טוב שלו שזה אודי יצא ודיבר איתו מלא זמן ואז שניהם חזרו לכיתה והוא עדיין היה עצוב.. ממש בדיכי
ומזה כאב לי ליראות אותו ככה, למרות שאנחנו בקשר לא טוב והוא שונא אותי..
ממש רע לי ליראות אותו במצב כזה, רציתי ללכת אליו ולישאול אותו מה קרה אבל פחדתי שהוא יתעצבן עליי..
אחר כך אחרי כמה פעמים שהוא יצא הוא חזר עם אודי והשתנה לו המצב רוח והוא המשיך להיות כמו שהוא..=/
בנוסף לזה אודי ודניאל חברה שלי חברים !! הם כל כך חמודים ביחדד..
אבל היא נוטשת אותי בשבילו =[[ אני מקנאההה
הלוואי שהריאל יהיה איתי.. יחזיק איתי ידיים.. ידבר איתי.. וישב איתי כל הזמן אבל זה בחיים לא יקרה.. :/
הוא בטח מפחד שיצחקו עליו..
הרי אני לא נחשבת למלכת הבית ספר או משו...
=/
זהו לבנתיים...
יש מצב שתיתנו לי עצות מה לעשות עם הריאל?.. איך להשלים עם אוראל?..
האמת שחשבתי לבקש מימנו סליחה שישר עירבתי את בר.. אבל אני מפחדת מהתגובה שלו.. ואני לא יודעת איך ומתי לעשות את זה..
הוא כל הזמן עם חברים.. הוא לא יהיה לבד אפילו לא לרגע..
=/
תגיבו..