זה מדהיםםםם !!!
ממש אהבתייי !!
מחכה להמשךך..
אוהבתת
ליאני 😊
כל כך יפהה :]] ממש אהבתיי
בקצב הזה תהיה פה התמכרות :]
המשךך דחוווף
תודה שמחה שאהבתן =]
מוואה
אוהבתתת
חח כן עוד מישהוו.. אנייי 😊
יאוו כל כך אהבתייי!!!
המשךך דחוף דחוף דחוףף (:
ואווו זה פשוט מדהיםםםםםםםםםםםםםם , מעלףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
תמשיכייייייייייי
תודה יפייייופות..
עוד מעט אני יעלה ת'המשך =]
מחר אני בטיולל שנתיי..
המשך יהיה ביום שישי או שבת..
אוהבתתת
הצמדתי אותה אליי.. כבר ידעתי מה אני הולך לעשות..
היא רעדה.. לא היה קשה להבחין בזה..
ניסתי לשלוט בעצמי.. רציתי לעשות את זה היום. .
אבל לאט..
התחלנו לדבר.. לצחוק..
איי.. הייתי כ"כ מאושר...
====================================
הוא קירב אותי אליו
באותו רגע רציתי לצעוק כמה שאני אוהבת אותו
רק אלוהים יודע איזה תחושות הוא מעביר בי..
כל מבט. מילה..חיוך..
כ"כ הרבה רגשות... צמרמורות..
====================================
ניסיתי לחפש את הדרך הטובה ביותר להתחיל את השיחה
הבטתי לה בעיניים היא חייכה
רציתי לצעוק לה כל מה שאני מרגיש
אבל משהו בי לא נתן לי להוציא את זה..
לא ידעתי איך להתמודד עם משהי שאני באמת רוצה
תמיד זה היה סתם בשביל לדפוק..
ועכשיו?! מה אני עושה...
לא האמנתי על עצמי..
התביישתי.. המילים נבלעו לי
רק היה חסר שאני יתחיל לגמגם
===================================
הוא ניסה להגיד משהו.. ראיתי את זה עליו
הוא הביט בי.. חייכתי..
הוא חייך אבל ראו עליו שהוא מהסס
פחדתי שאני סתם חולמת
שבסופו של דבר הוא סתם רוצה לעודד אותי..
ושוב המבטים נפגשו
המילים נבלעו.. לי .. לו..
הלכנו שותקים..
"מאמי" שמעתי פתאום את מאי
"קופה" צחקתי..
"היי" היא נשקה ליוסי
ואז דפקה לי חיבוק כאילו לא שלא ראתה אותי שנים
"אחר כך ישר תדברי איתי.. אני רואה שיש לך על מה" היא לחשה לי
"ביי אני ממהרת" היא המשיכה רק שהפעם דיברה בקול והלכה..
ידעתי שהיא סתם רצתה להשאיר אותנו לבד
===========================================
"חמודה" צחקתי... ידעתי שזאת ההזדמנות לשבור את השתיקה שפתאום נהייתה
"כה .. מתה עלייה" היא השיבה וחייכה
"לאן בא לך ללכת?" שאלתי
"לא יודעת.. לא כ"כ איכפת לי"
"גמלי לא.. העיקר שאנחנו יחד...
כן אמרתי את זה..
הלב שלי דפק כ"כ מהר..
פחדתי מהתגובה שלה..
היא הביטה בי שנייה ואז הורידה את הראש
=========================================
לא האמנתי כשהוא אמר את זה..
"גמלי לא .. העיקר שאנחנו יחד"
חייכתי והורדתי את הראש
לא בדיוק ידעתי מה להגיד..
"יוסי... אנ..." התחלתי לגמגם
המילים לא יצאו לי..
הכל הפך לי מוזר..
"שני.. אולי זה לא במקום עכשיו" גם הוא התחיל להגיד משהו
המילים התבלבלו לו..
עמדו אחד מול השני מנסים להגיד.. אבל שותקים
"אני אוהב אותך" הוא אמר אחרי שתיקה קצרה
הבטתי בו המומה..
לא אמרתי כלום.. שתקתי.. הפכתי לקפואה
=================================
אמרתי לה את זה..
לא האמנתי על עצמי...
פעם ראשונה שלא שיקרתי.. שבאמת הרגשתי את זה..
הלב שלי פעם כ"כ חזק..
וכן הרגשתי שאני עומד להתפוצץ
פעם ראשונה שבאמת פחדתי..
היא עמדה שותקת.. כאילו הפכה לקפואה..
היא הורידה את ראשה אבל ישר הרימה
המבטים שלנו נפגשים
ראו שהיא עוד המומה
שהיא לא יודעת איך להתחיל ומה להגיד..
העניים שלה היו בוהקות.. וידיה רעדו...
=================================
התקרבתי אליו.. היה קר בחוץ..
לא אמרתי יותר מידי... היינו קרובים כ"כ קרובים שהרגשתי את הנשימות שלו
הוא שתק.. חיכה לתגובה שלי..
ידעתי שהדרך הכי טובה להסביר היא פשוט לנשק אותו
גם ככה לא היו מילים שיכלו לתאר את האושר שלי
היינו צמודים.. הוא חיבק אותי אליו
הבטתי בו .. בחנתי אותו עם עייני
החלתי מתקרבת עד שהרגשתי את שפתיו על שלי
החלתי רועדת וצמרמורות עברו בגופי
הלב דפק כ"כ מהר... הרגשתי שכולם שומעים
הלשונות שיחקו זה עם זה..
זאת לא הייתה הנשיקה הראשונה שלי
אבל היחידה שלא הייתה מסתם הידלקות..
אהבתי את זה..
אהבתי את כל התחושות שהוא העביר בי באותו רגע
אני אוהבת א ו ת ו
הרגשתי שאני בתוך חלום..
עצמתי את עייני ופשוט
ה ת מ כ ר ת י
לרגע..
= = = = = = ==== = = == = == = == = == == = = = = =
היא התקרה אליי לאט .. לאט..
הרגשתי את הנשימות שלה.. הרעידות בגופה..
היא שתקה .. גמני שתקתי..
הבטנו זה בזה..
חיבקתי אותה אליי.. היינו כ"כ צמודים
הלב שלי החל דופק מהר
הידיים רעדו
ולפתע שפתינו ניפגשו
הלשונות החלו משחקות זה עם זה..
לא האמנתי..
כ"כ אהבתי את התחושה הזאת..
זאת לא הייתה הנשיקה הראשונה שלי
אבל זאת הנשיקה היחידה שמאהבה..
הנשיקה הראשונה שבאמת עשתה לי משהו
הפרפרים התעופפו בתוך הבטן שלי
הרגשתי כמו ילדה מאוהבת..
טיפש.. אבל מאושר...
אהבתי את זה..
אהבתי את מה שהיא גורמת לי להרגיש
את התחושות האלה..
את כל הרגשות שהיא מעבירה בי...
אני אוהב א ו ת ה
חשבתי אני בתוך חלום..
עצמתי את עיניי
ופשוט
ה ת מ כ ר ת י
לרגע
וואוו איזה כתייבה סוחפת,מדהימה,מרגשת..פשוט
מ=ו=ש=ל=ם!!!!!
תמשיכי ככה מדהימיי
אוהההההההבתתת
-רעות-
פשוט מעלףףףףף
שנינוש
את פשוט מוכשרתתתת
אוהבתתתתתתתתתתת
מוצוווו
והמשך מידידיידי
לפ יוווו
הכי שיששששששששש
מור'צי 😊
יואווו.. אמאלהה.. חח "התמכרתי לרגע"
אני התמכרתיי לסיפור!!
פושוטט מדהיםם
יאמה איזה כתיבהה מדהימהההההההההה=]
כ"כ כ"כ כ"כ כ"כ כ"כ כ"כ כ"כ כ"כ כ"כ כ"כ כ"כ
י-פ-ה!
כתיבה פשוט סוחפת... פשוט מדהייםםם!!..
המשךך... הכי מהר שאפשר D:
תודה לכולן
שמחה שאהבתןןןןןןןן
מתה עללללליייייייכןן
שבועעע טובב
והמשך? או יותר מאוחר או מחר..
מוואהההההה..
מושללללללםםםםםםםםם
זאת הפעם הראשונה שאני קוראת סיפור עם שילוב של בן ובת (הכוונה שבת מדברת ובן מדבר)
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
יוואווו שנינייי את חייבת להמשיךך !!
זה ממש יפהההה כמו תממידדד אןן על הכתיבהה שלךך ,
האמ..האמממ מעניין למה ככה קוראים לגיבורים של הסיפור? חחח 😁
תמשיכי דחוףףף מאמיייייי
יש ללך מעריצההה 😉 !@#
אוהבתת אותךך המוןן כפרונההה
יפיתי 😊