תודהה יפוות (:
המשך יותר מאוחר
ואממ חןן.. היא אנמית והיא לא הרגישה טוב ירד לה המוגלובין |:
ןתודה 😊
אוהבת אותכןן
ווואהה בובה שתרגיש טוב !
ותמשיכי כשתוכלי
לאבב יוו
מסכננה//;
מקווה שהיא מרגישה טווף
חח חמודוות
מוואה:]
אממ המשך יהיה כבר מחר
כי אין לי זמן היום סורי בננות =\
אווהבת אותכןן !! :]
תהנוו !!! :]
תקציר הפרק הקודם :
"תגידי לי תגידיי תגידי כברר
שאת אותי אווהבתת.." שמעתי מוזיקה מאוטו שמתקרב
הסתכלתי, וכן .. זה היה הוא !
קמתי מהספסל ונכנסתי לאוטו..........:]
המשך:
נתתי לו נשיקה בלחי ונסענו :]
"לאן אתה לוקח אותי ?"
"הפתעההה.. :]"
"חח נוו.."
"הפתעות לא מגלים.."
"טוביי" אמרתי מיואשת חח לאן הוא כבר יכול לקחת אותי..
הרי הוא לא מכיר אותי ויודע מה המקום האהוב עלי .. \:
אחרי 10 דק' של נסיעה הגענו
הוא עצר במקום חשוך.. לא היו ממש אורות ככה שלא ראיתי איפה אנחנו..
"אני מקווה שלא אכלת" הוא אמר מניח תיק על גבו ומושך בידי למקום כלשהוו \: חח
הלכנו אולי 5 , 10 דק' וכלום לא השתנה
רק עצים, אבנים וחושך..
נתקלתי באבן וכמעט דפקתי הפכה אבל הוא תפס אותי חזק ביד :]
סידרתי את הנעל שיצאה לה מהמקום והרמתי את ראשי
לפתע ראיתי מקום מואר
היה שם אגם, אגם מ ד ה י ם
לידו היה מלא דשא ופרחיםם !!
המקום היה במילה אחתת.. מ ו ש ל ם
עמדתי אולי 5 דק' המומה מהמקום, עד שהצלחתי להוציא משהו מהפה שלי
"ואוו!!" אמרתי והסתכלתי על בר..והוא חייך..
"איזה מקום מדהיםם !!" אמרתי והתחלתי להתקדם לכיוון האגם..
כשבר מאחורי
"כןן הוא באמת יפפה !" אמר בהתרגשות.. "הייתי פה עם החברה הראשונה שליי..אחח איזה זכרונות.." הוסיף בחולמניותת..
"חח אז אני מבינה שאתה מביא לפה כל אחת ? "
"ממש לאא!! את וההיא היחידות שהבאתי לפה
לרוב אני בא לפה כדי לחשוב.."
"האא חח יפפה.."
התיישבנו על הדשא וסתם הוצאתי אבנים מהדשא והעפתי לאגם.
לבנתיים ראיתי את בר מוציא מהתיק אוכל [ ?? ]
"חחחח מה ??" שאלתי מסתכלת על האוכל שהוא הוציא
"מה מהה ? דייט זה דייט !!
במקום ללכת לאכול, האוכל בא לפה :]"
"חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה רעיוןן.."
"האמת שזה לא ממש אוכל, זה יותר קינוחים :]" אמר והוציא תותים [ D: ] עם קצפת וגלידההההה 😊
ברגע זה התאהבתי בו חחיחיי
"עשיתי לי ת'יוםם יאמייייי :]" אמרתי בחיוך והתחלתי לאכול :]
אחרי בערך שעה שאנחנו רק אוכלים ומסתכלים על הנוף המדהים
התחלנו לדבר קצת :]
והחלטתי שהגיע "שאוו טייםם :]" [show time]
הוא שכב על השמיכה ואני ישבתי לידו
הסתכלי אל תוך עיניו במבט חודר כזה..
ועוד העיניים שלו ? היו מדהימות !! ראסמי עכשיו היה להם צבע לא מוגדרר אבל צבע ממש ממש יפה !!
התחלתי להתקרב אליו מסתכלת לו בעיניים השפתיים שלנו היו כל כך קרובות..
הטתי את ראשי והתחלנו להתנשק..
האמת שנהנתי מלהתנשק איתו :] הוא מנשק טוב !!
באיזשהי צורה פשוט נשכבתי עליו
התנשקנו בהלט, ההפך הגמור מנשיקות עדינות !
לרגע הפסקנו כדי לנשום אוויר כשהוא שוכב עלי
הסתכלנו אחד על השניה וחייכנו
המשכנו להתנשק..
לאט לאט חולצתי ירדה
ואז גם שלו..
הוא התחיל לנשק אותי בכל הגוף
מלטף ומחבק..
הרגשתי טוב איתו..
למרות שידעתי שעוד יום יומיים הכל ניגמר ביננו..
המשכנו עם הטרוף הזה שהיה ביננו
ואז הוא שלח את ידו למכנסיים שלי..
חשבתי טוב אם עכשיו אני יגיד לו לא או אחרי זה..
'לחרמן אותו עוד קצת ? D:'
ואז החלטתי להמשיך עם זה עוד..
הגי'נס שלי ירד..לאט לאט..
ואחרי זה ? חח כן..גם שלו..
נתתי לו שתי נשיקות קטנות בשפתיים
והתחלתי לרדת לצוואר
פשוט נישקתי את כולוו
הגעתי ל*** שלו
ליטפתי אותו כאילו זה כלב קטן ועליתי בחזרה
הרגשתי ת'חבילה שלו שזה אומר שהוא מחורמןן ר צ ח :]
הוא שלח את ידיו אל הסוגר של החזייה שלי
ניסה לפתוח ואז הסתכלתי עליו במבט כזה של..'לא הייתי צריכה לעשות את זה'
"סליחה" הוא אמר..
"לא זה בסדר.." אמרתי.."זה שלא אני התנגדתי.."
אמרתי והתחלתי לאסוף את בגדיי ולהתלבש
-------------------
ידעתי שלא הייתי לעשות את זה.. לא הייתי צריך !!
אבל היא כאילו עשתה את זה בכוונה
ידעתי שהיא כזאת
"מים שקטים מחלחלים עמוק.."
הבנתי למה כל זה הוביל היא מנסה לשחק בי ואז להעיף אותי
ילדת סטוצ'ים שכזאתת..
אבל אני יודע להמשיך במשחק שלה..
בכל מקרה, לא הייתי צריך לתת לה להתחיל עם זה..
------------------
הסתכלתי בפלאפון השעה הייתי רבע ל2..
"מאמי אני צריכה לזוז הביתה" אמרתי והסתכלי עליו זה היה נראה כאילו הערתי אותו ממחשבותת על משהו..
"בסדר אני יאסוף פה הכל ונלך.."
-------------------------------------
התחלנו לאסוף הכלל ולרגע נוצר מצב שאני הסתכלתי עליה והיא עלי
הרגשתי משהו בבטן..
אני מרגיש אליה משהו.
אני בטוח בזה !!
אבל אני ? , עם ילדה כזאת לא יהיה..
בטח לא עד שהיא תשתנה..
-------------------------------------
הסתכלנו אחד על השני
וחייכתי
בלי לשים לב בכלל חייכתי
מה עובר עלי ?
אני בטוח לא יכולה להתאהב בו..
הוא לא הראשון שאני עושה לו ת'קטע הזה...
"הגענו לבית שלי.."אמרתי. .. "תודה מאמי !" אמרתי ונשקתי לו בלחי
"ביי מאמי לילה טוב !"
"לילה טוב"
עשיתי את עצמי נכנסת לבית וכשהוא נסע יצאתי מהבית..
כשהוא נסע ולא ראה אותי יותר
הוצאתי סוף סוף סיגרייה הדלקתי אותה
והתחלתי לעשן אותה
באיטיות..
לוקחתת שאחטות ארוכות
ונהנת מכל רגע (:
העברתי את הסיגרייה ליד השניה
והוצאתי את הפלאפון
חייגתי את המס' של מרבי והתחלתי להתקדם לפארק שהם בטוח נמצאים בו...
מקווה שאהבתן :]
מוואה,
לינווורי [:
פשוט מהמממם
איזה רעה היא
המשך
תוודה יפוווות :]
מחר אני לא בטוחה אם יהיה המשך למה יום שישי יש לי מבחן
אם מחר אני לא יספיק לשים לכן
יום שישי יהיה לכן ארוך (:
אווהבת !! :]
לינורי
בננווווווותתתתת
שיואווו
כתבתי לכן את כ ל הפרקקקק
ואז המחשב שלי החליט שהוא נכבה
וזה לא שמררררררר 😢
אוףף
ואין לי זמן לכתוב את זה שוב כי אני יוצאת תכף=\
אוףףף אני מה זה מצטערתת !!!
מחר אני יכתוב לכן שובב
סליחחה 😢
מוואה,
לינוווורי :]
סיפור יפה..[:
תמשיכי בובה..[:
פרק כככזה יפפהה !!
בובייי תמשיכי כשתוכלי,
ואל תתעצצבבניי על המחשב..
פעם הבאה תכתבי ב-וורד ותשמרי כול כמה שורות
ללאבב יוו
מוואה עננקיתת
אוו אהבתי 😊
תמשיכייכייי [ :