אממ אני יודעת שאמרתי שאני לא כותבת יותר חח ואממ שאני עוזבת ת'אתר
טוב אני מודה
אי אפשר בלעדיו !! חח
קיצור החלטתי לכתוב סיפור חדש (:
מקווה שתואהבו 😊
תהנו ! :]
"לא לא לאא !! , משהו אחר.. אין לך ? "
"לא, זה האחרון שנישאר.."
"טוב ..תודה" אמרתי ויצאתי מהחנות .. מחפשת אחר ג'ינס יפה להיום בערב [:
אז לפני הכלל
קצת הכרות ..
אני שני כהן ,15 וחצי , 1.60 :], בטן שטוחה גוף מעוצב [אחרי 12 שנים של ריקודים מגיל שנתיים ] עיניים חומות נוטות לירוק ושיער שחור פחם.
האא ואני מראשון ((:
אתם בטח שואלים מה יש היום בערב ... אז ככה ,
מסיבת חוף בחוף שלנו וכרגיל יהיו מ-ל-א כוסונים כאלה שאפשר להתקל בהם בכוונה D:
אני ? , לא אחת של קשר מחייב , שונאת - שונאת - שונאת את זה !
למה מה קרה , הם בוגדים על ימין ועל שמאל ואני ישאר ככה לבד ?
ממש לא [:
"מרבי בואי ללוצ'י פעם אחרונה :] אני יקנה את הגי'נס הפצצתי ההוא וזהו .."
"אבל ההוא עם אדום ושחור הג'ינס .."
"נו י'מסטטוללה יש לי חולצה שחורה ההיא עם הסרט [: "
"הא ננכוןן , עם הנעלי עקב האדומות שלךך .. "
"יאא נכוןן ((: " אמרתי בשמחה , סוף סוף מצאתי משהו ללבוש ..
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
"אמממממממממאאאא יצאתתתי !! " צעקתי לאמא מהמטבח מסיימת לשתות את השלוק האחרון שנישאר בבקבוק קולה
"יאללה נו בואי כבבר את והקולה שלך" אמרה מרב שכבר שעתיים מחכה שאני יסיים להתקלח להתארגן להתלבש ולהתאפר :]
"את לא מבינה שאיןןן על החתיך האדווםם ? :]"
"חח כןן כןן קוללה קוולה יאללה המונית מחכהההההה !"
"טוב באתתי באתתי !"
מבט אחרון במראה שעל יד הדלת ויצאנו מהבית לכיוון המונית ..
"לים" אמרתי לנהג בעודי סוגרת את החגורה ..
תוך רבע שעה כבר היינו ביםם .. בתוך כל האנשים
נכנסנו מהר לתוך המסיבה עצממה מתחילות להשתלב ולזרום עם המוזיקה ..
וכמו תמיד .. הבנים מתחילים להידבק =\
לא שאני שיוויצרית או משוו ..
פשוט הם נדבקים לכולן והם דביקים מזיעה וזה הכי מגעיל שיכול להיות .
היינו במסיבהה ובגלל שזו המסיבה הראשונה שיצא לי ללכת מאז כל מה שעבר עלי בשנה האחרונה.. הרשיתי לעצמי להתפרק מהכלל !! לשכוח הכלל פשוט ולהקשיב רק למוזיקה.. !!
אז ככה..
--------------------
"חחחח את לא מבינה שאני ל-א אוהב אותך ? ששיחקתי בך כל הזמן הזה ? זאת הייתה התערבות עם מאור וניצחתי אותו :]... היה כיף להתעלל בךך..!!" הוא אמר את זה בכזאת שמחה ואני? פשוט נשברתי הדמעות לא איחרו להגיע ופשוט בכיתי.. לא האמנתי שזה מה שהוא עשה..
"מההה ? אני לא מאמינה ! למה עשית לי את זה ? אתה אמרת שאתה אוהב אותיי ! בשביל מה עשית לי את זה ? מה יצא לךךך ?" אמרתי בחוסר אונים, כל הפנים מלאות דמעות והלב.. פשוט קרס ברגע שהוא סיפר לי את האמת..
"חחח מה יצא לי מזה ? ימים של כאבי בטן מצחוק !! האא חח ואת האוטו שלו ל10 ימים :]" המשיך בשמחה שלו.. לא שם לב שאני בן אדם ושהוא הורסס אותיי !! היה שקט לכמה דק', הרצתי לעמי בראש את מה שהוא אמר ופשוט התחלתי לצרוח עליוו 1!!
"תעווווווווףףףףףףףף מהבייייייתתת שליייייייי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" צרחתייי כ"כ חזקק !! שאני יכולה להישבע לכם שכל השכונה שמעעה ! והוא נבהלל כ"כ הוא הסתכל עלי במבט מבוהלל וברח מהר מהביתת
"אני שונאת אותךך !! אני כ"כ שונאתתתת אותךךךךךךךךך !!!!!!!!!!!!!!" צעקתי לדלת החצי פתוחה
והלכתי לכיוון הדלת, סגרתי אותה ונשעתי עליה.. מחבקת את רגלי וממשיכה לבכות לנסות להבין למה הוא עשה לי את זהה ? למה הוא כזה זבלל ? למההה ?!
-----------------------
כן, זה היה עם עומרר לוי הילד הכי זבל של העולם כולוו !! הייתי איתו ביחד כמעט חודשיים עד שראיתי אותו עם מישהי אחרת ברחתי לבית שלי והוא בא אחרי כדי להסביר לי הכלל..=\
אני כבר לא אוהבת אותו .. אבל עדיין מתכננת את הנקמה ! עברה כבר שנה מאז שזה קרה אבל זה בחיים לא ישכח.. אי אפשר לשכוח דבר כזה
וכל זה ? עוד כלום מהשנה הזאת...
אבא שלי נפטר בדיוק 3 חודשים לפני זאת אומרת חודש לפני שאני ועומר היינו יחד..
אחרי כל זה חצי שנה הייתי רק הולכת לבצפר חוזרת הביתה שיעורים וישנה .. זאת אומרת יושבת במיטה ובוכה פשוט כל יום זה היה ככה !!
חברות שלי היו כ"כ מיואשות ממני ואמא שלי גם כבר לא ידעה מה לעשות אז הביאו לי פסיכולוגית שתעזור לי
והיום ? אני לא רואה אף אחד ממטר.. בגלל זה אני כ"כ שונאת קשר מחייב.. הוא השאיר בי צלקת לכל החיים..
כמה שיש לי סטוצ'ים אני עדיין מפחדת מכל זה !
לפני כמה זמן ישבתי עם מרבי החלטתי להתחיל לתכננן את הנקמה.. ששנה עברה וזה מספיק זמן לחכות
הבנתי , שאם הגלל לא מסתובב בעצמו, אני קצת יעזור לו [; ..
"שומעת, תיראי מה נעשה..." התחלתי לספר למרב ולערן הידיד הכי טוב שלי על הנקמה
#####################################
לרגע ניצא מהסיפור :
אני ערן ומרב.. חברים מהילדותת !! ההורים שלנו הם החברים הכי טובים וככה גם אנחנו (:
תמיד שאנחנו עושים משהו אנחנו עושיםם אותו ביחד
וזה תמיד אני מרב וערן :] אין אחרת ! [;
אז בטח אתם שואלים למה הוא לא במסיבת חוף איתנו כמו כל דבר ? חחח , הוא בחו"ל עם ההורים היינו צריכה לנסוע גם אבל החלטנו בסופו של דבר לנסוע בחופש הגדול לחודשיים שלמים ! 😊 אני - מרב - וערן ((:
#####################################
"את לא חושבת שזה יותר מידי מוגזם? זה ישפיל אותו !!" אמרה ברחמיםם חחח היא הילדה הכי רחמנית שאני מכירה !!
"בדיווק !! זה אמור להשפיל אותו.. חכי תיראי הוא עוד לא יצא מהבית חצי שנה בדיוק כמוני ! " אמרתי בגאווה ..
בחזרה למציאות:
"שיואוו מרבי זה לא ערןןןן ? " אמרתי למרב באמצע המסיבה מנסה שהיא תשמע..
"מה את מסטולה ? חחח זה מישו אחר !! ערן בחו"ל ! "
"חחח וואי מרוב געגועים אני רואה אותו בכל מקוםם !! שיואוו עוד יומיים הוא חוזר- סוף סוףף !! :]"
"חח" צחקה והמשכנו לרקוד עד 1 וחצי שנגמרה המסיבה..
הלכנו לקיוסק מרבי קנתה מים ואני כרגיל- קולה D: .
התחלנו להתהלך בטיילת עוברות ואומרות שלום לכל אלה שאנחנו מכירות עד שהתעייפנו וישבנו עם ידידים שלנו..
הסתכלתי על מרב והפנתי את מבטה על שתיים שמתקרבים
עם אותו המבט של כל הזמןן... חעחעחעח [ד"א גם מרב ילדת סטוצים היא לא נפגעה כמוני פשוט היא לא אוהבת קשריםם חח]
קמנו החזקנו ידיים ושיחקנו את עצמנו מדברות אחת עם השנייה ולא שמות לב לאן אנחנו הולכותת
והוופפס :]
"אווי סליחהה..לא שמתי לבב חח" אמרתי בתמימותת
"אווי שטויותת להיתקל באחת כמווך זה להרגיש בגן - עדןן ! " אמר אחד מהםם - חחחח הכוסון יותר מבינהם (:
ואני ? חח שיחקתי את עצמי מתרגשתת ממה שהוא אמר..
"חחח תודהה (:"
"אז ממה ? מאיפפה אתםם ? " אמרה מרב..
"ראשון.. אתן ? " אמר השני גם הוא נראה טוב מאוד ! חח אבל השני יותר 😊
"גםם.. :] איך קוראיםם לכם ? D:" שאלתי בנחמדות ותמימות חחח כ"כ לא אני ! D;
"לי בר וזה ליאור" בר זה זה שנתקלתי בו וליאור זה השני..
"טוב אממ אנחנו חייבות לזוז.." מרב שיחקה אותה , חח כמו תמיד כל פעם אותה דרך (;
"לא לממה.. בואו נישב שםם "
"אמממ.." אמרתי והסתכלתי על מרב.. "טוב :]" אישרנו והלכנו אחריהם ..
הלכנו ל 4X4 וישבנו שם על הכיסאות עם שולחן
הם הוציאו קופסאת סיגריות ושאלו אם אנחנו מעשנות ענינו שלא .. שזה מגעיל אותנו ולא בריא למרות שהתכוונו ל-כן תביא תביא שמות זין על הבריאות חח
הסתכלתי בפלאפון השעה הייתה רבע ל4 ולא היה לי חשק להישאר עוד
"יאללה דארלינג שנזוז ? " פניתי למרביי ..
"כןן יאללה"
"רוצות טרמפ?" שאל בר ..ואני ומרבי רק חייכנוו ! (:
תגובות :]
אווהבת,
לינורצ'וו (:
***העריכה זה כמה דברים שהייתי צריכה לתקן [; סורי !!***
😉 התחל מהממת המשך
מוזמנת לקרוא תסיפור שלי אין גיל לאהבה..!
שבת שלום מאמי
תודה יפיופפה !!
ומבטיחה שאני יקרא בהזדמנות [;
מוואה
33>
תמשיכי מאמי .. תהחלה טובה למרות שהתבלבלת בשם של עומר .. בהתחלה הוא מאור ואז הופך לעומר ..
תמר מאמי המאור הזה זה כאילו חבר של עומר [;
תראי..
חחחח את לא מבינה שאני ל-א אוהב אותך ? ששיחקתי בך כל הזמן הזה ? זאת הייתה התערבות עם מאור וניצחתי אותו :]...
תודה בננותת !! :]
המשך יותר מאוחר [;
אווהבת אותכןןןן 😊
תוודה על התגובות בננות :]
הנה ההמשך ! :]
תהנו !!
תקציר הפרק הקודם:
הלכנו ל 4X4 וישבנו שם על הכיסאות עם שולחן
הם הוציאו קופסאת סיגריות ושאלו אם אנחנו מעשנות ענינו שלא .. שזה מגעיל אותנו ולא בריא למרות שהתכוונו ל-כן תביא תביא שמות זין על הבריאות חח
הסתכלתי בפלאפון השעה הייתה רבע ל4 ולא היה לי חשק להישאר עוד
"יאללה דארלינג שנזוז ? " פניתי למרביי ..
"כןן יאללה"
"רוצות טרמפ?" שאל בר ..ואני ומרבי רק חייכנוו ! (:
המשך:
הלכנו לכיוון החנייה של הטיילת אחרי ליאור ובר ונכנסנו למכונית של ליאור..
"איזהה מכוניתת יפהה !! " צעקה מרבב חחח ילדה קרועה ! D:
"כןן ואאי" הסכמתי איתה [;
מכונית גולף כסופה אחת היפות ! :]
מרב ישבה מקדימה ליד ליאור ואני ישבתי מאחורה ליד בר [;
"מרבי תכווני אותם לבית שלך, אני ישנה שלך :]"
"סבבות [:"
"אז מה...יש לך חבר?" שאל אותי בר בשקט כל אחת עסוק בשיחות שלו חחח
"לא..ולך ? "
"לא..אבל עוד תהייה.." אמר בטוח בעצמו
"חח ולמה אתה כ"כ בטוח בעצמך ? מה גורם לך להיות כ"כ בטוח ? יש משהו ? "
"כןן.. יש מישהי אחת שהיא עוד תהיה שלי, אני יודע !"
"בהצלחה..!"אמרתי בחיוך והפניתי את הראש לחלון..
"תודה [:" אמר בהתלהבות והפנה גם הוא ת'ראש לחלון שלו..
הגענו לבית של מרב החלפנו טלפונים ועלינו לבית שלה..
"ואאיי היהה היוםם כיףףףףףףף !!!!!!!!" אמרתי ופשוט נחתתי על המיטה שלה איך שנכנסו לחדר D:
"כןן היה כיף !! חחח "
"מה השעהעהעה ? :]" אמרתי בשמחה.. :] חשבתי על רעיון נחמדימדי :]
"נממ 5 ורבע..."
"זאת אומרת שעכשיו אממ בערך 12 בצהריים בארה"ב :]" אמרתי מאושרת.. רומזת לה על הטלפוןן (:
"אווו יאאאא" הסכימה איתי
הוצאנו את הטלפון וחייגנו לערניי מרבי שמה על ספיקר וחיכינו שהוא יענה D:
"הלוו ? " ענה בקול עייף חח כנראה הערנו אותו D:
"ערנייייייייייי 😊)))))))))" צעקתי לטלפוןן
"שניינההההההה :]"
"ערנצוקקקקקקקקקק" עכשיו מרב D:
"מרבייייייי"החזיר
"חחחחחחחחחחחחחחחחח" צחקנו שלושתנוו
"יפפה שלנווו מה שלומךך ? איך שםם ? תחזור כברררר אנחנו עוד מעט מתותת !!" הצפתי אותו בשאלות חחחחח
"ואווו אווו איתי הכל טוב !! פה פשוט יפהה וגם אני מתת מתת מגעגועיםם !! אבל אל תדאגו עוד יומיים אני והמתנות נגיע אליכם :]|
"חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח עלאקק מי רוצה בכלל ת'מתנות שלךך ? רק אלינו, בוא כברר!!"
"חחחחח מה מה מה ? האא ודרך-אגב מתנות באמא שלך תעבור בדיוטי פרי תקנה לנו פקט פרלמנט קצר :]" הוסיפה מרבי, חח התחמנית הזאת חושבת על הכלל !!
"כבר קניתי חחח טוב יאללה נשמות שליי אני עףף אווהב אותכןן כל כךךךךך !!! "
"מתות עליךךך מתוקיי :] בייקיי תהנה !"
"תודה אחיותיי חח ביי ביי"
וניתקנו.
אחרי 10 דק' אני ומרבי הלכנו לנחורר !!
"לילה טוב מרבקי שללי"
"לילה טוב שניצונת שלי :]"
נשכבתי במיטה וישר נרדמתי..:]
----------
הלכתי ברחוב החשוך לבדי הולכת וחושבת לעצמי , לפתע ראיתי דמות מתקרבת אלי..
את הפנים שלה לא ראיתי בגלל החושך היא עמדה רחוק ממני, כנראה כדי שאני לא יוכל לזהות אותה..
"שניני, אני כ"כ מתגעגע אליךך.."
"מי אתה ?" שאלתי בוחנת אותו, מנסה לזהות מי זה!!
"אני כ"כ מצטער שסבלת ככה ראיתי אותך סובלת וכ"כ הצטערתי שאני לא יכול להיות בשבילך.."
"מהה ?"
"אני אוהב אותך מתוקה שלי..תשמרי על עצמךךך" אמרה הדמות, ונעלמהה..
----------
"אמאאאאאא !!!" קמתי בבהלה משנתי..
"מהה? מהה קרהה???" קמה מרב גם היא
התיישבתי על המיטה מחבקת את רגלי לחיקי והתחלתי לרעוד ולבכותת , לא יכולתי לעצור את זה.. זה לא היה בשליטתי
מרב הסתכלה עלי בבהלה לא ידעה מה לעשות "אתת..אתתת בסדדר? " שאלה אותי בדאגה
ואני ? ניסיתי לדבר אבל לא הצלחתי מרוב פחד.. החלום רץ לי בראש אולי 50 פעם בשנייה !!
מרב הסתכלה עלי ורצה למטה
תוך 2 שניות היא חזרה עם כוס מים ואמא שלה..
אמא שלה התקרבה אלי וניסתה לבדוק אם יש לי אולי חום הן ניסו לשאול אותי שאלות אבל אני לא עניתי , לא היה בי את הכוח לדבר
התאמצתי לדבר !! אך לא יצא הקול..
מרב אחרי 2 דק' יצאה מההלם ושפכה עלי את המים שהיו בכוס שלה
ופתאום.. היא כאילו ניפצה לי את הבועה הרעידות הפסיקו הבכי גם הוא
וקול פפתאום חזרר
הסתכלתי על אמא של מרב ומרב
"החלום הזהה..זהה זהה.."ניסיתי להסבירר..
"מה? על מה חלמת מתוקה ? מה קרה ? שאלה איילת [אמא של מרב]
"אניי..אנני..לא יודעת אני ראיתתי מישהו והוא דיבר ואמר שהוא מצטער ושהוא מתגעגע !! אבל..לא ראיתי מי זה היה.."
אמרתי בפחד..שוב מריצה את החלום בראשי
אני לא יודעת למה.. אבל הוא כ"כ הפחיד אותי !...
מרבי הביאה לי כוס מים חדשה ונרגעתי
השעה הייתה 1 וחצי לקח לי אולי חצי שעה לחזור לעצמי לגמרי ובערך ב2 הלכנו לישון :]
---
"אל תיבהלי.. זה אני.." חלמתי שוב את אותו חלום..כאילו את ההמשך שלו..."אבא!"
אמרה הדמות פתאום נדלק האור וראיתי את פניו.. הוא חייך אלי ואני אליו
התחלתי להתקדם אליו כדי להביא לו חיבוק , אבל כל צעד שלי קדימה היה צעד שלו לאחור ..
לא הצלחתי להגיע אליו \: "אבאא אני רוצה שתביא לי חיבוק !! בבקשה !, אל תלך.."
"אני חייב ללכת יפתי..אני אוהב אותך !! ואני מבטיח לך שאני עוד יחזור [:"
"לאא אבאאא !!!" צעקתי אל הדמות כשהיא התחילה להעלם..אך זה לא עזר..
---
קמתי הפעם בשקט ולקחתי כוס מים הפעם, נזכרתי בחלום וחייכתי..פעם ראשונה מאז שהוא ניפטר אני מרגישה שלמרות הכל
הוא כאן איתי !
אספתי את הדברים שלי והשארתי מכתב למרב
"אהובתי,
אני בבית..
בואי אלי שאת מתעוררת !!
ואל תאכלי [:
אוהבת אותךך !!:]"
השארתי את המכתב על המקלדת של המחשב ויצאתי מבית
תוך 5 דק' כבר הייתי בשלי..
פתחתי את הדלת עם המפתח וכרגיל..אמא אצל סבתא היום חח כמו כל יום שבת והבית ריק [:
נכנסתי הביתה ונעלתי את הדלת..
עליתי לחדר זרקתי את הדברים על המיטה הפעלתי את המערכת הוצאתי את הדיסק שצרבתי לא מזמן שמתי על פול ווליום והתחלתי להתחרפן :]
אחרי אולי חצי שעה של חירפון הנמכתי קצת את המוזיקה והדלקתי ת'מחשב
התחברתי לאיסיקיו ובדקתי אם יש לי תגובות בשין חחח :]
אחרי שתי דק' נשלחה לי הודעה מדניאל..
חברה טובה שלי ! פחות ממרב אבל אני מתה עליה [;
= ר-ק דניאלי ((: , ((: =
יפיופפפפפפה ?
-שנינהההההההההה :] -
כןן חיים שלללללי ? :]
= ר-ק דניאלי ((: , ((: =
מה שלוממך יפפתי ? :]
-שנינהההההההההה :] -
הכל טובב !! :] מה איתך מתוקה ? D;
= ר-ק דניאלי ((: , ((: =
הכל טובקיי (:
שומעעעעתתת
בגלל שחופש גדול וכאללה.. :]
מה דעתך אני את מרבי וגלוש באילת שבוע הבא ? :] :] :] , (: ?
-שנינהההההההההה :] -
גאדדדדדד מצידיי ? בטטטטטטטטטחח שכןןןןןןןן !! (:
= ר-ק דניאלי ((: , ((: =
חעחעחעח , :]
סבבות אני אדבר עם פאפאא שיסדר לנו מקום .. נראה לך שירשו גם למרבי ?
-שנינהההההההההה :] -
חחח נראה לך שלא ? 😉
= ר-ק דניאלי ((: , ((: =
ראאאאסמיי :]
יאללה חח אני עפתווש אני כבר יתקשר אליך בערב
להודיע לך :]
אווהבת אותךךךךךךךךך!! :]
-שנינהההההההההה :] -
אווווקע , לאאאאאב אותךךךךךך (:
= ר-ק דניאלי ((: , ((: =
חחח ביי ביי :]
התנתקתי מהאיסיקיו ונשכבתי במיטה, ניסיתי להירדם ולא הצלחתי =\
עד שכמעטט הצלחתי..
ט ל פ ו ן \:
קמתי לענות והשיחה הייתה מחסוי..
"הלללללללו ? :]" עניתי בשמחה..
"חח מה האוושר ? " אמרו בקו השני .. זה היה בן.. הקול שלו היה לי מוכר חח אבל לא זכרתי מאיפפה.. =\
אווהבת אותכןןן
שבת שלום ! ,
מואאה :] ,
לינורצ'ווו (:
אייזה סיפורר יפהה:]] אהבתי לגמרי
מחכה להמשךך
מואאאה
תודה מאממווש !! :]
מווואה
33>
פרק יפההה
זה בטח בררר
חחחח
מחכה להמשךך
אהבתתתי..
מוכשרת אחחחחת 😊 !
המשך!
מהמהממםם..
אהבתתי לאללה :>
סיפור יפה..😊
אהבתי בובי..[:
מחכה להמשך!@# 😉
תודה בננוותתתתתתת !! 😊😊😊
היום המשךך אבל מאוחר למה אני מסיימת מלא שיעורים 😢
אווהבת אותכןןןן :]