בולללללללל אבל בווווווווול אני חחחחח
מאמי שלי את מוכשרתתת וזה מדהיםםםםםםם
ואיי איזה יפפההה
אהבתייי
תמשיכי לכתוב מאמיי
דניאלו'ש
תודה בננותת [[:
אוהבת וכואבת- מצב מעצבן הא ?!
המלצה שלי- תבדקי אם הוא מרגיש משהו כלפייך, אפילו ממש קטן..
לא צריך שהוא יאהב אותך.. אבל שירגיש שאת מיוחדת בשבילו ולא כמו כל אחת!
כי אם את מרגישה שהוא לא מרגיש כלום וזה רק ניצול, לדעתי תחתכי..
דניאלו'ש ושחרוני- תודהה ! שמחה שאהבתןן [[:
אוהבת מלאאא
ליאני 😊