קטע שכתבתי ממש עכשיו..
הוא הגיע בהשראת חברה מאוד טובה שלי
והוא מוקדש לה [:
חושך בחוץ
חושך מוחלט
הכוכבים נוצצים
אתם על הדשא, לבד
מסתכלים לשמיים
כמעט ולא מדברים
את מחייכת
חושבת- אנחנו רק ידידים..
פתאום את מרגישה חום חודר לגופך,
ידו מלטפת
עוברת על כולך..
את יודעת שבשבילו את רק ידידה
ושמאהבה שלך תצא רק אכזבה..
הוא כל כך קרוב, הוא לא מדבר
ואפך מתמלא בריחו הממכר..
שפתיו את פנייך לנשק מתחילות
כמו טיפות חמות שעלייך נופלות
פיותיכם נצמדים
הלשונות מתלכדים
את ?
מרגישה בעננים..
את כמובן יודעת, את זוכרת
שהוא בכלל לא אוהב
ושמהאהבה שלך יצא רק כאב..
המלאך מימינך
אומר לך להפסיק עם השטויות,
אין בכלל אהבה
זה רק נגיעות..
השטן שמשמאל צועק
תמשיכי!
את נהנת, את אוהבת,
אז למה שתפסיקי?
את יודעת, את בטוחה
שאותך הוא כלל לא אוהב
ורק מנצל את האהבה שלך בלב..
את רוצה להגיד-
לא, אני לא מוכנה!
אתה גורם לי להרגיש כזונה..
אבל הלב רוצה להרגיש אותו קרוב,
ולא נותן לך אותו לעזוב..
באהבהה
ליאני





