"אתה שומע?" שחף שאל ואני שקעתי לי במחשבות
"שומע" עניתי אחרי כמה שניות
"בחייאת יוסי.. איפה הראש שלך?" הוא החל עם השאלות
"הראש שלי בתחת" עניתי בעצבים.. שונא שחוקרים...
"בואנה אחי.. היא דפקה לך את הראש"
"אתה סתם מכניס אותה לכל שיחה" מילמלתי למרות שידעתי שהוא צודק
"אתה יודע מה גבר? עזוב את זה...
תראה את ההיא שם.. היא מסתכלת עלייך.. שמעתי היא זורמת" הוא אמר בהתלהבות
"וואלה לא בראש שלי עכשיו"
"זזה לא היוסי שאני מכיר" הוא מילמל
"עזוב אח שלי... לא מתאים היום.. נדבר אחר"כ" אמרתי והלכתי לעשות סיבוב עם עצמי..
חשבתי עלייה יותר מידי.. ידעתי ששחף צודק.. אבל היא עשתה לי משהו אחר..
לא רציתי אותה סתם בשביל לדפוק ולזרוק.. בכלל לא רציתי את זה.. עוד לא..
נמשכתי אליה ברמות מטורפות אבל ידעתי שזה שונה איתה.. שאני מוכן לחכות.. שאני לא רוצה אותה רק בשביל זה... רציתי אותה.. כ"כ רציתי אותה..
"שנשןן" שמעתי פתאום קול מוכר
"צאי מהדיכאון.... את לא רוצה שהוא יידע אז לפחות אל תהיי כ"כ שקופה" היא המשיכה צועקת
"אופססס" היא מילמלה כשקלטה אותי
"מה קרה מאמי?" היא הרימה את ראשה ומאי כבר לא הייתה מולה..
עמדתי שם.. שותק..
ידעתי שהיא התכוונה אליי.. זה היה שקוף שגם היא רוצה אותי..
לא רציתי לדבר על זה.. עוד לא..
פחדתי לפגוע בה.. העדפתי לעשות הכל לאט..
"מה קורה?" היא שאלה.. ענייה היו אדומות
היא ישבה על הספסל מחבקת את שני רגלייה..
ראו שכואב לה.. שהיא בכתה עכשיו..
"חיים את יודעת.. מה איתך?" שאלתי חושש
"חיים" השיבה בחיוך קטן
ידעתי שהיא אפילו לא חושבת ששמעתי משהו ממה שמאי אמרה לה או לפחות שהיא לא חושדת שאני יודע שהיא רוצה אותי..
"מה קרה?" העזתי לבסוף לשאול
"קורה הרבה" היא הביטה לי בעניים
הרגשתי שאני עומד להישבר.. פעם ראשונה שזה קורה לי..
פעם ראשונה שכואב לי בגלל מישהי..
פחדתי.. אף פעם לא הרגשתי ככה... כ"כ פחדתי..
"אני יכול לעזור?" לא רציתי ללחוץ יותר מידי.. אבל לא רציתי שהיא תסבול בגללי
"אתה יכול" היא אמרה בשקט... בקושי ששמעו
"מה?" שאלתי.. ידעתי שהיא תתחרט שהיא אמרה את זה..
"לא.. כלום יוסי.. תודה.. אבל זה כבר יעבור" היא ניסתה לחייך
חיבקתי אותה.. לא יודע למה אבל פשוט היה לי דחף כזה..
פעם ראשונה שבאמת חיבקתי אותה... הרגשתי איך שהלב שלי דופק..
היא בכתה...הידיים שלה רעדו.. אבל היא שתקה.. לא אמרה יותר מידי
פחדתי להישבר למולה.. פחדתי שהיא תישבר למולי..
"תודה" היא אמרה והשתחררה מהחיבוק..
"בכייף" השבתי..
"הנה שחף" היא אמרה .. היא ידעה שעדיף לא לחשוב יותר מידי על מה שעכשיו היה...
"הא" השבתי בחוסר חשק.. לא היה לי כח לשאלות שלו..
"אח שלייייייי" הוא צעק כאילו לא ראיתי אותו לפני שנייה
נתתי לו כיף.. שיחקתי את המשחק שלו.. למרות שלא הבנתי יותר מידי
"הא שני.. מה קורה?" הוא שאל בזילזול ..
הוא לא רגיל לזה שאני רוצה מישהי.... הוא ידע שזאת שני..
לא ידע איך להיתייחס..ומה להגיד.. אז פשוט זילזל..
"מעולה... מה איתך?" היא השיבה בחיוך מאולץ..
"מעולה.." חייך גם הוא
"שומע אחי?" פנה אליי
"מלידה" עקצתי
"דיברתי עם ההיא שם.. היא רוצה אותך... נראלי היא תלך איתך עד הסוף"
ידעתי שהוא עושה את זה בכוונה.. רציתי להרוג אותו...
היא ישבה ליידי מתאמצת שלא לבכות.. היא באה ללכת כשהחזקתי אותה עם ידי..
"אמרתי לך שאני לא בעניין" השבתי לשחף.. והוא?! הוא לא הבין מה עובר עליי
"בחייאת יוסי"
"בחייאת שחף.. תן לי שתי דקות עם שני"
הוא הלך.. לא היה לו יותר מידי מה לעשות..
"מה?" היא השיבה בתמימות אחרי שהוא הלך
"כלום.. סתם לא היה לי כח אליו" חייכתי
"בואי אני אלווה אותך.. כבר מאוחר" המשכתי..
היא קמה אחריי.. הדרך אלייה הייתה שקטה..
אני שקעתי במחשבות שלי.. היא בשלה..
"תודה" היא חייכה ונשקה לי ללחי
"בכייף" חחייכתי גמני
"דברי איתי באייסי..." אמרתי לא קשור לכלום..
אוקי" היא השיבה
"רגע" אמרתי לפני שהיא נכנסה לבלוק
"הא?" היא הסתובבה
משכתי אותה אליי וחיבקתי אותה חזק.. שוב הדחף היה חזק ממני
"אני רוצה לראות חיוך"
היא חייכה ונתנה לי נשיקה בלחי.. ידעתי שהיא מאושרת עכשיו..
היא נופפה לי לשלום.. ועלתה לביתה..
כשהגעתי הביתה הלכתי ישר למחשב.. תיארתי לעצמי שהיא מחוברת
וכן.. היא הייתה על לא נמצא..
"פה...
מאושרת..
יוסי? תודה על הכל.."
חייכתי ושניתי את האווואי
"פה..
מאושר..
שני? בכייף.."
היה לי דחף כזה שהיא תדע שיש לי משהו אלייה..
שלחתי הודעה...
אז עלה לי רעיון לסיפור חדש...
אני ימשיך כל פעם שיהיה לי זמן
נראלי שהוא יהיה די קצר..
תגיבוו =]
אוהבתתת אותכםם
וואי ממש אהבתי מאאאמי
תמשיכי דחווופי 😊
ואי ממש יפה...אהבתי את הרעיון ! 😊
תמשיכי מאמי !
וואו מדהיייייייים!!!!
אני הולכת להיות אחתת המעריצות של הסיפור הזה :]
ממש כמו של הסיפפור של חן :]
תמשיכי , מעלףף מאד אהבתי 3>
אוהבת אותךךךך =] 😊
הסיפוור נשמע אחד ה-טובים =]
מחחכה להממשך=]
מואאהה,אוהבבבבבת
-רעות-
מדהיםם מדהים מדהיםם!
המשךך מידידייד
אהבתיייייייי
לפ יווווווווווווווווווווווווווווווווווו!!!!
מור'צי 😊
העאהעאעע תודההההה
אני אוהבתתת אותכןן
מוואההההה ענקית
הנה אני ממשיכהה =]
מהמםםם.. ממ יפה!!
אבל לא הבנתי ממש :\
היא חייכה ונתנה לי נשיקה בלחי.. ידעתי שהיא מאושרת עכשיו..
היא נופפה לי לשלום.. ועלתה לביתה..
כשהגעתי הביתה הלכתי ישר למחשב.. תיארתי לעצמי שהיא מחוברת
וכן.. היא הייתה על לא נמצא..
"פה...
מאושרת..
יוסי? תודה על הכל.."
חייכתי ושניתי את האווואי
"פה..
מאושר..
שני? בכייף.."
היה לי דחף כזה שהיא תדע שיש לי משהו אלייה..
שלחתי הודעה...
====================================
"פה?"
"כה.. מה קורה מאמי?" היא השיבה אחרי שנייה
"מעולה...איתך יפיופה?"
"עכשיו?! מצויין.. בזכותך..."
חייכתי.. כ"כ שמחתי..
אפילו אני לא הכרתי את עצמי...
להתרגש בגלל בת?! דפיקות לב חזקות..
השתגעתי... אבל הייתי כ"כ מאושר..
=====================================
אני לא יודעת למה.. אבל הרגשתי בעננים
כל מילה שלו העבירה בי צמרמורת
פעם ראשונה שבאמת אהבתי מישהו..
פעם ראשונה שכ"כ רציתי מישהו....
הייתי שקופה.. כ"כ שקופה שהייתי בטוחה שהוא יודע..
לא היה איכפת לי כלום... שום דבר כבר לא ממש עניין אותי..
אוהב..או לא אוהב..
רק רציתי להתרכז באותו אושר שאני נמצאת עכשיו
לעצור את הזמן... לא לחשוב על הרגשות..
פשוט לעצור את השעון.. להשאיר את החיוך..
לא להתעסק ביותר מידי..
המשכנו להתכתב.. השיחה הייתה רגילה.. או אולי כ"כ מעניינת.. מיוחדת..
פתאום הוא שלח משהו שכ"כ הפתיע עד שבדקתי שלושה פעמים האם זה הוא כתב..
או אולי מישהו אחר..
חשבתי שאני מדמיינת... =]
=======================================
הייתי חייב לכתוב את זה..
היה לי תחושה שעדיף לא לחכות יותר מידי
רציתי לראות אותה שוב..
אף אחת לא עוררה בי מה שהיא עוררה
את אף אחת לא רציתי כמו שאני רוצה אותה...
========================================
שוב בדקתי את החלון הודעות
"שנשןן באלך סיבוב? מחר אין בצפר גם ככה... ואני אחראי ללוות אותך עד פתח הבית 😛"
הההההאעעהאא כןן זה כתוב.. לא דמיינתי.. הוא רוצה שנלך סיבוב
אני והוא לבד.. בלי אף אחד..
הידיים החלו לרעוד..
בקושי שיכולתי לכתוב..
========================================
היא הקלידה.. פחדתי שהיא תגיד לא..
כמו מרותק ישבתי אל מול ההמסך
שרק חלון ההודעות שלה פתוח..
מכל השאר התעלמתי.. כ"כ הרבה הודעות התקבלו
ולאף אחד לא עניתי.... הייתי מרוכז בשיחה איתה..
היא הקלידה.. והלב שלי החל לדפוק בקצב כ"כ מהיר
כאילו שזאת פעם ראשונה שאני ניפגש עם מישי
לא הבנתי מה קורה לי..
או אולי הבנתי וכ"כ פחדתי
"בכייף בובי.. רק תגיד לי מתי ואיפה ניפגש" היא שלחה אחרי דקה שנמשכה כמו שעות
הפעם היה תורי להשיב אבל נהייתי מרותק
לא הבנתי מה אני עושה עניין כזה.. כולה סיבוב....
באותו רגע ידעתי שזהו היא באמת לא סתם אחת
הלב דפק .... התרגשתי.. כ"כ התרגשתי..
"יששש 😁 ומה זה איפה נפגשים?! אני בא לקחת אותך מהבית..
הההא תלבששייי משהו חמים די קריר בחוץ שלא תהיי חולה בגללי.." השבתי לה בחיוך..
=========================================
התחלתי לצחוק מרוב אושר.. "תלבשי משהו חמים שלא תהיי חולה בגללי"
כמה המשפט הזה הצחיק אותי.. ובו זמנית כ"כ ריגש..
רק מהמחשבה שהוא דואג לי הייתי מאושרת..
לא הייתי צריכה יותר מזה..
הייתה לי תחושה טובה..
==========================================
"מממ.. אוקי.. אז מתי?... ותודה על הדאגה =]"
"חצי שעה זה טוב?"
"מעולה.. אני זזה להתאגן.. ביי בובי מוואה"
"ביוש יפיופה"
סגרתי את החלון הודעות והלכתי להתקלח
אחרי כמה דקות של מקלחת נעמדתי אל מול הארון
רציתי להיראות טוב.. פעם ראשונה שלא זרקתי על עצמי משהו
הייתי כמו בת שלא בטוחה בעצמה..
בסוף לבשתי ג'ינס וחולצה חדשה
סידרתי את השיער... ועמדתי כמה שניות אל מול המראה..[
לקחתי כסף למקרה.. פלא... ומפתחות לבית
נשארו כמה דקות.. אז כבר יצאתי לכיוון הבית שלה..
===========================================
וואיי עד שהחלטתי מה ללבוש לקח לי שעות
בסוף הלכתי על ג'ינס שאהבתי וחולצה ארוכה...
סידרתי את השיער.. עיפרון שחור..וסומק..
לקחתי ביד ג'קט... כסף.. מפתחות.. ופלא..
כשהבטתי על השעון בדיוק הייתה דפיקה בדלת
אמא פתחה.. ואני הבטתי פעם אחרונה במראה..
שמעתי אותם משוחחים וחייכתי לעצמי
"ששששנשן" אמא צעקה..
"אני באה" השבתי אחרי שנייה
הוא עמד ליד אמא שחיוך מרוח לו על הפנים
הוא היה כ"כ יפה...
=========================================
היא התקדמה לכיוון שלי.. כ"כ יפה.. כ"כ עדינה
הבטתי בה.. יכולתי להסתכל עלייה שעות ולא להשתעמם
היא הייתה כמו בובה.. אהבתי אותה..
"היי" היא נשקה לי בלחי
"היי" השבתי
"שימי את הג'קט ... קרירר"אמרתי לה כשהבטתי על היד שלה..
ראיתי את החיוך של אמא שלה מהצד..
היא חייכה ושמה את הג'קט
=========================================
"לקחת מפתח?" אמא התחילה עם השאלות
"כן אמא.. ביי.. אני בפלא" אמרתי ונשקתי לה..
יצאנו מהבית..
הוא הצמיד אותי אליו.. היה קר..
ידי רעדו.. פחדתי שהוא מרגיש..
הלב? פעם כ"כ חזק
ולא היה קשה להבחין שעייני בוהקות..
הייתי בעננים..
=========================================
הצמדתי אותה אליי.. כבר ידעתי מה אני הולך לעשות..
היא רעדה.. לא היה קשה להבחין בזה..
ניסתי לשלוט בעצמי.. רציתי לעשות את זה היום. .
אבל לאט..
התחלנו לדבר.. לצחוק..
איי.. הייתי כ"כ מאושר...
אהבתתתתתתייייי
תמשיכייייייייי1!!!
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!
מחכה להמשךךךךך
QUOTE (עדידיייייייי @ 21/10/2006) מהמםםם.. ממ יפה!!
אבל לא הבנתי ממש :\
תודה..
ומה לא הבנת מאמי?
אני יסביר חיחיח
יו זה כזה יפה!!!
המשך דחוף!!!
שניינושששששששששש
מדהים פשוט מדהיםםם
המשך מידידייד
אהבתי את הקטע של שנייהם חושבים
ומביעים דעה שזה לא רק בא מצד אחד
פשוט מעלףףףףףףףףף
ורעיון מדהיםםם
לפ יוווווווו
והמשךךךךךךךךךךךךךך
מור'צי 😊